Potenciální náhrada Citróna kolem 300k - rodina, dálnice

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukas063 26. 1. 2019 21:43

změna barvy snad někdy taky bude možná...z pozice řidiče přes kolečko/páčku.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 27. 1. 2019 08:31

anebo vodou ředitelnou barvu, to si můžeš měnit třeba co rok :lol: , Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 1. 2019 13:07

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 1. 2019 13:14

aikoN píše:Teď jsem se díval na ty Slawallovy fotky interiéru a trochu mě znejistilo to modré podsvícení ovladačů. Vždyť to je ta nejvíc na kokot barva - blbě se na to ostří, tahá oči a kazí noční vidění. Zlatá oranžová.

Jde to tam nějak rozumně nastavit nebo třeba změnit tu barvu?

Ztlumíš to úplně v pohodě že to bude úplně OK.
anonymni

Odeslat příspěvekod aikoN 18. 5. 2019 19:44

Tak už je domatováno. Předminulý týden jsem si tak jel v Citrónovi, poslouchal různé pazvuky, mlácení od pravého kola, které se mi ani po třech návštěvách servisu a výměně kdečeho nepodařilo odstranit, poslední dobou jsem měl z nevysvětlitelného důvodu vyšší spotřebu. Blížila se další servisní prohlídka, při které bych musel dát přetěsnit hlavu u vačky kvůli úniku oleje, vyměnit brzdové hadičky vzadu, kotouče a destičky vepředu, klima,... Blížila se další platba pojistky, k tomu ta kdovíjaká spojka a sporadická chyba abs/esp - vyhlídka na další drahé opravy, tak se to ve mně konečně zlomilo.

Asi před dvěma měsíci jsem pomáhal kamarádce vybírat ojetého Rapida, tak jsem si ho celkem dost osahal, prohlédl a působil na mě sympaticky. Poté jsem za čerstva šel na rychlý záda, jakožto na dalšího horkého kandidáta. Přišel mi vevnitř až na příčný směr stísněnější, menší kufr a vzhled vnitřku byl za mě na živo horší, než v případě Rapidu - zkrátka jsem se v něm cítil hůř. Navíc jsem nenašel žádnou super nabídku, jak byly zkraje roku, tak jsem od něj upustil. Pak jsem se šel podívat na Fábku. Nelíbí zevnitř, málo místa vzadu. Pak už se mi nechtělo nic moc vymýšlet, tak jsem se vrátil k Rapidu.

To auto se mi prostě trefilo do chutě. Za mě dobrý mix vzhled/cena/jízda/užitná hodnota. Vyhlédl jsem si skladovku s 1.0 TSI, výbavou Style, pětiletou zárukou a včera si ho přivezl domů. Citróna jsem jim tam nechal na protiúčet. To mě taky příjemně překvapilo - vyšli mi vstříc, žádné podmínky na staří apod., prostě mrkli a nabídli cenu. Ta sice nebyla moc vysoká, ale argumenty neúprosné (2x bourané, spravené z neoriginálních dílů, vyšší nájezd, výše zmíněné závady, třídvířko se blbě prodává, už o autě neuslyším). Trochu jsem přemýšlel, jestli nepřiplatit a nevzít barvu blue race místo modré energy, ale na živo to nevypadalo špatně ani bez metly, tak jsem ji oželel.

První dojmy jsou pozitivní, najeto mám zatím cca 300 km. Jezdí to lehce, tiše, nikde nic nemlátí, všechno funguje, takže pro mě velká změna. Oproti Citrónovi je to o něco tvrdší, ale jako nějaký kostitřas mi to nepřijde. Tříválcový zvuk je trochu divný a neosobní, ale jinak je motor uživatelsky příjemný. I když zatím nejezdím na plný plyn, přijde mi, že Citrón by na max jel tak stejně, možná o něco málo lépe. Velké plus je pro mě šestikvalt, při 130 to točí cca 2600 otáček, takže ve finále je v autě o dost menší kravál než v Citrónovi, který točil 4200 i když vnímám, že odhlučnění určitě nebude z kategorie toho nejlepšího, co trh dokáže nabídnout. Průměrná spotřeba zatím 5.4 i když otáčky držím vždycky nad 2000 a seru na řadícího rádce, který mi přijde místy až úchylný (cpát tam do kopce v 80 šestku...). Je tam i jakýsi měřák ekologičnosti jízdy a zrovna v tom neexceluju :D. Oproti Citrónovi je to v tom samém režimu lepší asi o 1.8 litru. Supr je ukazatel teploty oleje. Naučil jsem se grif na ovládání ruční brzdy přes sklopenou loketku, takže tohle mě už nesere. Start&Stop mě furt sere, zapomínám ho zatím vypínat. Bluetooth HF je super věc, navíc jsem nevěděl, že jdou přehrávat i písničky z mobilu, to mě příjemně překvapilo.

Tož zatím tak. Všem děkuju za komentáře :-)
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 18. 5. 2019 19:47

Vsichni skonci u skodovky :D
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 5. 2019 19:50

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 18. 5. 2019 20:35

aikoN píše:Tak už je domatováno. Předminulý týden jsem si tak jel v Citrónovi, poslouchal různé pazvuky, mlácení od pravého kola, které se mi ani po třech návštěvách servisu a výměně kdečeho nepodařilo odstranit, poslední dobou jsem měl z nevysvětlitelného důvodu vyšší spotřebu. Blížila se další servisní prohlídka, při které bych musel dát přetěsnit hlavu u vačky kvůli úniku oleje, vyměnit brzdové hadičky vzadu, kotouče a destičky vepředu, klima,... Blížila se další platba pojistky, k tomu ta kdovíjaká spojka a sporadická chyba abs/esp - vyhlídka na další drahé opravy, tak se to ve mně konečně zlomilo.


Když chceš, tak tam vidíš chyby, který tam vlasně ani nejsou :lol:


aikoN píše:...vzhled vnitřku byl za mě na živo horší, než v případě Rapidu


To není ani technicky ani jinak možný :lol:
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 18. 5. 2019 21:31

Vadil mi tam hlavně ten násilně nacpaný tablet, naprosto nesladěný se zbytkem interiéru, stejně jak to má třeba poslední Corolla. Myslel jsem si, že to vypadá blbě hlavně na fotkách a v reálu to bude lepší, ale ani pohled na živo mě nepřesvědčil. Zvlášť, když to byla ta levnější verze bez navigace, s menším displejem. Může to být ergonomicky 100x lepší, ale vzhledově je to za mě hrůza.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 19. 5. 2019 01:22

aikoN píše:Tak už je domatováno. Předminulý týden jsem si tak jel v Citrónovi, poslouchal různé pazvuky, mlácení od pravého kola, které se mi ani po třech návštěvách servisu a výměně kdečeho nepodařilo odstranit, poslední dobou jsem měl z nevysvětlitelného důvodu vyšší spotřebu. Blížila se další servisní prohlídka, při které bych musel dát přetěsnit hlavu u vačky kvůli úniku oleje, vyměnit brzdové hadičky vzadu, kotouče a destičky vepředu, klima,... Blížila se další platba pojistky, k tomu ta kdovíjaká spojka a sporadická chyba abs/esp - vyhlídka na další drahé opravy, tak se to ve mně konečně zlomilo.

Asi před dvěma měsíci jsem pomáhal kamarádce vybírat ojetého Rapida, tak jsem si ho celkem dost osahal, prohlédl a působil na mě sympaticky. Poté jsem za čerstva šel na rychlý záda, jakožto na dalšího horkého kandidáta. Přišel mi vevnitř až na příčný směr stísněnější, menší kufr a vzhled vnitřku byl za mě na živo horší, než v případě Rapidu - zkrátka jsem se v něm cítil hůř. Navíc jsem nenašel žádnou super nabídku, jak byly zkraje roku, tak jsem od něj upustil. Pak jsem se šel podívat na Fábku. Nelíbí zevnitř, málo místa vzadu. Pak už se mi nechtělo nic moc vymýšlet, tak jsem se vrátil k Rapidu.

To auto se mi prostě trefilo do chutě. Za mě dobrý mix vzhled/cena/jízda/užitná hodnota. Vyhlédl jsem si skladovku s 1.0 TSI, výbavou Style, pětiletou zárukou a včera si ho přivezl domů. Citróna jsem jim tam nechal na protiúčet. To mě taky příjemně překvapilo - vyšli mi vstříc, žádné podmínky na staří apod., prostě mrkli a nabídli cenu. Ta sice nebyla moc vysoká, ale argumenty neúprosné (2x bourané, spravené z neoriginálních dílů, vyšší nájezd, výše zmíněné závady, třídvířko se blbě prodává, už o autě neuslyším). Trochu jsem přemýšlel, jestli nepřiplatit a nevzít barvu blue race místo modré energy, ale na živo to nevypadalo špatně ani bez metly, tak jsem ji oželel.

První dojmy jsou pozitivní, najeto mám zatím cca 300 km. Jezdí to lehce, tiše, nikde nic nemlátí, všechno funguje, takže pro mě velká změna. Oproti Citrónovi je to o něco tvrdší, ale jako nějaký kostitřas mi to nepřijde. Tříválcový zvuk je trochu divný a neosobní, ale jinak je motor uživatelsky příjemný. I když zatím nejezdím na plný plyn, přijde mi, že Citrón by na max jel tak stejně, možná o něco málo lépe. Velké plus je pro mě šestikvalt, při 130 to točí cca 2600 otáček, takže ve finále je v autě o dost menší kravál než v Citrónovi, který točil 4200 i když vnímám, že odhlučnění určitě nebude z kategorie toho nejlepšího, co trh dokáže nabídnout. Průměrná spotřeba zatím 5.4 i když otáčky držím vždycky nad 2000 a seru na řadícího rádce, který mi přijde místy až úchylný (cpát tam do kopce v 80 šestku...). Je tam i jakýsi měřák ekologičnosti jízdy a zrovna v tom neexceluju :D. Oproti Citrónovi je to v tom samém režimu lepší asi o 1.8 litru. Supr je ukazatel teploty oleje. Naučil jsem se grif na ovládání ruční brzdy přes sklopenou loketku, takže tohle mě už nesere. Start&Stop mě furt sere, zapomínám ho zatím vypínat. Bluetooth HF je super věc, navíc jsem nevěděl, že jdou přehrávat i písničky z mobilu, to mě příjemně překvapilo.

Tož zatím tak. Všem děkuju za komentáře :-)

Gratulka. :)
Ta nová základní modrá není úplně blbá. Když jsem objednával, byla ještě za tmavá. Bejt ta nová, možná bych se rozhod šetřit. Ale ve výsledku jsem za Race samo rád. :)

Plnej plyn nedávej. Toautoje ok. Ale pod plným plynem poznáš nedostatky motoru. Lepší šolich za 5 litrů, než zklamání pro akci. :D

-- 19. 5. 2019 00:24 --

K86 píše:To není ani technicky ani jinak možný :lol:

Rapid poFL není nijak tragickej.
Já neznám původní, ale prej je tam změn hodně. A z pohledu řidiče se necejtim šizenej.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 5. 2019 05:42

Tak ať slouží.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 19. 5. 2019 06:51

+1
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 19. 5. 2019 07:29

Rapid je fajn auto. Žádnej přehnanej luxus, ale jezdí hezky a za málo.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 19. 5. 2019 07:42

Gratulace, asi bych si taky zvyknul.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 19. 5. 2019 08:34

gratulace.. já už mám na "svém" najeto téměř 5kkm za 3 a půl měsíce co ho mám.. spotřeba 6.01/100km dle spritmonitor.de..

povětšinou krátké trasy 4km tam a 4km zpět, něco kombinace v rámci limitů a víkendy dálnice 140-150kmh tacho dle provozu..

tak jak ho popisuješ, tak optimistický bych třeba já nebyl..
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků