Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
vzach píše:Znám jedno Suzuki Grand Vitara z r. 2005. Je to 2.0 benzín, 4x4, ale s manuálem, má najeto přes 240.000 km. Podle faktur byly servisní náklady za poslední 2 roky v součtu zhruba 20.000 Kč, tj. 10.000/rok. Prý je to pocitově líné, ale to je u aut do terénu celkem obvyklé. Jeho majitel s tím jezdil někam na chalupu, ale chalupu už prodal, tak asi časem prodá i tohle auto, se kterým tam jezdil.
Mohlo by být řešením také prodat chalupu a chodit těch 13,33 km denně (= cca 400 km měsíčně) pěšky?
evlo píše:Ty vlastnosti budou o stavu konkrétního kusu hlavně
powerball píše:Tak to sem resil vlastně uplne stejnej výběr a vyhrál to u mě Forester hlavně diky jízdním vlastnostem a diky tomu že to neni SUV.Dynamika nijak dechberouci fakt neni, hlavne na dálnici.Ale na klikatejch okreskach se s tim da zažít nejaka zabava.
-- 21. 10. 2019 11:37 --
A jo je potřeba to točit kdyz chce clovek jet.6500 otacek mam docela bezne.Naopak pri klidny jizde staci tak do 3 nebo 3,5 tisic.
Arnie J píše:powerball píše:Tak to sem resil vlastně uplne stejnej výběr a vyhrál to u mě Forester hlavně diky jízdním vlastnostem a diky tomu že to neni SUV.Dynamika nijak dechberouci fakt neni, hlavne na dálnici.Ale na klikatejch okreskach se s tim da zažít nejaka zabava.
-- 21. 10. 2019 11:37 --
A jo je potřeba to točit kdyz chce clovek jet.6500 otacek mam docela bezne.Naopak pri klidny jizde staci tak do 3 nebo 3,5 tisic.
Jo to bylo vidět na kachli že se nebojíš to trochu potočit
K86 píše:Jinak to subo fakt nejede, musis tocit a tocit.
A pak se modlit, protoze to moc nebrzdilo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků