Stránka 5 z 6

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 09:22
od 3MPS
Razor6 píše:
3MPS píše:Co to je za pojem" vysoký náklady" ? Legacy s 2litrem a AT bez VDC je primárně předokolka. Bude jezdit za 8/100, jako kterýkoliv jiný dvoulitr z té doby a za ty peníze. Když bude s VDC, bude to za 8,5 za permanentní 4x4. je to moc? Není, protože PHM v provozu auta je to poslední, co by mě trápilo.

Daleko víc mě trápí poplatky za tankodormy, silniční daně, předražené zlodějské autoriziované servisy, HAV/POV atd... Ale za své peníze dostaneš benzín,m který ti umožní někam zajet, něco vidět atd... Takžýe řešit, jetsli auto žere 6nebo 8/100 při tomto nájezdu, je víc než směšné.

Ale každý svého štěstí strůjcem a ať si každej koupí smradlavýho dýzla, ale at mi s ním nejezdí pod oknama.


Proto se taky na tu spotřebu ptám, 8l je ještě jakž takž v pohodě, ale i tak se dá dost ušetřit výběrem jiný motorizace. On ten rozdíl v nákladech na palivo může být totiž i dost velkej. Já třeba nejsem nějakej příznivce nafty, spíš naopak, ale protože jezdím hodně dálnice a mám nájezd mezi 25-30k ročně, tak se mi to holt sakra vyplatí. Taky mám radši benzín a před tou D5 jsem měl benzínový R6 BMW, ale při předchozí spotřebě 12l/100km vs nynější 6,5l už mám ročně na palivu úsporu kolem 50k. To výrazně převyšuje všechny roční náklady, co na auto mám. Poplatky tady jsou akorát 1500 za roční známku, v porovnání se zahraničím skoro zadarmo, silniční daň soukromá osoba neplatí, v autorizáku není důvod servisovat, povinko snad nejlevnější v evropě, havarijko u těchhle starých aut fakt nemá cenu řešit. Máš tam něco dál? Tohle brečení slyším furt, místo aby byli lidi rádi, že se tady dá provozovat auto s libovolně velkým a výkonným motorem v podstatě za cenu servisu a paliva bez desetitisíců za pojištění a daně. Furt mi teda vychází, že náklady na palivo jsou u těchto starých aut nejvyšší položka. Btw měl jsem 2l atmo benzíny z tý doby a hodně záleželo na stylu jízdy. Dalo se za 8, ale pak to bylo utrpení, obvykle to stejně dělalo kolem 10l průměr.

PS. za svý peníze si taky koupím naftu a zajedu si a uvidím ještě daleko víc, protože dojedu dál ;-) Výhodu benzínu vůbec nevidím v cestování, ale naopak v zábavě právě za cenu vyšších nákladů (všechno platí pro auta z období o kterém se bavíme, neberu v potaz nový diesely, kde je často jedna past vedle druhý)



Všechny poplatky související s provozem auta mě trápí víc, než projetý benzín (ročně v mém případě cca 140.000Kč, když sečtu všechna tři auta). Jedno je pracovní - to mě živí. Druhý,m jezdí žena do práce - příjem do rodiny a třetí mám pro radost. Ale platit něco nenasytné díře, která kde může, tě oškube. byť to je (opět jen v mém případě) cca 50000/rok,)to kmě teda vadí. HAV beru jako nutnost, protože ač sám jsem vlastní vinou neboural nidky, ale srnka 2x sklo od odeltnutého kamenu asi 3x atd , vidím v tom smysl. To je ale každého věc. POV je nízké, tam by to chětlo naopak razantně zvýšit dle "praxe" a lokality, prtožoe pak bi si mnozí ve větších !nejmenované) vesnici rozmysleli, jak se budou za volantem chovat. A ty, co nebourali, pořádně zvýhodnit.

Ke spotřebě - je to relativní: kdo vydělá ušmudlaných 100 litrů za rok, pak každá deci je pro něj likvidační. kdo vydělá řádově víc, to neřeší. proto mě nevadí, že mi auto bere 8 nebo 10/100. Je to v nákladech vs. příjmech zcela fuk.

-- 8. 1. 2017 09:25 --

Razor6 píše:Měl jsem 330i e46. Dlouhodobou jsem měl 11,6 (zaokrouhlil jsem na 12). Spotřebu koukám jsem měl teda podobnou jako ty. O trochu těžší noha nebo víc města :-)) . Jinak jsem ale měl taky třeba Peugeota s 2.0i a tam jsem jezdil mezi 9,5 a 10,5.


