od Koubes 27. 10. 2020 19:24
kurtoid: už jsem to tady psal několikrát a hádal se i s Goesem. Pro mě by podvozek sám o sobě byl důvod, proč chtít 1,8-ku. Obě auta jsou konfigurace FR s DCC a 18 koly. Dnes jsem po delší době jel manželčinou 1,4-kou a rozdíl je obrovskej.
Kde víceprvek pohupuje, tam torzka odskakuje. To auto je opravdu stabilnější za jízdy.
Eště mě napadá, že ale může být drobný rozdíl i v tom, že já mám 1,8 v kombíku a žena krátkýho.
Navíc mám srovnání s kamarádovým Golfem 1,5 TSI v kombíku na 17-kách. Tam by taky měl být víceprvek a popravdě ten podvozek bez stavitelných tlumičů nic moc...
Glider: pokud chceš FR výbavu a chceš tam mít paket Technology, kterej obsahuje prakticky vše důležitýho, tak dostaneš VŽDY kola 18. Když jsem auto objednávál, tak je hodně složitý dostat 17 na tuto konfiguraci. Víceméně to nešlo, pokud bych se nedomluvil s někým jiným, kdo má z výroby menší kola... A já to tenkrát zkoušel a tlačil na to celkem dost.
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mercedes-Benz A200 6G, trochu úprava výkonu...
Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...