achjo, jsem napsal mega pripevek a nejak se pojebal chrom a neposlalo se to
jsem docela rozcarovan z tech novych aut, zatim me to vzdy prislo podvozkove dobry, ale asi to bude tim, ze jsem presedl z NAcka nebo Gene a jeste to ridil chvilku a to se clovek spis soustredi na to, ze je to jiny; testuju to tedka tak, ze prejedu wilsonak tam a zpatky a moc aut jsem nevyzkousel a nedavno jen ten pro ace od citroenu, master, octavii 2 v nejaky lepsi vybave
- pro ace od citroenu i master vyrazne horsi drncanim a to jak zvuky interieru, tak od podvozku, to jsem nechapal teda, a i razy sli vic nez bych cekal
delika ma podvozek takovej, ze nepouzivat ji jen obcasne, tak bych na nem nejradeji vymenil vse az na tlumice, to tak pro porovnani
ta oktavie 2 docela jde, ale rozhodne bych za to teda nechtel davat ty prachy co chtej za oktavii 4, to me prijde neadekvatni, pokud to tam neni vyrazne lepsi
co si tak pamatuji tak,
ojeta firemni oktavie 2 - spatny (a to byl wilsonak lepsi
)
ojeta firemni fabie 2 - spatny (a to byl wilsonak lepsi
)
predvadecka citigo - spatny
ojety touran - spatny i jinde nez wilskonak
espace za 30 - fakt dobry, minimalni rozdil oproti normalni silnici
astra predvadecka - prekvapive dobry
tak si rikam, ze prote ty novy auta nic moc, viz. ten proace, a asi je to fakt potreba vsechno vyzkouset nebo co a pak clovek stejne muze dopadnout jak arnie.
Jakoze pujcovat si treba to polo udela z koupe jeste vetsi ojeb, ze ...
Pujcovat si ty dodavkovity auta, to asi ani nema cenu, to je stejne vsechno jen rebrand toho pro ace, ne?
A i kdyz treba espace by byl ok, tak proste se tam sedi nizko