Stránka 4 z 6

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 15:00
od powerball
asi jezdi klobouka dost hodne :)) na spritmonitoru ma posledni generace outbacku prumer 8,7

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 15:21
od Hustoles
Možná leje VIF :-)

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 15:22
od Pierr3
Hustoles píše:Možná leje

Nebo hulí. :D

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 15:23
od Hustoles
Nebo obojí 8-)

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 16:27
od aikoN
freedom-fries píše:Brát Rapid jako nějaký etalon pohodlí a prostornosti je hodně svérázné... Při šířce cca 170cm je to užovka, která by už pomalu nepatřila ani do segmentu B (ikdyž se to auto Škoda snažila nutit lidem jako segment C, což je opravdu tragikomedie). I malinká Ibiza je nyní mnohem šiřší, dá se říct o 2 třídy.



Pokud není člověk špekoun, tak ho šířka Rapidu nijak neomezuje. Naopak ocení, že se bez potíží vejde do úzkých mezer, lépe se vyhne s protijedoucím autem na úzké silnici a že má více místa na vystupování nebo nastupování, když třeba na vedlejším parkovacím místě stojí neúzké SUV, které se pomalu ani nevejde mezi čáry.

Dá se na to dívat vícero pohledy :-)

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 16:59
od frostie
V Toyotách je místa nad hlavu dost v Camry, Corolla Verso, Verso, RAV4, Previa. V Německu není problém je najít. S hybridem to ale bude už podstatně dražší, než uvedený limit. Na krátké trasy se dá doporučit tak benzín a automat.

-- 14. 10. 2019 18:02 --

https://auto.bazos.cz/toyota/?hledat=si ... =&kitx=ano

Na Siennu jsem zapomněl. Akorát ta první modrá je už téměř veterán a ta druhá nesplňuje najeté km. Ale je to skutečně hodně muziky za poměrně málo peněz, ta akcelerace to mohu potvrdit. :D

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 17:17
od Pierr3
aikoN píše:
freedom-fries píše:Brát Rapid jako nějaký etalon pohodlí a prostornosti je hodně svérázné... Při šířce cca 170cm je to užovka, která by už pomalu nepatřila ani do segmentu B (ikdyž se to auto Škoda snažila nutit lidem jako segment C, což je opravdu tragikomedie). I malinká Ibiza je nyní mnohem šiřší, dá se říct o 2 třídy.



Pokud není člověk špekoun, tak ho šířka Rapidu nijak neomezuje. Naopak ocení, že se bez potíží vejde do úzkých mezer, lépe se vyhne s protijedoucím autem na úzké silnici a že má více místa na vystupování nebo nastupování, když třeba na vedlejším parkovacím místě stojí neúzké SUV, které se pomalu ani nevejde mezi čáry.

Dá se na to dívat vícero pohledy :-)

Navíc má docela slušný prostor na délku, takže v pohodě pobere čtyři dlouhány. Což není v dané třídě bězné. Krom toho má slušně velký kufr.

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2019 17:35
od _maty_
jo jako je to pozoruhodně praktické auto

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 10. 2019 07:07
od freedom-fries
Tak já to spíš bral jako tu srovnávačku s Hondou - pokud je v ní stejně místa jako v Rapidu (Rapid je předek starého pola + stará oktávka), tak to tedy pro Hondu zrovna plusové body nepřináší - pokud se tedy bavíme o Civicu nebo třeba o HR-V. Ale to je fuk.

Za mě rozhodně crossover. Jelikož je většina těch aut taková hodně "ženská", tak bych volil něco, vedle čeho nebude dvoumetrový chlap vypadat "blbě". Třeba Arona se mi strašně líbí a jsem seaťák, ale jako chlap bych šel rozhodně do T-Crossu, který je sice vevnitř hůř udělaný a nabízí naprosto stejnou techniku za větší kačku, ale má takové více nabouchané tvary, působí mohutněji a k vyšší chlapské postavě se lépe hodí. Navíc má posuvnou zadní lavici, takže jde kufr natáhnout snad až na 450 litrů, což už je celkem slušné na tuto třídu.

Brzy má být i nová 2008 od Peugeotu, která mě taky vzhledem velmi oslovila. Jen cenovka bude asi trochu výš, taky bych se trochu bál kvality PSA. Sice teď pro kvalitu hodně udělali, ale pořád mám vůči frantíkům trochu předsudky, nejspíš neoprávněné. Klidně mě vyveďte z omylu, brzo budeme řešit nákup dalšího nového auta a právě 2008, který se objeví v 2020, je horký kandidát.

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 10. 2019 07:56
od vzach
hal_sk píše:Ahoj,
Prosím poradte mi s výberom auta. Podmienky:
  • Spoľahlivé "málo kazivé" auto (Japonec, prípadne VW, Škoda?).
  • Komfortné pre vysokého šoféra (195 cm), ideálne s vyšším sedením, tak aby som nesedel ako v motokáre a veci mi vypadávali z káps.
  • Nové, alebo málo jazdené do 40 000 km.
  • Cena do 390 000 CZK (15 000 EUR).
  • Prevažne na kratšie trasy.


Stačila by Toyota Auris?
https://www.sauto.cz/osobni/hledani#!ca ... model=1411

Podle porovnávače https://www.vybermiauto.cz/porovnavac to má výšku pro řidiče max. 99 cm, což by při sezení snad mohlo stačit?

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 10. 2019 07:56
od Nekenieh
Jednoznačný souhlas. Naprosto zásadní je, aby Ti auto ladilo s postavou. Vybírej jen v autosalonech kde mají velké zrcadlo. Možná by to stálo i za pár profi fotek a pak podle nich doma v klidu vybrat. A nepodceň barvu. Ta je bezpodmínečně navázaná na to, v jakém ses narodil znamení. Ale to jistě víš.

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 10. 2019 08:37
od Pierr3
Kde jsou ty časy, kdy lidé vybírali auto podle výkonu, chování na silnici, užitných vlastností, spotřeby... :D

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 10. 2019 09:29
od Arnie J
freedom-fries píše:S nějakým lehkým navýšením rozpočtu bych se mrknul i na VW T-Roc - opět 1.0TSI, se základní výbavou a slevou od dealera umí být člověk jen lehce nad 400 a má už auto na podvozku Golfa (MQB ). Arona, T-Cross a i třeba předražený Kamiq je na MQB A0 a je to poznat - ta auto jsou proti Golfu, Leonu nebo i tomu T-Rocu prostě nižší třída.

To je opravdu tak poznat, nebo soudíš podle papírových předpokladů?

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 10. 2019 09:51
od glider
Mrtve riadenie a podvozok, ktory nevie filtrovat nerovnosti?

Re: Japonské auto pre vysokého šoféra

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 10. 2019 09:59
od Pierr3
To je vlastnost všech MQB. Nezáleží na tom, jestli je to A0, nebo ne.