Nový benzín nebo stará nafta při malém nájezdu

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jean ViC 11. 7. 2020 16:58

Kadjar ale bezeprdele je solidní vozidlo
A mě osobně se i líbí
Bejt tebou zkus si ho půjčit abys okusil
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 11. 7. 2020 17:17

Podíval bych se na Opel Grandland s 1.2
Do 500t je to slušně vybavené, pohledné SUV a 96kW není úplně málo.
Na naftu bych se při tomhle nájezdu určitě vyprdl.
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sumerian 11. 7. 2020 17:23

Ten jsem měl v merku taky. Ale kolega nahoře v diskuzi mě od něho odrazoval. I když recenze jsem na něj kladné.
sumerian
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 11. 7. 2020 17:31

Nevím co je béčkové a céčkové, ale spíš bych se bál že nový model bude víc Pežot než Opel a taky bude dražší.
Chce to vyzkoušet.
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 7. 2020 17:35

Ono je potřeba zvážit všechny aspekty souboje výběhový x nový model. Zdaleka to nemusí být jednoznačná záležitost.
Nikdy bych nevyřadil starší model, jen proto že je starší model.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 11. 7. 2020 20:18

Dacia Duster za 269900 Kč?
https://www.dacia.cz/vozy/duster.html
suram
Nováček

Odeslat příspěvekod sprint 11. 7. 2020 21:02

Něco ošklivějšího než Duster v základu by nebylo?
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 11. 7. 2020 21:02

Lada niva
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 11. 7. 2020 22:05

Niva má aspoň styl :nenapadne :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 11. 7. 2020 22:32

A měli Renault styl ten levnější už návštěvníci v tom českém seriálu jak museli vložit klíč do palubovky, neměli příplatek za keyless
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sumerian 13. 7. 2020 18:27

Abyste mi lépe rozuměli... Jde mi o to, jestli mám koupit třeba toho Tucsona 1,6tgdi benzín za 550 000,- nebo mi na těch deset let bude stačit třeba
https://1url.cz/QzVB8
nebo
https://1url.cz/GzVBA
Prostě něco do 400 000,-, třeba odjinud
Jestli ten motor těma krátkýma jízdama neoddělám...Rozumíte mi...Ušetřený peníz můžu postupně vrážet do oprav případných...
sumerian
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 13. 7. 2020 18:30

Příp oprava dsg je v desítkách tisís, dědek
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod kurtoid 13. 7. 2020 20:41

sumerian píše:Jestli ten motor těma krátkýma jízdama neoddělám...Rozumíte mi...Ušetřený peníz můžu postupně vrážet do oprav případných...


Oprava DSG 20-50 tisíc, vstřiky kolem 30-40, ale jde sehnat i repas, origo filtr kolem 40, ale jde sehnat náhrada nebo repasovat. Jinak to celkem drží a tady ty závady tě samo nemusí potkat, jen je prostě potřeba si uvědomit, že už to má něco nalítáno, a to, že je to nějaký rádoby certifikovaný dovoz, nic neznamená. Ta auta mohly být stočené každý rok před servisem, takže to může mít nalítáno třeba i 300 tisíc a nepoznáš nic.

Osobně bych bral nové auto, pokud na to máš kačky a přemýšlíš nad ojetinou za 400. Pokud to chceš na 12 let a máš malý nájezd, tak za celou dobu nemusíš nic řešit. Pokud stačí něco jako okta, tak nění problém koupit něco velmi podobného za 450 tisíc nové v benzínu, jen budeš muset kvedlat pákou.

Jinak je to pořád podivné dilema. Proč vůbec srovnáváš nové SUV s ojetým kombíkem? Asi bych si do těch aut nejdřív sedl. A taky bych řešil kufr. Pokud nepotřebuješ pořád něco převážet, tak se nejspíš jako vysoký člověk budeš cítit v crossoveru segmentu B lépe než v té oktě, která je o třídu výš, ale prostě ji limituje výška "stropu". Měřím jen 180cm a mám něco jako oktu a je to pro mě tak akorát. Kdybych byl vyšší, tak už mám trochu klaustrofobický pocit, ale možná je to jen tím, že jsem předtím jezdil ve vysokých autech, kde jsem měl vždy o 10-20cm nad hlavou víc než teď...
kurtoid
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod LovecDuchu 15. 3. 2021 09:13

Ahoj,
resim velmi podobny problem. Mam dve deti (5 a 3 roky) a v srpnu se narodi dalsi, takze potrebuju auto s 3x isofix na zadnich sedackach. Vyber se zuzil na mensi nebo vetsi MPV. Podminkou je automat a 7 mist (prilezitostne pouziti pro prarodice). Mam dilema vubec jak to cele pojmout, aniz bych do toho musel dat vsechny penize (stavim barak, takze to bude bohuzel otazka o kolik si vytahnout hypoteku). Najezd ocekavam spis mensi, kolem 12tis. km za rok. Auto bych si chtel nechat spis dyl, klidne 10 let. Budeme bydlet na okraji mesta a ja pracuji na home office, takze jizdy hlavne o vikendu.
1) budgetova varianta - vzit Grand Picasso s EAT6, bud 1.6 nebo 2.0HDI, sedmimistne - cena bude kolem 300tis. Kc, rok 2016, najezd kolem 130tis.km - vzal bych Emil Frey nebo Citroen Select, zkratka nejaky nebourany dovoz.
+ je celkem velke auto na to, ze je to nizsi stredni trida
+ dobry automat
+ dobra cena
- jizdni vlastnosti zrejme nic moc
- tech 7 mist v nizsi stredni bude vzdy kompromis (premyslel jsem, ze bych tam kdyztak hodil jedno dite vyjimecne na tu trasu parkrat rocne by se snad nemuselo nic zleho stat)

2) varianta neco mezi - VW Touran, 2.0TDI DSG, sedmimistne - cena kolem 400tis. Kc, rok 2016, najezd pres 150-180tis.km, bral bych neco s dohledatelnou historii servisu DSG (meneny olej kazdych 60tis.km)
+ mokre DSG je spolehlive, pokud se meni olej a servis udela kdekdo (overoval jsem u Kapse - doporucili bud toto nebo EAT6)
+ celkove to auto bude asi dost vyhovovat ergnomii (jsem zvykly na koncern, mam OII)
+ v treti rade je ISOFIX
+ dle recenzi to nema chybu jako ojetina (ve Svet motoru to dost chvalili)
- s tim najezdem uz se muze zacit neco za desitky tisic sypat (turbo, vstriky, mechatronika apod.) - na druhou stranu asi se nevysype vsechno (mam OII 1.9TDI s 220tkm a menim jen olej a spotrebak)
- nouzovych 7 mist

3) varianta neco mezi, ale mensi kompromis - VW Sharan, 2.0TDI DSG, sedmimistne - cena kolem 400tis.Kc, dilema budto vzit predFL 2010-2015 a mensi najezd za podobnou cenu nebo poFL 2016 s najezdem kolem 180tis.km
+ mokre DSG je spolehlive, pokud se meni olej a servis udela kdekdo (overoval jsem u Kapse - doporucili bud toto nebo EAT6)
+ celkove to auto bude asi dost vyhovovat ergnomii (jsem zvykly na koncern, mam OII)
+ v treti rade je ISOFIX
+ 7 mist je celkem plnohodnotnych
+ obrovsky prostor
- dle recenzi jsou tam drahe bolesti - problemy s vyhrivanim mocoviny apod.
- s tim najezdem uz se muze zacit neco za desitky tisic sypat (turbo, vstriky, mechatronika apod.) - na druhou stranu asi se nevysype vsechno (mam OII 1.9TDI s 220tkm a menim jen olej a spotrebak), dobri jazykove tvrdi, ze to zvladne pul milionu km

4) bez kompromisu - nove Opel Combo XL 1.2PureTech EAT8 7mist, cena 530tis.Kc s moji vybavou v ramci akce
+ nove auto
+ vyborny automat
+ prostor, prostor, prostor
+ plnohodnotnych 7 mist
- ten maly benzin bude asi s tou krabici trochu dychavicny, ale zrejme nic extremniho - s tim najezdem bych to neresil.
- za tu cenu je to jen zakladni vybava (vyklopna okna vzadu apod.)
- nelze polohovat sedadla ve druhe rade
- celkove ten pocit z auta bude asi nejhorsi z tech moznosti

Ja pocitove vaham mezi volbou 1) a 4). Bojim se, ze koupim za 400 dosti jety Sharan, necha me to nekde stat na dovolene a budu do toho muset desetitisice vrazet. Na druhou stranu spousta lidi u toho nakonec skoncila a ma najezdene mnoho km.

Co byste mi doporucili?
LovecDuchu
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 15. 3. 2021 09:28

Varianta 4. Ty 150-180tis. nájezdy už by mně moc nelákaly.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků