Náhrada Škody Felicie pro důchodce

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 23. 1. 2021 00:29

Protože jsou ideální. Prostorné, jednoduché a robustní auto bez zbytečných ***** a za rozumné peníze.. To co škodovka od ukončení výroby Felicie prostě nebyla schopna nabídnout.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurtoid 23. 1. 2021 09:26

To jsou fakt moudra zase. Felicie byl naprostý ***** už v době vzniku. Nebezpečné auto s tragickou konstrukcí a neexistující antikorozní ochranou. První Octavia neměla rozhodně nějak složitou techniku, která by se měla na rozdíl od feliny kazit, ale byla přitom konstrukčně min. tak o 10 let jinde. První Fabie byla taky robustní a jednoduché auto. Obě byly o vesmír dál.

První dachny byly fakt otřes, to snad nikdo nemůže myslet vážně, že by to něčemu mělo konkurovat - ono to po technické stránce nedokázalo konkurovat ani 10 let starým autům.

Třeba současné Sandero je úplně někde jinde a je to auto, které bych si asi i koupil jako druhé nebo třetí a vůbec bych se v tom nebál jezdit. Je to ale nabouchané technikou úplně stejně jako konkurence. Co je na tom autě jako "jednoduché"? Ty tříválcové turbomotory, asistenti všeho druhu, současná elektronika? V ničem to nezaostává, prostě je to moderní vůz se všemi pozitivy i negativy. Ono to ani nějak jednoduché být nemůže, protože by to asi neprošlo přes Brusel. Jako moc současnému Sanderu fandím, obrovský palec nahoru a jsem na Dacii jako značku moc zvědavý, myslím si, že nám teprve ukáže, čeho je schopna.
kurtoid
Nováček

Odeslat příspěvekod zelvotron 23. 1. 2021 10:20

Tak hlavně žes to tu pozved :D
zelvotron
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2021 10:21

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 23. 1. 2021 10:56

pech. píše:Protože jsou ideální. Prostorné, jednoduché a robustní auto bez zbytečných ***** a za rozumné peníze.. To co škodovka od ukončení výroby Felicie prostě nebyla schopna nabídnout.

Naštěstí. Nabízela totiž lepší auta.
Redlajn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 23. 1. 2021 11:00

V první Fabii se pořád docela dobře a pohodlně jezdí i na delší trasy a člověk má ještě dnes pocit že jede v moderním autě, což se o Felicii klidně ze stejného rv říct nedá.
Opel Astra 1.4T
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 23. 1. 2021 11:02

Občas jezdím RS a souhlas. První Fabka když je v ok stavu, tak je to normální moderní auto. Felicie byla levnej odpad furt.
Redlajn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2021 11:03

FRS :love:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 23. 1. 2021 11:24

Tak ono objektivně v čem je třeba taková F3 vyloženě lepší než F1? V zásadě v ničem, krom toho že to auto jako nový je relativně levnější a vybavenější než byla F1, ale ve výsledku tam není nic zásadního co už nemohlo bejt i v tý F1.
zelvotron
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 23. 1. 2021 11:29

Spíš ještě něco chybí. Třeba střešní okno. Místa tam je stejně bych řekl. F3 má větší kufr.
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 23. 1. 2021 11:29

sprint píše:V první Fabii se pořád docela dobře a pohodlně jezdí i na delší trasy a člověk má ještě dnes pocit že jede v moderním autě, což se o Felicii klidně ze stejného rv říct nedá.

Tak tak, ma stara fabie je naprosto v pohode vzhledem k veku
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2006 Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 23. 1. 2021 12:13

Ovsem nezkunena FRS...to bych si asi taky nechal líbit.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 23. 1. 2021 12:23

Pohodovy daily driver. Jenze uz jich je jako safranu
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2006 Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2021 13:55

No to mi povídej, kor těch nečipovaných a se kterýma se dobře zacházelo (ta moje bývalá....)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 23. 1. 2021 20:14

sprint píše:V první Fabii se pořád docela dobře a pohodlně jezdí i na delší trasy a člověk má ještě dnes pocit že jede v moderním autě, což se o Felicii klidně ze stejného rv říct nedá.


Jenže vezmi si to očima užitkového jezdce.

Fábie je v interiéru proti Felicii stísněná. To ***** dlouhány...
Ty zpočátku skoro stejné a následně spíše horší běžné motory v dynamice za Felicií zaostávaly.
I holý Classic byl dražší... To bylo v počátku produkce, dokud to běželo spolu hřebíkem do rakve tržních úspěchů Fábie... Potom už byl Logan, takže ti užitkoví jezdci si kupovali jej a ti konzervativní si holt museli zvyknout na nové pořádky, že škodovka už nedělá úplně nejlevnější auta, co se dají koupit... Srali na to, že
má Fábie čtyři hvězdy a Felina bídně dvě... Šlo jim o cenu a užitnou hodnotu, jejichž poměr byl u Fábie horší...

Nicméně i první Logan byl konstrukčně o generaci vyspělejší než Felicie. I ten nejzákladnější motor byl OHC s lepšími parametry a na bezpečnost už se koukalo jinak, než v polovině 80. let, kdy vznikl Favorit a felina je jen jeho důkladným převlekem s pár změnami v technice... Logan bez pytlů pokud vím neexistoval, přestože jinak v jeho základní verzi nebylo nic... Stejně jako v základní Felicii a základní Fabii.... Felicie s pytlema je jednorožec a to se ještě nebavíme o skeletu.

-- 23. 1. 2021 20:22 --

kurtoid píše:To jsou fakt moudra zase. Felicie byl naprostý ***** už v době vzniku. Nebezpečné auto s tragickou konstrukcí a neexistující antikorozní ochranou. První Octavia neměla rozhodně nějak složitou techniku, která by se měla na rozdíl od feliny kazit, ale byla přitom konstrukčně min. tak o 10 let jinde. První Fabie byla taky robustní a jednoduché auto. Obě byly o vesmír dál.

První dachny byly fakt otřes, to snad nikdo nemůže myslet vážně, že by to něčemu mělo konkurovat - ono to po technické stránce nedokázalo konkurovat ani 10 let starým autům.

Třeba současné Sandero je úplně někde jinde a je to auto, které bych si asi i koupil jako druhé nebo třetí a vůbec bych se v tom nebál jezdit. Je to ale nabouchané technikou úplně stejně jako konkurence. Co je na tom autě jako "jednoduché"? Ty tříválcové turbomotory, asistenti všeho druhu, současná elektronika? V ničem to nezaostává, prostě je to moderní vůz se všemi pozitivy i negativy. Ono to ani nějak jednoduché být nemůže, protože by to asi neprošlo přes Brusel. Jako moc současnému Sanderu fandím, obrovský palec nahoru a jsem na Dacii jako značku moc zvědavý, myslím si, že nám teprve ukáže, čeho je schopna.


Tak právě dát jednoduché, prostorné a spolehlivé auto za rozumné pěníze byla filozofie novodobých produktů Dacie... A fungovalo to... Protože lidi to tak chtěli... Proto se ta značka taky natolik rozjela. Dneska jsou takové předpisy, že to už úplně jednoduše nejde. Pořád je ale vidět ta jednoduchost uživatelského přístupu... Auto co tě neotravuje *****. Jsou tam věci co jsou zapotřebí, nejsou tam bezůčelná cingrlátka...

Já proto nesnáším Toyoty a všechny wergly co měly být původně pro ameriku... Furt někde něco pípá a všechno co chce udělat má nějakou podmínku, kterou musíš splnit, jinak neudělá nic... Otevřeš dveře a pípá to, že jsou otevřené dveře... Kudy tam mám vlézt? Kdyby to pípalo za jízdy, že jsou dveře otevřené/špatně zavřené, budiž. Pípá to když odbrzdíš ručku, pípá to, když jí nezabrzdíš... Nenastartuje to, když nedržíš brzdu...Je to stejná debilita jako Iphone.... Prostě jedna cesta... Ale já třeba zrovna v tu chvíli, z nějakého důvodu nechci zatahovat ručku a ono to řve. Nevyndám klíč ze zapalování, zase to řve.. Ale proč bych měl vyndavat klíč ze zapalování, když je auto v garáži? Musím, protože jinak to řve. Když nezamknu, řve... Nechci zamykat auto v garáži. Není k tomu důvod... Dacie tohle nedělá... A mně je to velmi sympatické... To auto dělá to co chci a nenapomíná mne, když chci něco jiného, než si ono auto myslí, že mám chtít...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků