passat variant B8

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 16. 1. 2020 15:18

mira.m.. píše:je fakt že B8 asi bude nic moc, ale hezka je, to zase jo :) . No B7 nevypadá zle, tak se kouknu po ní. Superb se mi nelíbí a Octa III je v téhle cenové vpodstatě holátko. Nic dalšího mě zatím nezaujalo


Kup nejaku vyvonanu B7 a este ti aj zostane.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 17. 1. 2020 15:12

glider píše:autokrs.cz

-- 15. 1. 2020 23:21 --

11k euro bude tesne na B8.


Díky,za ty prachy to bude nějaká vražda,mám je často,ale holt za víc.
Carrera S,Ex Alpina B4 Biturbo AWD,BMW X5 3,0 D,Kuga 1,5EB New,MB SL 320,MB Sprinter 213 CDi,Ex Porsche Carrera 4,Ex Porsche Panamera 4S
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dominik1978 20. 1. 2020 21:01

Nekupuj to, myslím to vážně. Ja jsem ted jednoho prodal najeto 160kkm rok 2015. Auto bylo KO. Jezdilo jen dalnice, motorove ok dsg ok (jedna chyba zavada ale po par minutach jsem odjel a uz se to neobjevilo), ale to okolo...tlacitka odrena volant jak psi kulky, zadni tlumice poteceny, zadni naprava mlatila, interier povrzaval, gumy asi na ramenech vrzaly...no proste kdyz si vzpomenu na Mondeo 4 v 280km, bylo tak nastejno...jestli ne lip.

Ja jsem presedlal zase do rocniho...tentokrat Mondea...jizdne jina trida interier jak pokojicek...jsem zvedavy za 100kkm jak moc setrili u Fordu. U VW a Škody strasne moc.
Dominik1978
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aikoN 20. 1. 2020 21:13

A nebylo to způsobeno údržbou, respektive neúdržbou? Z toho popisu mi přijde, že se problémy neřešily a místo toho jsi je nechal kupit a ničit i věci okolo, se kterými by jinak problém nebyl.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 21. 1. 2020 11:22

Nedavno som sa viezol v taxiku B8 so 195.000 km a oproti mojmu s 8000 km som nejake nadmerne opotrebenie v interieri ani na podvozku nezaznamenal (tlmenie fungovalo ako malo, ziadne pazvuky).
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dominik1978 21. 1. 2020 14:07

aikoN píše:A nebylo to způsobeno údržbou, respektive neúdržbou? Z toho popisu mi přijde, že se problémy neřešily a místo toho jsi je nechal kupit a ničit i věci okolo, se kterými by jinak problém nebyl.


Tak samozřejmě težko říct, co šlo udělat líp. Nejsem zvyklý měnit něco preventivně mimo plán údržby. Ale když mi vydržely Mondea do 280 bez závad s původní spojkou?? Možná že VW potřebuje speciální údržbu a proto to píšu. Mě B8 zklamala.

O vrzajících silenblocích na přední nápravě je na internetu dost stejně jako o KO tlumičích po 160. Na VW-club se dokonce 160tis považuje za normální životnost tlumičů. O ohmataných přepínačích u VAG snad není třeba ani psát.

Ad taxík 190kkm. Tak jasně..když jedu večer z pařby, taky mi přijde, že ty Octavie s 330kkm jsou paráda! 8-)
Ford Focus 18.TDDi 3dv a kombi
Dominik1978
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aikoN 21. 1. 2020 14:49

Když máš auto, které se v drtivé většině prodává do fleetu, je logické, že bude jeho plán údržby nastaven hlavně tak, aby vyhovoval fleetu. Tedy, aby auto vydrželo cca těch 5 let a 150tkm s minimem investic. Pokud máš auto soukromě a plánuješ si jej nechat déle, je vhodné se o auto v zájmu prodloužení životnosti starat nad rámec takového plánu.

Opotřebovaná tlačítka neřeším, to je individuální záležitost uživatelského přístupu. Třeba když někdo do nich rýpe nehty, nemůže čekat, že budou pořád vypadat jak nové.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Andy 21. 1. 2020 15:32

Ja mám B8 sedan 2015 so 145 tisic km. Nekupoval by som to od 100 tisíc km. Približne od 100 tisíc km sa tam serie niečo každú chvíľu. Ten svoj plánujem už predať, keď mi financie dovolia kúpu nového auta podobnej triedy. Menil som už predčasne rozvody, palivové čerpadlo, baterku (do Passatu stojí 300 eur!), nádobku na chlad. kvapalinu, odpadnutú krytku ostrekovačov. Auto má aj nejaký problém s občasným vypínaním motoru, ktorý v servise nevedeli plne opraviť, len sa to nejakými zásahmi zlepšilo, ale úplne neodstránilo.

