VW Passat CC - kolem 300 tisíc - TSI nebo TDI?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod forrest23 29. 6. 2017 15:22

Ahoj,

chtěl bych si v dohledné době pořídit VW Passat CC, koukám na auta kolem roku výroby 2009-2011, mám připraveno zhruba 300 tisíc Kč.

Otázky zní:
- na co si dát pozor?
- 2.0 TDI nebo 1.8 TSI (na TDI pod rok 2010 jsem četl, že jsou problémy, stejně tak TSI)
- s jakou výbavou (je něco, co raději nechtít?)
- český prodejce, nebo raději dovoz?

Mám i nějaké aktuální favority, na které se chci jet podívat:
http://www.auto-poly.cz/auto/volkswagen ... kw-1195285
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list

U toho prvního by relativně měla být kompletní servisní historie, servisováno v autorizovaném servisu.

Díky za rady. ;-)
forrest23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 29. 6. 2017 15:23

300k je vč. servisu nebo na ten je mimo pořizovací cenu připraveno kolik?

-- 29. 6. 2017 16:24 --

Jinak nejlepší je původ ČR, 1. majitel, prodejce autorizovaný salon dané (či případně i jiné) značky jenž to auto vzal proiúčtem, aby STK s datem uvedení do provozu seděla +- 2 měsíce
anonym

Odeslat příspěvekod T.E.CH 29. 6. 2017 15:33

Tak CR druhé generace jsou cajk. To jest kódy motoru CFFB nebo CFGB,CLLA, CFGC.

Asi ne elektronické tlumiče

1,8 TSI nebrat

ten 2,0 TSI je "relativně" v pohodě

Ale nechat vše opravdu pořadně zkontrolovat.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod forrest23 29. 6. 2017 15:44

clany píše:300k je vč. servisu nebo na ten je mimo pořizovací cenu připraveno kolik?

-- 29. 6. 2017 16:24 --


Zde bych chtěl těch 300 tisíc dát a potom chvíli nic neřešit... :-)

clany píše:Jinak nejlepší je původ ČR, 1. majitel, prodejce autorizovaný salon dané (či případně i jiné) značky jenž to auto vzal proiúčtem, aby STK s datem uvedení do provozu seděla +- 2 měsíce


Zde z toho AutoPoly by to teoreticky mohlo být v pohodě, známá tam dělá, takže případně bych ten technický stav měl znát kompletně a být upozorněn na případné věci/opravy, které se můžou projevit.

-- 29. 6. 2017 16:45 --

T.E.CH píše:Tak CR druhé generace jsou cajk. To jest kódy motoru CFFB nebo CFGB,CLLA, CFGC.

Asi ne elektronické tlumiče

1,8 TSI nebrat

ten 2,0 TSI je "relativně" v pohodě

Ale nechat vše opravdu pořadně zkontrolovat.


Ty motory jsou ještě v roce 2009 včetně? Nebo až 2010 a dál? Ten první favorit je právě 2009.
forrest23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 29. 6. 2017 15:57

Já bych zkusil mrknout i na 3,6 V6. Nemýlím-li se, je to atmosféra, tudíž bych řekl takovej nejvíc "blbuvzdornej" motor :)
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 29. 6. 2017 15:57

+1
anonym

Odeslat příspěvekod forrest23 29. 6. 2017 16:08

Nissan350Z píše:Já bych zkusil mrknout i na 3,6 V6. Nemýlím-li se, je to atmosféra, tudíž bych řekl takovej nejvíc "blbuvzdornej" motor :)


Ta spotřeba kolem 11-12 litrů už je moc. Autem převážně budu jezdit delší trasy.
forrest23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 29. 6. 2017 16:17

Zas co je lepší, že budeš mít o litr a půl menší spotřebu nebo riskovat že padne 70k za opravu motoru...
anonym

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 29. 6. 2017 16:20

forrest23 píše:
Nissan350Z píše:Já bych zkusil mrknout i na 3,6 V6. Nemýlím-li se, je to atmosféra, tudíž bych řekl takovej nejvíc "blbuvzdornej" motor :)


Ta spotřeba kolem 11-12 litrů už je moc. Autem převážně budu jezdit delší trasy.

To už si musíš ujasnit sám, já bych to akceptoval :) Každopádně bych si nechal něco málo (aspoň těch 20 tisíc) bokem, kdyby něco (nějaká kravinka, nový pneu atd.).
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 29. 6. 2017 17:19

T.E.CH píše:1,8 TSI nebrat

ten 2,0 TSI je "relativně" v pohodě

2.0 TSI je větší brácha 1.8 TSI. Taky nebrat.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 29. 6. 2017 17:52

Ani jedno, obojí stojí za vyliž*****.

Tdi je v Passatu ve verzi s vyvažovákama a to se zadírá.... náhle a bez varování po poruše těžce podceněného pohonu olejového čerpadla .

Tsi je v těchto letech skutečně upravené 1,8 TSi a to se zase zakarbonuje a vydírá válce, sežere olej a jsme zase watsone víte kde... ve stejných sračkách s motorem na GO...

Intenzita péče o motor to neovlivní, to je prostě konstrukčně blbě.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 29. 6. 2017 17:53

A co ta 3.6, tu může?
anonym

Odeslat příspěvekod 970ka 29. 6. 2017 18:11

Za mě ,po létech zkušeností bych vzal 2,0 TDi CR a za mě bych nechtěl auto z ČR,páč je vždy v horším stavu jak z Germánie a může být klidně servisované v autorizáku,stejně je to znát,stačí se jet na nějaké podívat,však uvidíš. Já už tady žádný auta nekupuju a mám klid a že jich koupím :-)
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 29. 6. 2017 18:12

O tý 3,6 jsem snad nic blbýho nikdy nečetl. Měl ji spit, neměl? Podle mě je to taková "sázka" na jistotu, byť vykoupena trochu vyšší spotřebou :)
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 29. 6. 2017 18:29

Pech nesouhlasí
970ka píše:Za mě ,po létech zkušeností bych vzal 2,0 TDi CR a za mě bych nechtěl auto z ČR,páč je vždy v horším stavu jak z Germánie a může být klidně servisované v autorizáku,stejně je to znát,stačí se jet na nějaké podívat,však uvidíš. Já už tady žádný auta nekupuju a mám klid a že jich koupím :-)

Němci jsou prasata a furt ti to prostě nežeru,samej dovoz co jsem viděl stál za ***** zato origo z ČR cajk, ale asi to holt nejsou koncerny ke kterým se tam určitě chovaj jak k božstvu
anonym

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků