Japonské auto pre vysokého šoféra

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod _maty_ 14. 10. 2019 05:07

Ono ale zde zminovane, opel, octavka a sportsvan opravdu pro vysokeho ridice nabizi nejvic mista.. a kdyz jsou i v zadani, tak proc nedoporucit..
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal220 14. 10. 2019 05:33

Octavia nad hlavou při 195cm spíš ne.Seat arona možná škoda kamiq nebo ten zmiňovaný vw,mazdu cx 30.
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 14. 10. 2019 05:34

Který Opel je pro vysokého řidiče? Když jsem hledal auto, tak Insignie byla uvnitř nejmenší snad ze všeho, co jsem viděl.
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 14. 10. 2019 06:33

astra kombi, opravdu reálně nejvíc místa z tehdy nabízených kombíků nižší střední, hodně místa bylo i v O3, sportsvan mi osobně nesedl, ale má ho kámoš jako služební, on je ještě o kousek vyšší než já, kolem 2m, a když jsem zkoušel, tak mi to přišlo ok.. možná z těch nových je na tom dobře i focus a ceed, ty jsou nové od doby co jsem tehdy kupoval..
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 14. 10. 2019 06:53

boss-ivoss píše:Který Opel je pro vysokého řidiče? Když jsem hledal auto, tak Insignie byla uvnitř nejmenší snad ze všeho, co jsem viděl.


Naposledy spolehlive Vectra
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 10. 2019 07:41

Tak Opely měly vždycky poměrně dost specifických potíží, které když se projevily, tak to bylo blbý... Jinak ty auta ale fungují dobře. Jen těch technických a konstrukčních pastiček tam bylo docela dost často DOST, teď už to překonal koncern..., ale do té doby bych řekl, že Opel vedl.

Takže jako jo, u autora k žádné změně nedojde, jen to bude mít o něco dražší, což je ve finále super. Ale je pravda, že koncern měl v poslední době vždy místa nad hlavou dost a sedačku řidiče v dost nízké pozici. Ale taky už tam myslím došlo ke změně, tak je potřeba to vyzkoušet.

Pravdou je, že ani ti Japonci nejsou dokonalí, ale není nad to si to myslet a utěšovat se tím. Na druhou stranu zásadní konstrukční neduhy tam fakt nejsou, jsou to spíš taková specifika... no a potom teda asi ta rez. Já už si na tu Hondu taky zvykl, že už se mi s ohledem na potenciální spolehlivost a to co se děje teď okolo v autobranži ani nechce prodávat. A koukal sem, že si pořád drží cenu jako kráva. Takže tohle podělaný období s tím autem prostě asi zkusím vydržet, i když stojí z mého pohledu za vyližzadek. To by musel Peugeot a nebo Fiat přijít s něčím MUSTHAVE, pak bych vyměnil.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Pierr3 14. 10. 2019 07:46

Jakou konstrukční pastičku má třeba konkrétně zde zmiňovaná Octavia 3?
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 14. 10. 2019 07:59

Japonci fakt nemají zásadní konstrukční problémy. Stačí jen vzpomenout naftu od Hondy nebo Toyoty. :D
Benzíny žeroucí olej atdatd..... Ale je to fuk. Dvoumetrový chlap do toho stejně ani nenastoupí, nedej bože aby to řídil.
BTW na Sportsvanu jsem neřešil zatím vůbec nic. Trochu pode mnou povrzává sedačka, to je všechno. Já vím, rok a 30.000km je málo. No uvidíme.
Naposledy upravil Nekenieh dne 14. 10. 2019 08:01, celkově upraveno 1
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod _maty_ 14. 10. 2019 08:00

je fakt, že do nové mx.5 jsem se neposkládal :hm
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 14. 10. 2019 08:02

Ty ses neposkládal ani do Hondy a stejně jsi ji koupil. :D
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 14. 10. 2019 08:03

naopak, v hondě jsem měl místa dost, nebo aspoň tolik kolik ho mám teď v rapidu.. do mx5 jsem si ani nesednul, prostě to nebylo jednoduše možné..
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 14. 10. 2019 08:08

OK
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 14. 10. 2019 08:13

_maty_ píše:naopak, v hondě jsem měl místa dost, nebo aspoň tolik kolik ho mám teď v rapidu.. do mx5 jsem si ani nesednul, prostě to nebylo jednoduše možné..