Čo sa týka kozmetiky, tak povrch volantu je už pocitovo taký menej príjemný než keď bol nový, tá koža je taká obnosená, ale inak musím povedať, že okrem toho je interiér auta je v stave 95%, sedačky, palubovka (Highline) a tlačítka úplne ako nové, v interiéri takmer nevidno rozdiel oproti novému autu. Akurát som nedávno menil jedno rozstrapkané tesnenie na dverách, ale to je na takom mieste kde človek kope nohou pri nastupovaní.
Ale teda exteriér - lak je už dosť doškrabaný, a to auto má za sebou už asi 6 menších poistných udalostí, polovica plechov už prestriekaná. :D
No a čo sa týka motora a súvisiacich vecí, tak ja neviem, mám k nemu už takú nedôveru, už to nemá taký zvuk a plynulosť ako keď to bolo nové, pritom údržbu som robil podľa manuálu.
A pri vjazde na obrubníky alebo do garáže od zadnej nápravy niečo výrazne vŕzga asi od 50 tisíc km.
Andy
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 1. 2020 15:41

Ty si tusim nepriplatil zaruku predlzenu co...inak asi smola na kus.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dominik1978 21. 1. 2020 15:51

To nebude smůla na kus, to jen kolega Andy popsal podrobněji, co jsem myslel i já. Prostě to není ono. Já například - po nastartování a zařazení na D chcípnul motor, závada DSG. Nastartoval jsem, chcíplo, závada DSG. 1min odpočinek a bylo to pryč, kontrolky pozhasínaly a už se to neobjevilo. Na diag závada kdesi v ověřování kompatibility dílů v DSG...(???)

Já jsem ale do toho Passata nemusel investovat, mně sloužil dobře, jen je - jak píše Andy - takový opotřebený. Ano interier docela jde, volant ne, tlačítka +- na volantu, který na dálnici často používám místo plynu jsou ošahaný, ale to auto je už celý takový...prostě opoužívaný. Převodovka neřadí tak hladce jak dřív, motor má hrubý chod, občas to hodí nějakou chybu, vrzne atd atd. 4 letý auto....

Proto jsem tazateli radil se poohlídnout jinde a nebrat Passat B8 jako modlu výdrže.
Ford Focus 18.TDDi 3dv a kombi
Dominik1978
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Andy 21. 1. 2020 16:01

Podľa mňa Passat je výborné auto na prvé 3-4 roky / 100 tisíc km, potom už to stráca ten pocit dokonalosti a treba počítať s problémami. Pri malom rozpočte by som kúpil radšej lacnejšie a novšie auto. Prípadne, ak má človek známeho v nejakom dobrom servise, tak by nemusel byť problém.
Andy
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 21. 1. 2020 19:48

Taky hoši vidím, že máte oba rok 2015 - není to náhodou první rok výroby? Dle mého je celkem velký risk kupovat model ze začátku produkce, vzhledem k tomu, že první majitelé dnes dělají automobilce v podstatě beta-testery. A docela dobře by se tím daly vysvětlit vaše zkušenosti.

Zajímalo by mě, jestli třeba B8 z letošního roku bude mít po stejné době a najetých km taky takové problémy.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Andy 21. 1. 2020 20:17

Áno, niečo na tom bude, viacero ľudí, ktorí pracujú s autami mi už hovorilo, že kupovať auto prvý rok produkcie modelu nie je najlepší nápad. Tak nabudúce budem vedieť. ;-)
Andy
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 21. 1. 2020 20:23

No ja mel 2016 a taky to jeste nebylo vsechno vyladeny :-(
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dominik1978 21. 1. 2020 22:14

Já mám k auto průmyslu blízko a proti marketingem budované představě je nejhorší auto po faceliftu. Sice jsou vychytaný největší průšvihy, ale auto se připravuje na svůj poslední cyklus a podstatný pokles ceny. A jestli se nemýlím, je B8 facelift B7.

Prostě cost-cutting zašel moc daleko. A ve škodovce ještě dál. Octavia III najeto 100kkm za 5 let taky teda nic moc. Zase motoricky OK, ale to okolo...

Proto píšu, že jsem zvědav na Mondeo 2019 co teď mám. Nemyslím si, že by se cost-cutting Fordu vyhnul.
Ford Focus 18.TDDi 3dv a kombi
Dominik1978
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků