Ojeté auto max 350 tis s DPH

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 26. 10. 2020 18:09

kurtoid píše:Do 1.4 TSI se filtr nedával.

BTW vybíráš nafty s vysokým nájezdem. Zkus si něco přečíst. Do toho auta můžeš v prvním roce nasypat třeba 200 tisíc na opravách při troše štestí, takže bacha na to.

Zase nepřeháněj, 150 tisíc km (co má to Mondeo) není vysokej nájezd a jestli to nebylo nahrkaný vyloženě po městě, nevidim absolutně problém.
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod opasino 26. 10. 2020 18:45

Souhlasím
opasino
Štamgast

Odeslat příspěvekod Schrami 27. 10. 2020 17:26

Díky za poznatky.

Auto chci určitě mladší než 2015. Co jsem všude pročítal, tak je jasná volba ten golf, jen těch moc na trhu není.

Co něco takového? https://www.carnext.com/cs-cz/vozidla/h ... u135-3u24/


Jak je to s 1.6 tdi u koncernových aut? Mezi nima je dobrý výběr. Má automat ještě suché spojky? U manuálu se mi nelíbí jen 5 rychlostí.
Schrami
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nekenieh 27. 10. 2020 17:55

Ještě tu nebyla Astra
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... oFrom=list
Kvůli nájezdu naftu, která je v Astře hodně úsporná. A taky benzín měl problémy.
Kvůli prostoru jen kombi, hatchback je maličký.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod kurtoid 27. 10. 2020 18:31

H i40 je cesta do pekel. To už radši i30 nebo třeba Ceed (nevím, jestli by už šel zatyhle prach i ProCeed ?).

Jinak 1.6 TDI je slušný motor pro nenáročného řidiče, prostě takové přemistovadlo. I ta 92kW 1.4 pojede daleko líp a bude řidičsky daleko zábavnější a 110kW verze 1.4 a 1.5 bude proti tomu jako raketa.

S 1.6 TDI se dává "suchá" varianta DSG, stejně jako k těm 1.4-1.5 benzínům. Pětistupeň manuál je k tomu motoru trochu utrpení, se šestikvaltem to je lepší, ale ten se dával jen k 4motion. DSG využije tenhle malý nafťáček asi nejlíp.
kurtoid
Nováček

Odeslat příspěvekod XB_1 27. 10. 2020 18:47

Mne teda prijde utrpeni s 1.6tdi prave DSG, jako s tim vcas predjet je nekdy loterie. Ten 5q je aspon zprevodovan do rychla, ideal to neni, ale da se zvyknout. To DSG se stejne casem vysype.
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod garážmistr 27. 10. 2020 19:16

Do rychla, velký skoky mezi kvaltama. S DSG jsem nejel, ale předpokládám lepší překrytí kvaltů. Většina bude rychlejší a bezpečnější s automatem.
Bych se 1,6tdi nebál, jen bych ho nechal posílit.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 27. 10. 2020 20:17

Tak 7q musi byt znat, je to hodne za sebou, ta 7ka je ale zhruba stejna rychla jako 5ka u manualu. Na pohodovou jízdu je to fajn, ale obcas to nedela, co bych chtěl. A do kopce, kdyz ti to podradi, tak auto ma tendendci necekane vyrazit dopredu.
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod garážmistr 27. 10. 2020 20:44

XB_1 píše:Tak 7q musi byt znat, je to hodne za sebou, ta 7ka je ale zhruba stejna rychla jako 5ka u manualu.

To jsem předpokládal. Je to přeci jen slabej motor a musí se na nejvyšší kvalt rozumně uvést. Bonus dvou kvaltů bude možnost líp vybrat ten vhodnej. To je vždycky pozitivum.



XB_1 píše: ale obcas to nedela, co bych chtěl.

To je obecně problém automatických převodovek.



XB_1 píše:A do kopce, kdyz ti to podradi
tak auto ma tendendci necekane vyrazit dopredu.

Tohle nevim, jestli je problém strojníka nebo stroje.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 27. 10. 2020 20:53

Tim ze to preradi treba z 1100, kde to uz netahne, na 1500,kde turbo jeste tlačí, tak ta zmena zatahu mi prijde dost vyrazna a pokud jedes nekomu na kufru, tak je to dost neprijemny prekvapeni
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod garážmistr 27. 10. 2020 21:00

To si nedokážu představit.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 27. 10. 2020 21:06

Představuju si jak přemotorovaná bestie 1,6 TDI po přeřazení nezvládatelně vyletí kupředu :D
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 27. 10. 2020 21:09

No uz sa dostavame do situacie, kedy 1,6TDI pri 1500rpm zbesilo zatahuje.

Ze ty tam mas hybrida Garett, FMIC, EGR off, DPF off a vstreky z BiTDI?
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 27. 10. 2020 21:17

Jinak mi přijde 1,6 tdi v Oktávce nebo Golfu jako fajn motor. Na dálnici zvládne 140-150 km/h v klidu, skoro nic to nežere, jenom akcelerace pro předjíždění nic moc. Já jsem to řešil tak, že jsem raději moc nepředjížděl.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 27. 10. 2020 22:18

XB_1 píše:Tim ze to preradi treba z 1100, kde to uz netahne, na 1500,kde turbo jeste tlačí, tak ta zmena zatahu mi prijde dost vyrazna a pokud jedes nekomu na kufru, tak je to dost neprijemny prekvapeni

Teď si představ, že ti tohle udělá auto, který má 500 koní :shock:
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků