Ojetá Mazda 6 2.0 vs Nové auto nižší střední třídy

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod aikoN 10. 8. 2019 09:20

Řešil jsem podobné dilema před dvěma měsíci, jestli ojetinu kolem 300 tisíc nebo nového Rapida a nakonec jsem vzal nového Rapida.

Zatím nelituju :D
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davpro 10. 8. 2019 09:49

Nové je nové, neproprděné :-)
Seat Leon ST 1.5 TSI 96kw FR (2019)
Fiat 500 1.2 51kW (2008)
davpro
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 10. 8. 2019 10:24

Pokud clovek skousne nizsi stredni, tak nový ma neco do sebe. Je ale třeba počítat s vyssim pojistenim. Co se tyce servisu, tak ja treba u ojetiny střední tridy mam levnejsi servis nez u noveho, ale je to tim, ze servis delam sam. Vyhoda se eliminuje, pokud se vyse.r.e neco drazsiho, na co by byla zaruka u noveho. Jinak ta Mazda s 2.0 vubec neni spatna, pokud se člověk szije s atmosférou.
XB_1
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 10. 8. 2019 10:50

Ono to nenu bezna atmosfera , vacsine ludi staci , pre sviznejsieho sofera je to slabe podobne ako male tsi
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 10. 8. 2019 12:36

To samozřejmě souhlasim. Jsou zivejsi auta. Na druhou stranu ja jezdim v ramci limitu a spis me ostatni brzdi nez naopak. To same nekde u vyjezdu, kde se akceleruje. To spis za nekym sundavam nohu z plynu
XB_1
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 10. 8. 2019 12:45

Ideal je si auto na den pozicat
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 10. 8. 2019 20:58

Na druhou stranu oproti TDi 77kW bude 2.0 108kW mit dost navrch, pokud bude používat právě tu vec mezi sedackami. Ono kdyz je potreba, tak i ten atmo dvoulitr dokaze zrychlovat podobne jako TD kolem 100kW. Akorat s patricnou zvukovou kulisou a virem v nadrzi :)
XB_1
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 10. 8. 2019 22:55

Sky-G má 121 kW a v nižších otáčkách asi o 25% větší krouťák než běžný atmo dvoulitr
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 8. 2019 00:00

Sky-G 121 kW: 145 Nm/1000 rpm; 170 Nm/1500 rpm; 190 Nm/2000 rpm
Běžný atmo dvoulitr 2.0 MPI 85 kW: 140 Nm/1000 rpm; 150 Nm/1500 rpm; 160 Nm/2000 rpm
Já nikde 25 % nevidím.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 11. 8. 2019 00:05

Schvalne jsi vzal stary osmiventil ltery je polozeny nize. Dej tam 16 ventil a uvidime ;)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 8. 2019 06:52

tycoon píše:Sky-G 121 kW: 145 Nm/1000 rpm; 170 Nm/1500 rpm; 190 Nm/2000 rpm
Běžný atmo dvoulitr 2.0 MPI 85 kW: 140 Nm/1000 rpm; 150 Nm/1500 rpm; 160 Nm/2000 rpm
Já nikde 25 % nevidím.

Tak sorry, o 19% :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 11. 8. 2019 09:03

cice cca DPH :)

-- 11. 8. 2019 09:04 --

goes píše:Schvalne jsi vzal stary osmiventil ltery je polozeny nize. Dej tam 16 ventil a uvidime ;)


tak zase je to stary 2l , treba to uznat
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 11. 8. 2019 13:53

2.0 85kw je dvoulitr s vykonem lepsi 1.6. To bych spis srovnal s 2.0 v Mondeu/Mazde 107/108kW. A tam je dole kolem 2000 ot. mozna nejakych 170Nm a ve 4500 190Nm. Na tech spis kratsich prevodech to nejede uplne zle.
XB_1
Nováček

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků