Stránka 12 z 28

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 17:59
od MV_cz
MaWa píše:Děkuji za nabídku, ale TSI fakt nechci, ten motor by mě asi nezvládnul. Zatím jsem kromě 66kW TDI rotačky v Octě (a aktuálního Supa V6) oddělal každý motor, který jsem dostal do ruky. A to to NIKDY nedrtím za studena, což jsem tak nějak vždycky myslel, že je jediný požadavek, který motor potřebuje k jakž takž životnosti. Jo a ještě výměna oleje po 15 tis bez ohledu na to co říká servisní interval. Jo a ještě jakýkoliv servis jen z originálních dílů. Stejně to umrtvuju :-l

To jdeš jen štěstíčku naproti, ne? Alfa byla/je ten průšvihovej 2.4jtdm pětiválec?

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 18:03
od MaWa
Jo, podruhý prasklá hlava, a vzhledem k tomu, že zůstatková hodnota toho auta je tak 50 tisíc (pokud by nebyla v čoudu ta hlava), tak to nemá smysl už řešit a dávat 25 tisíc za opravu...navíc se to postupně nabaluje na to možná brzy třetí smrádě, to by Alfa už stejně musela jít pryč...

-- 17. 11. 2019 18:03 --

goes píše:Pojede do pomerne vyrovnane. Na dve kila by melo to eRko nepatrne ztratit


To mi stačí.

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 18:54
od glider
Neviem ako sa da jazdit v aktualnej premavke, ze by to motor nezvladol.
Ked vynechame zname zavady.

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 19:03
od Arnie J
To taky nevím. Takovej Bond nebo Janda jezdili prakticky pořád 0/1 a motory povětšinou držely :)

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 21:23
od Nissan350Z
MaWa: Jestli je to NTG2.5 (což asi je), tak MP3 by neměly bejt problém. Má to i slot na SD kartu a vnitřní 50 GB HDD, takže se dá písničkama nakrmit. Spíš jsem myslel zrcadlení telefonu apod. blbosti, ale jestli se bez toho obejdeš, tak není problém.

Měchy i kompresor se daj pořídit docela rozumně, jen přední měch je tušim v kombinaci s tlumičem a jedna strana stojí 30 tisíc. Ale to by u nájezdu cca 120 tisíc km tě nemělo zatim trápit. Mě začíná přední zlobit teď ve 250 tisích a podle slov mechanika není zatím na pořadu dne to řešit. Dobrý je měnit olej v G-tronicu co 60 000 km a není od věci po koupi udělat reset převodovky. Pak se totiž začně učit tvůj styl jízdy a podle toho ti potom hází kvalty.

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 09:59
od MaWa
glider píše:Neviem ako sa da jazdit v aktualnej premavke, ze by to motor nezvladol.
Ked vynechame zname zavady.


Asi se těm motorům nelíbí dlouhodobě Německo dálnice 200/220kmh. I ten Sup V6 sežere cca půl litru oleje na 10tis km při tomhle stylu jízdy přitom když jsem s tím do říše nejezdil tak to nesežralo ani kapku.

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 10:07
od K86
200 - 220 nemuze byt pro ty motory problem. I "starej" dvoulitr TDCI s 98kw ve 200 tocil neco malo pres 3000 a daval to dobre.
3,6ka se vi, ze trpi na olej a dost karbonu

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 10:21
od Nissan350Z
Tak 0,5l na 10 000 km bych nějak neprožíval, to mi V8 sežere taky. Jsou borci, kterejm motory žerou 1l na 1000 km a jsou naprosto v klidu :D

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 10:21
od MaWa
Já myslím, že je pro ty motory dost rozdíl mít stabilní rychlost a oproti tomu neustále zrychlovat/zpomalovat, což je samozřejmě něco, co se v reálném provozu děje...

Jinak z těch dvou inzerátů se vyklubalo jedno auto :D Takže mám velký výběr. No pojedu to příští týden projet a uvidíme.

-- 18. 11. 2019 10:22 --

Nissan350Z píše:Tak 0,5l na 10 000 km bych nějak neprožíval, to mi V8 sežere taky. Jsou borci, kterejm motory žerou 1l na 1000 km a jsou naprosto v klidu :D


Já to neprožívám, vůbec. Jen to ukazuje, že i pro tyhle motory to nějaká zátěž je a ne že ne. Tudíž co to asi může dělat se starým dieslem nebo s TSI, kde je na bloku motoru materiálu, co by se za nehet vešlo ?

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 10:28
od Nissan350Z
Tak u nás moc poFL R500 nebude, to spíš v Německu. Českej Pepa nepůjde do MPV s V8, to radši Sharana ve dvoulitru za 6 na 100...

Ale ten kousek, co jsi postoval nevypadá zle. Nechat si udělat výpis z elektronický servisky, abys měl přehled a když to nebude při jízdě dělat brikule, klidně bych ho vzal, výbava bych řekl téměř full a exteriér taky vypadá udržovaně.

-- 18. 11. 2019 10:30 --

Kontrola ukazuje tohle.

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 10:36
od MaWa
No v Německu jich je asi 10, z toho 5 přes faceliftem což se mi nelíbí, jedno se skoro 180tis na hrbu takže to už je asi taky moc, jedno pancéřovaný za cenu nemovitosti, pak to jedno z CZ, pak jedno focený někde na blátě na staveništi (wtf ?) a jedno snad normální někde skoro v Holandsku :D

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 10:42
od glider
MaWa píše:
glider píše:Neviem ako sa da jazdit v aktualnej premavke, ze by to motor nezvladol.
Ked vynechame zname zavady.


Asi se těm motorům nelíbí dlouhodobě Německo dálnice 200/220kmh. I ten Sup V6 sežere cca půl litru oleje na 10tis km při tomhle stylu jízdy přitom když jsem s tím do říše nejezdil tak to nesežralo ani kapku.


Idealny provoz pre 6 valcovu naftu :love:

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 12:07
od Nissan350Z
Nafta je pro sraby :P

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 12:09
od Tomas B
ale v tomhle případě to opravdu od věci není ;-)

Re: Auto pro mně, ženu a tři děti, kolem 20k EUR a "aby to jelo"

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 12:47
od Michal220
Střídat silný benzín a diesel když pumpujes max výkon z motoru musí na infarkt u dieslu.