Asi Audi A6 Avant bitdi

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tommino 29. 10. 2019 20:53

Po dlouhé době ahoj ve spolek. Momentálně mám Golf VII kombi a Giulii QV. Zvažuji obměnu, jedna varianta je ta, že zůstane QV, půjde pryč Golf a druhá je, že půjde do světa QV i Golf. Zatím z ekonomických i rozumových důvody to vypadá spíše na druhou variantu. Protože vozím každý den psa, potřebuji kombi, chci V6 nebo V8 a i když jsem si říkal, že naftu už ne, zase na ni asi dojde. Uvažoval jsem pouze o triu A6 avant, MB E class a 5er. Z těchto 3 mi nakonec vyšla A6. Jo, jen chci podotknout, že auto by mělo být jeté, rok 2017, nájezd okolo 50tis., cena kolem 1mil. bez DPH. Proč padla volba na 3.0bitdi? Protože 3.0tfsi jede hůř a na to jak jede, tak hodně žere, víc než moje QV a dynamika je nesrovnatelná. Potom jsem uvažoval ještě o S6 4.0tfsi, ale protože najedu tak 35-40k ročně a stejně ani s tím 4.0tfsi to není bůhví jaká raketa, tak se mi nechce při normálním stylu jízdy čučet na palubák, kde bude spotřeba 16.

Teď k věci. V minulosti jsem měl A6 C7 3.0tdi 180kW a byl jsem max. spokojený až na komfort podvozku. Byla to S-line na 20'' bez vzduchu. Teď se dívám po autech pouze na vzduchu a chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s A6 na vzduchu s S-line a bez S-line, liší se komfort jízdy? Snad bude na vzduchu podvozek lepší, než na pružinách v Slinu. Druhá věc je obyč A6 s 320PS a verze Competition s 326PS. Víte, jaké jsou prosím rozdíly těchto dvou verzí, kromě zanedbatelných 6ps? Díky moc.
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 29. 10. 2019 21:05

tak kde se toula goes?
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Tommino 29. 10. 2019 21:15

:)
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 29. 10. 2019 21:21

Prodat golfa, kupit passat biTDi variant a nechat giulii na vikendy.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 10. 2019 21:27

Dobra volba
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommino 29. 10. 2019 21:46

maXX_CZ píše:Prodat golfa, kupit passat biTDi variant a nechat giulii na vikendy.


Já bych jako do budoucna místo QV chtěl něco ostřejšího, tvrdšího....jako třeba GT3RS (ale na to asi nikdy mít nebudu), druhá volba je GT3 a třetí poslední Cayman GT4 4.0, ale jestli se na to někdy zmůžu, nevím. Prostě něco lehčího a ostřejšího a tvrdšího, než je QV. Ale moc se mi jí zbavovat nechce, mám najeto 47 a vše bez problémů a fakt to funguje moc dobře.

-- 29. 10. 2019 22:47 --

goes píše:Dobra volba


Nj, ale co s tím podvozkem, auto na luftu jsem jsem ještě neměl a nevím, zda je rozdíl A6 bez a s S-line na Luftu, s tou S to prostě vypadá líp. A víš Competition a NEcompetition?
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 29. 10. 2019 21:50

Jo, tak to jsme na tom podobne, az na to ze ja nemam ani tu giulii :D
Tak treba na alpinu nebo kajmana bych jednou nasetrit mohl.

Nahrazovat tyhle dve auta rychlym audi je blbost. Zabavny to nebude a nenapadny a bez naroku na drahy servis jako golf taky ne.
Rikam, radsi vzit toho passata bitdi, chipnout na trista koni a jezdit si za 6/100 8-)

Ale jestli jsem to spatne pochopil a je to audi nahrada spis golfa a do budoucna bude kajmanek, tak pak super.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 10. 2019 21:52

Luft je zajimavy ale neni nezbytny. On ten komfort je takovy specificky. Kratke nerovnosti to stejne nema rado a delai vlny to zvlada dibre. Za mne to neni pri sport vhidne. Sline je o vybave sport vzduch je fajn ale princip je porad podobny. Hele to si musis projet. Ja bych vzduch vylozene nepotrebival
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommino 29. 10. 2019 21:56

maXX_CZ píše:Jo, tak to jsme na tom podobne, az na to ze ja nemam ani tu giulii :D
Tak treba na alpinu nebo kajmana bych jednou nasetrit mohl.

Nahrazovat tyhle dve auta rychlym audi je blbost. Zabavny to nebude a nenapadny a bez naroku na drahy servis jako golf taky ne.
Rikam, radsi vzit toho passata bitdi, chipnout na trista koni a jezdit si za 6/100 8-)

Ale jestli jsem to spatne pochopil a je to audi nahrada spis golfa a do budoucna bude kajmanek, tak pak super.


Zábavný to nebude, s tím ani nepočítám. Teď chci na nějakou dobu velký, svižný a relativně pohodlný auto a A6 v competition se mi fakt líbí, dřív jsem měl obyč 3.0tdi, seděla mi. Spotřebu jestli budu jezdit za 6 nebo 9 je mi zase jedno. Jak říkáš, od budoucna bych chtěl něco lehkého a malého. A passata ee.....když nafta, tak to musí být V6 prostě, ta kultura, jestli se to u nafty dá tak nazvat, je pořád jinde než u V4.

