Hezký pokus. Ale já o světlé výšce 300 nikdy a nikde nepsal.
Já psal, že přejíždím obrubník cca 30 cm vysoký... a to je prostě fakt. A taky jsem měřil výšku prahu od země. To, jestli dif zasahuje o 3 cm, nebo 5 cm a nebo o 0 cm pod podvozek auta jsem nic nepsal a ani jsem to neměřil, tedy jsem nemohl nic tvrdit a nai pod auto nepolezu, já to prostě pouhým okem nepoznám (ještě bych to mohl změři laserem, ale proč bych to dělal). Fotku jsem sem dával.
To, že ty na vyjetí na obrubníku 30 cm (když pominu, že jsem ten obrubník nikdy neměřil...) potřebuješ světlou výšku 30 cm, za to já prostě nemůžu... Ja k němu prostě přijedu, přidám plyn, kola na něj vyjedou, tedy už to auto samo o sobě je o těch 30 výš, pak přijedu zadníma kolama a zase ho přejedu... nevidím na tom nic složitého a ani nepředstavitelného. Jediné co to vyžaduje je mít dostatečně vysoko přední nárazník a pak to jde aniž by hrozilo jakékoliv poškození...
Já prostě za tvoje myšky a dedukce prostě nemůžu, to si stěžuj někde jinde.
ALE ANO... Myslím si, že 22 cm je prostě pitomost...
https://www.autohled.cz/a/jeep/cherokee ... etla-vyska230 mm má aktuální 5008
, JGC je 270 mm, nemyslím si, že by to u mé generace bylo míň...
A víš ty co? Je mi to jedno, plácej si co chceš, když nemáš jinou činnost.