Stránka 1 z 2

Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 14:24
od Alpha8520
Hezký den,
uvažuji o koupi auta na domácí ježdění. Sám mám V6 naftu a nové auto uvažuju jako rodinné - pro manželku na nákupy a pro sebe na krátké pojezdy po městě o víkendu, abych netahal těžkotonážní naftu na 3km dojezd, případně pro syna, až si udělá autoškolu.
Moje uvažované auto je Kamiq 1.5 TSI s DSG, ale spousta recenzí o tomhle motoru píše, že cuká kvůli vypínání válců. Je to možné deaktivovat někde bokem, jako třeba start stop nebo je to součást motoru?
Co případně jiného? Připlácet za Karoq 2.0 TSI se mi moc nechce, to auto asi moc opouštět město nebude a dvoulitr na městské skákání je asi zbytečně moc. Na druhou stranu ten třívalec se mi zdá zase málo...
Nebo koupit něco jiného?

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 14:26
od tslany
Atmo dvoulitr naopak na městské skákání bude lepší. A nebo jít do hybridu, to je značka ideál.

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 16:07
od Nekenieh
Necuká kvůli vypínání válců, to je pitomost.
Jestli cuká, tak protože je to všechno na hraně kvůli emisím. V polostudeným stavu tak pravděpodobně nejsou schopni naladit správnou bohatost směsi. Chová se to jako kráva, kterou již hospodář téměř odnaučil žrát. Občas padne na břicho, nedojí a brzo chcípne. :-D

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 16:08
od PatV
Do města úplně v klidu 1.0 TSI DSG.

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 16:15
od orgasmic
Co si to jít vyzkoušet, než se blbě ptát? :D

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 16:18
od Alpha8520
Jako půjčit si kamíka a vyzkoušet to vypnout? To mi asi páni ze škody nedovolí.

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 17:09
od opasino
:mrgreen: :mrgreen:

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 17:11
od Arnie J
to cukání u 1.5 TSI by snad už mělo být vyřešené, ale ještě bych raději pohledal po netu, kdybych to šel kupovat

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 17:11
od Jenyk
Vypnout to nejde. Je to dlouhodobý problém, který mají všechna auta koncernu VW. Už kvůli tomu běží řada právních sporů. Tomu motoru bych se vyhnul. Já se tedy úspěšně vyhýbám celému VW :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 17:33
od Arnie J
Zdroj?

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 18:15
od Pierr3
JPP

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 18:22
od Ingos
Už je to vyřešené. Je nová verze motoru, kde je jiný software, který problémy s cukáním řeší.

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 18:42
od Arnie J
Pokud je jiný jenom software, tak je motor stejný, ne?

Re: Škoda Kamiq 1.5 TSI - cukání a ACT

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 19:55
od T.E.CH
No to je dobrá otázka.... tipnu si , že jen soft to fakt neřeší.

Apropo, na kratké trasy 3 km a pokud to nevyjede z města, bych koncern zcela vynechal a koupil něco s nepřímým vstřikem. A to koncern nemá...ač u toho 2,0 TSI si jist nejsem zda to není kombinace.


Kolega tohle řešil také a manželce koupil KIA Stonic v 1,4 , což je do města idealní motor.

https://www.youtube.com/watch?v=c29T0DdrPWo

https://www.kia.com/content/dam/kwcms/k ... _cenik.pdf

Pro ženskou to je super auto.

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 1. 2020 19:59
od maXX_CZ
Arnie J píše:Pokud je jiný jenom software, tak je motor stejný, ne?

Co se tyce cukani 1,5, tak to vyresil updatnuty software.
Tady se ale mluvi o cukani pri zapnuti ACT, coz jsem jeste neslysel. Cukani u 1,5 bylo necim jinym (pokud to nejsou dva ruzne problemy, coz je mozne)-