-- 29. 10. 2019 22:57 --

goes píše:Luft je zajimavy ale neni nezbytny. On ten komfort je takovy specificky. Kratke nerovnosti to stejne nema rado a delai vlny to zvlada dibre. Za mne to neni pri sport vhidne. Sline je o vybave sport vzduch je fajn ale princip je porad podobny. Hele to si musis projet. Ja bych vzduch vylozene nepotrebival


Právě.....a kdo má A6 016-017 na luftu? chci se projet :) Já měl tu 012 sline bez luftu a fakt mě to už sralo, jak bylo tvrdé, to i ta Giulii je v normal režimu měkčí.

-- 29. 10. 2019 23:01 --

Kuva a řekněte mi rozdíly competition a necompetition :-D brzdy jsou stejné, nebo větší, nebo? Většina aut v kůži bez odvětrávaných zicen, to je taky na ... v alcantaře je jich zase hrozně málo v té výbavě co chci, vrrrrr
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 10. 2019 22:16

Tak se podivej do ceniku co je tam jinak :)

Ja mel vzduch n a7 na test. Jako nevim no.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 10. 2019 22:18

Tady každý rozumí akorát škodě rapid :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 30. 10. 2019 07:18

Tommino píše:
maXX_CZ píše:Jo, tak to jsme na tom podobne, az na to ze ja nemam ani tu giulii :D
Tak treba na alpinu nebo kajmana bych jednou nasetrit mohl.

Nahrazovat tyhle dve auta rychlym audi je blbost. Zabavny to nebude a nenapadny a bez naroku na drahy servis jako golf taky ne.
Rikam, radsi vzit toho passata bitdi, chipnout na trista koni a jezdit si za 6/100 8-)

Ale jestli jsem to spatne pochopil a je to audi nahrada spis golfa a do budoucna bude kajmanek, tak pak super.


Zábavný to nebude, s tím ani nepočítám. Teď chci na nějakou dobu velký, svižný a relativně pohodlný auto a A6 v competition se mi fakt líbí, dřív jsem měl obyč 3.0tdi, seděla mi. Spotřebu jestli budu jezdit za 6 nebo 9 je mi zase jedno. Jak říkáš, od budoucna bych chtěl něco lehkého a malého. A passata ee.....když nafta, tak to musí být V6 prostě, ta kultura, jestli se to u nafty dá tak nazvat, je pořád jinde než u V4.

-- 29. 10. 2019 22:57 --

goes píše:Luft je zajimavy ale neni nezbytny. On ten komfort je takovy specificky. Kratke nerovnosti to stejne nema rado a delai vlny to zvlada dibre. Za mne to neni pri sport vhidne. Sline je o vybave sport vzduch je fajn ale princip je porad podobny. Hele to si musis projet. Ja bych vzduch vylozene nepotrebival


Právě.....a kdo má A6 016-017 na luftu? chci se projet :) Já měl tu 012 sline bez luftu a fakt mě to už sralo, jak bylo tvrdé, to i ta Giulii je v normal režimu měkčí.

-- 29. 10. 2019 23:01 --

Kuva a řekněte mi rozdíly competition a necompetition :-D brzdy jsou stejné, nebo větší, nebo? Většina aut v kůži bez odvětrávaných zicen, to je taky na ... v alcantaře je jich zase hrozně málo v té výbavě co chci, vrrrrr


Mechanické rozdíly žádné, pouze výkon.

Znám jednoho majitele BiTDI, který má vzduch a říkal, že bez něj to jezdí o 100% hůře. Pokud chceš 20" kola, tak jedině s ním. Potvrzují to i všechny testy tohohle auta.
Ingos
Nováček

Odeslat příspěvekod Tommino 30. 10. 2019 12:45

Díky, takže competition je opravdu jen těch 6ps? Žádný rozdíl v designu, brzdách, výbavě? Právě mě to moc zajíma, kdyby jste věděli o někom, kdo má A6 na vzduchu, rád zkusím kousek. Kola je mi jedno, jestli 19 nebo 20, ale na vše co se dívám, tak mají stejně ty 20tky

-- 30. 10. 2019 13:47 --

goes píše:Tak se podivej do ceniku co je tam jinak :)

Ja mel vzduch n a7 na test. Jako nevim no.


Jo, taky jsem si říkal, ale na webu je už jen ta nová, napíšu nějakému dealerovi, ať mi pošle staré konfigurace.
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 30. 10. 2019 12:56

Ja nemam moc důkladně projetych vzduchu. Ale neco najeto s 2012 allroad vzduch 20”. A ten komfort neni špatný. Docela to stíhá i díry. Na tu hmotnost a kola.
Vlastně víc me ruší ty kola. 255/20 a na můj vkus to moc huci a člověk slyší odvalovaní. Čímž by se dalo usoudit, že podvozek asi dobry.
Bitdi s ZF. Skvěle řadí. Jen by mohl podřazovat rychleji. Hodně to tlačí od spoda.
U normal A6 nižší váha. Lepší aero. To by mohlo jít. A hlavně ty resis novější. Od 2012 sly audi spis nahoru.
A4 2011 byla dost sracka. Hlavně podvozek a řízení řazení. Děsný.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 30. 10. 2019 12:58

Servus Tomas!
QV ruls.

Viac nemam co k teme dodat :D
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků