goes píše:Jenom ten tempomat a t mam obavu ze u rencka je slozite
To je právě tak nějak u všech novějších aut složité jak je všechno přez CAN, u mého Punta by to znamenalo dodělat kabeláž, vyměnit jednotku, přidat páčku a hlavně mít examiner kterým bych to spároval a zprovozil a i tak nemám jistotu že to bude fungovat.
Stejně tak u toho Rencka by to znamenalo co jsem koukal tlačítka u ruční brzdy, tlačítka na volantu a s tím nejspíše spojený kroužek pod volantem a buhví co ještě, jestli by se nemusela měnit i nějaké jednotka nebo tahat ještě nějaká kabeláž...
Zlatý Passat, tam jsem si natáhl 4 kablíky od připraveného konektoru, připojil na vypínač a 2 tlačítka co jsem si zabudoval do záslepky a za 50Kč jsem měl dodělaný tempomat. Případně aktivovat v jednotce kabelem z číny za 100Kč. Kdybych to chtěl profi tak bych koupil páčku za 1500.
Ještě je variantou dodělat si tempomat pomocí přehazovačky ala Tvrdej Bob
(
https://www.youtube.com/watch?v=f3nvllnYjK8)