hledam nejake "prvni" auto do prahy a rodinne vylety (s manzelkou a malym ditetem) s cenou idealne do 200k-250k ... asi by slo i 300k, ale to by tam fakt musely byt duvody (obzvlast kdyz to vypada ze uplne nova fabie je za 185k? https://stock-cars.skoda-auto.com/260/c ... J6KZ170465)
puvodne jsem myslel, ze kratkodoby operak bude nejvyhodnejsi na "osahani si co vlastne chci", ale vzhledem k tomu ze to pravdepodobne nekde odru, nebo mi to nekdo odre, tak se docela desim co bych potom musel vsechno doplacet (ale asi se nebrani, kdyby existoval nejaky kratkodoby vyhodny operak jako treba https://www.autozastovku. cz/ ktery nevim jestli jeste funguje?)
ale protoze jsem nikdy poradne auto nemel (jenom po autoskole chvili od rodicu pujcena stara sunka nez sla so srotu kvuli nejaky masivni poruse chlazeni motoru), tak moc nevim jake jsou vlastne realne naklady kdyz si koupim neco noveho, vs. kdyz koupim treba rocni vuz ze skoda-plus.cz ktery ma jeste tovarni zaruku, vs. kdyz koupim neco co ma ~100tkm jako treba tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list ?
znamena 5let zaruka ze pokud se mi behem 5 let neco rozbije jinak nez ze nabouram, tak za to nic neplatim? nebo je to spis past na lamy jako jsem ja, a je jedno ze to ma najeto 100k, protoze mi akorat staci vzit kamarada mechanika co na to koukne, a v nejhorsim dam par korun za opravy? moc nemam predstavu na kolik se treba muze pak takova vec vysplhat, a jestli kdyz lidi rikaji "rval jsem do toho penize" mysli, ze je to stalo 15k za hromadu blbin, nebo vic nez to samotny auto
ve zkratce: neco cim muzu vozit 2+dite po meste, lehce mimo, a treba jednou za rok do italie, za 200-250k, s tim ze to za par let klidne prodam, nepotrebuju aby to vydrzelo 10+ let a stovky tisic km, spis se chci vyhnout tomu, abych neco koupil za 200k a pak dal behem roku dalsich 200k za opravy