Smax ma uz 4 roky a na hrbu 30k najeto. Tudiz nejvyssi cas ho vymenit.
Tedy realne... potrebuji tazne a na Smax uz nejde pridelat. Resp. teoreticky by sel, ale musela by se vyrezat hnusna dira do narazniku a s tim proste jezdit nechci.
A protoze mame jen 2 typy cest a to dalnicni dalku 150-200 km, nebo 1-10 km kolem baraku, chcu vymenit za plug-in hybrid, ktery by komfortne pokryl prave oba tyto rezimy.
Rad bych zustal u 4kolky. Klidne i nejake "blbe" co ma zadek reseny motorem, ale i to bude v 99,9 % pripadu ke kterym se 100 % ridicu dostane vice nez dostacujici. Byt ta 4kolka neni vylozene nutna.
Rad bych auto s prostorem, vyhledem apod. takze kombiky apod. urcite ne. Rad bych neco ala SUV/MPV, kam se komfortne usadi sedacky apod. Preci jen Smax je dost siroky a proti ostatnim je to proste rozdil tridy. Kdo to nema, nepochopi.
Letmo jsem zkoukl co je na trhu a je to docela bida.
RAV4 plug-in - za mne je to hnusne. Nic moc velikost a cena 1,5
Tucson plug-in - je to ferova 4kolka, solidni bezinovy zaklad + elektro, fajn dynamika, cena o pul mice pod Toyotou, ale opet, je to docela hnusne a Hyundai...
Sorento - technika ala Tucson, uz minula generace se mi libial, tato docela ujde, ale i zde cena 1,5 byt vyhodou je, ze proti RAV apod. je to aspon velke, byt na rozvoru je to proti Smaxu o tridu horsi.
+ ani nevim zda Kia/hyundai maji ten system svuj, nebo ho licencuji, jako treba Suzuki od Toyoty...
je neco dal na trhu? Ano Smax hybrid, ale nevim, zda zastavba do koncepce, ktera na to neni je funkcni. Ale je to zase plnohodnotne MPV jak ho mam rad, byt zase bez 4kolky.
Nejake tipy na neco dalsiho? Tak 1M max 1,5. Bo za Smax dostanu tak 900k, takze by ten priplatek nebyl tak velky.