Stejná zkušenost. Zhola nemožné byť jen nastoupit. Tomu se říká diskriminace. Dáme to k evropskému soudu aby ta auta zakázal.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 10. 2019 08:45

Pierr3 píše:Jakou konstrukční pastičku má třeba konkrétně zde zmiňovaná Octavia 3?

Proč se ptáš, když to víš...
Vyhledávat umíš.
Když už je na to i svolávací akce...

Raději ani nevědět, co se na tom všechno podělá...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod freedom-fries 14. 10. 2019 09:34

_maty_ píše:naopak, v hondě jsem měl místa dost, nebo aspoň tolik kolik ho mám teď v rapidu.. do mx5 jsem si ani nesednul, prostě to nebylo jednoduše možné..



Brát Rapid jako nějaký etalon pohodlí a prostornosti je hodně svérázné... Při šířce cca 170cm je to užovka, která by už pomalu nepatřila ani do segmentu B (ikdyž se to auto Škoda snažila nutit lidem jako segment C, což je opravdu tragikomedie). I malinká Ibiza je nyní mnohem šiřší, dá se říct o 2 třídy.

Ale teď k věci.

Japonci a Korejci - se svými 180cm mi bylo nepohodlně ve většině hatchbacků, sedanů a kombíků. Se sedákem na zemi mi lezla střecha do výhledu snad u všeho od asiatů, včetně aut pro evropany jako je třeba Hyundai i30. U jejich SUV je to už něco jiného, ale tam už je taky i jiná cenovka. Musím ale říct, že ani v Tusconu nebo Kia Sportage jsem nad hlavou nepociťoval nějak přehnaně moc místa, cítil jsem se podobně jako v mém kombi od koncernu VW (ne oktávka).

Při takto omezeném rozpočtu bych zvážil crossover segmentu B, a to vzhledem k ceně. Za 400 tisíc se dá pořešit Seat Arona nebo VW T-Cross. Obě auta velmi povedená, litrového tříválce 85kW bych se vůbec nebál - mám vyzkoušeno v několika autech, že je to naprosto dostatečná motorizace na běžné ježdění - tím nemyslím nějaké plazení se kolem komína, ono to umí vážně jet skvěle, jen to není zrovna pro gurmána, který na to přesedá s atmosférického šestihrnku, snad všem ostatním to ale bude stačit... Za 400 už jde pořešit auto s celkem rozumnou výbavou, motor nějakých min. 200 tisíc vydrží no problemo, spotřeba super, servisování levné. Na zadních sedadlech je docela dost místa, takže i dospělák se tam převeze bez větších problémů. Jen bych se trochu bál kufru, jsem ale posledních 20 zvyklý na kombíky s 600 litry...

S nějakým lehkým navýšením rozpočtu bych se mrknul i na VW T-Roc - opět 1.0TSI, se základní výbavou a slevou od dealera umí být člověk jen lehce nad 400 a má už auto na podvozku Golfa (MQB). Arona, T-Cross a i třeba předražený Kamiq je na MQB A0 a je to poznat - ta auto jsou proti Golfu, Leonu nebo i tomu T-Rocu prostě nižší třída.

Trochu adrenalinu by přinesla koupě Kia Sportage nebo Hyundai Tucson. Oboje teď sehnatelné reálně kolem 450 tisíc s 1.6 atmo motorem. Základní výbava, moc to nejede, servisovat to bude trochu dražší záležitost, ale jsou to prostě už docela velká a bytelná auta, což se může hodit někomu, kdo myslí třeba především na bezpečí rodiny (velké auto s hmotností kolem 1500Kg bude na silnici budit vždy větší respekt než třeba malá o tři metráky lehčí Arona).
freedom-fries
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků