Clio, Corsa a 208 jsou stylovky. Motory 1.0 turbo od rencka i 1.2 atmo od PSA mají nepřímý vstřik a rozumí si s krátkými trasami. S 1.0 turbo se tolik nenatrápí, ale pokud je zvyklá trochu točit motor, tak pojede ta 1.2 od pažouta skoro stejně dobře. Tady je to prostě hodně o vzhledu, prostě ta auta musí omrknout a uvidí. Pažout má v základu žloutou metlu a vypadá moc hezky, pokud se nebude rozvášňovat s výbavou a stačil by nějaký rozumný základ, tak je v Active Pack na 350, Corsa a Clio dopadne asi obdobně. Pokud se člověk rozvášní s výbavou, tak je dnes u nízkého béčka hned přes 400 tisíc, takhle to prostě dnes chodí.
Sandero bude určo kolem 300, ale je to prostě Dacia, hlavně ten interiér dříve uvedených tam nebude. Známý si teď kupoval Dustera a je to fantastické auto za ty prachy. Super auto pro někoho, kdo chce vyšší posez a auto chce spíš jako pracanta, který i v předokolce hodně vyjede. Na našich cestách je to pohodlné, ale dost uhoupané. I s litrem to jede krásně, řazení velmi přesné. Sám uvažuju, že bych časem Dustera jako nějakého pracanta do rodiny koupil, za ty prachy těžko shánět něco podobného. Je ale prostě potřeba připravit se na to, že interiér je kvalitou asi tak na úrovni renaultů z roku 2005 a ti, kdo pohodlí a vnitřek srovnávají s auty jako Karoq nebo nedejbože Tiguan by si měli dojít na vyšetření, jestli jim náhodou nebyla dřív provedena lobotomie.
Jinak nevím no, ale kupovat auto za 350, aby mi neobouchali auto za 500, případně uvažovat nad tím, že si koupím starou mldku na ježdění, aby mi neobouchali nové auto, které radši nechám stát v garáži - možná lepší první vyřešit ten její vnitřní boj, pak až něco kupovat