Kruci, jak jis s tím jezdil? To nebylo po dálnici 130, že?
Já mám 3,7 s AT a když bych se měl dostat na 12/100, nevím, jak bych musel jet. Nebavím se o městě, tak rozumnej člověk bude jezdit něčím jiným.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 09:40
od Neurotic
kofola2 píše:Neurotic: Nebude to Murano už přeci jen drahé na servis. I když ano koukal jsem i po něm ale prostě na takové auto se necítím. Nevím myslím si že to bude právě drahé na servis.

Určitě to nebude dražší než to Subaru

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 09:52
od Razor6
3MPS píše:
Razor6 píše:
3MPS píše:Co to je za pojem" vysoký náklady" ? Legacy s 2litrem a AT bez VDC je primárně předokolka. Bude jezdit za 8/100, jako kterýkoliv jiný dvoulitr z té doby a za ty peníze. Když bude s VDC, bude to za 8,5 za permanentní 4x4. je to moc? Není, protože PHM v provozu auta je to poslední, co by mě trápilo.

Daleko víc mě trápí poplatky za tankodormy, silniční daně, předražené zlodějské autoriziované servisy, HAV/POV atd... Ale za své peníze dostaneš benzín,m který ti umožní někam zajet, něco vidět atd... Takžýe řešit, jetsli auto žere 6nebo 8/100 při tomto nájezdu, je víc než směšné.

Ale každý svého štěstí strůjcem a ať si každej koupí smradlavýho dýzla, ale at mi s ním nejezdí pod oknama.


Proto se taky na tu spotřebu ptám, 8l je ještě jakž takž v pohodě, ale i tak se dá dost ušetřit výběrem jiný motorizace. On ten rozdíl v nákladech na palivo může být totiž i dost velkej. Já třeba nejsem nějakej příznivce nafty, spíš naopak, ale protože jezdím hodně dálnice a mám nájezd mezi 25-30k ročně, tak se mi to holt sakra vyplatí. Taky mám radši benzín a před tou D5 jsem měl benzínový R6 BMW, ale při předchozí spotřebě 12l/100km vs nynější 6,5l už mám ročně na palivu úsporu kolem 50k. To výrazně převyšuje všechny roční náklady, co na auto mám. Poplatky tady jsou akorát 1500 za roční známku, v porovnání se zahraničím skoro zadarmo, silniční daň soukromá osoba neplatí, v autorizáku není důvod servisovat, povinko snad nejlevnější v evropě, havarijko u těchhle starých aut fakt nemá cenu řešit. Máš tam něco dál? Tohle brečení slyším furt, místo aby byli lidi rádi, že se tady dá provozovat auto s libovolně velkým a výkonným motorem v podstatě za cenu servisu a paliva bez desetitisíců za pojištění a daně. Furt mi teda vychází, že náklady na palivo jsou u těchto starých aut nejvyšší položka. Btw měl jsem 2l atmo benzíny z tý doby a hodně záleželo na stylu jízdy. Dalo se za 8, ale pak to bylo utrpení, obvykle to stejně dělalo kolem 10l průměr.

PS. za svý peníze si taky koupím naftu a zajedu si a uvidím ještě daleko víc, protože dojedu dál ;-) Výhodu benzínu vůbec nevidím v cestování, ale naopak v zábavě právě za cenu vyšších nákladů (všechno platí pro auta z období o kterém se bavíme, neberu v potaz nový diesely, kde je často jedna past vedle druhý)



Všechny poplatky související s provozem auta mě trápí víc, než projetý benzín (ročně v mém případě cca 140.000Kč, když sečtu všechna tři auta). Jedno je pracovní - to mě živí. Druhý,m jezdí žena do práce - příjem do rodiny a třetí mám pro radost. Ale platit něco nenasytné díře, která kde může, tě oškube. byť to je (opět jen v mém případě) cca 50000/rok,)to kmě teda vadí. HAV beru jako nutnost, protože ač sám jsem vlastní vinou neboural nidky, ale srnka 2x sklo od odeltnutého kamenu asi 3x atd , vidím v tom smysl. To je ale každého věc. POV je nízké, tam by to chětlo naopak razantně zvýšit dle "praxe" a lokality, prtožoe pak bi si mnozí ve větších !nejmenované) vesnici rozmysleli, jak se budou za volantem chovat. A ty, co nebourali, pořádně zvýhodnit.

Ke spotřebě - je to relativní: kdo vydělá ušmudlaných 100 litrů za rok, pak každá deci je pro něj likvidační. kdo vydělá řádově víc, to neřeší. proto mě nevadí, že mi auto bere 8 nebo 10/100. Je to v nákladech vs. příjmech zcela fuk.

-- 8. 1. 2017 09:25 --

Razor6 píše:Měl jsem 330i e46. Dlouhodobou jsem měl 11,6 (zaokrouhlil jsem na 12). Spotřebu koukám jsem měl teda podobnou jako ty. O trochu těžší noha nebo víc města :-)) . Jinak jsem ale měl taky třeba Peugeota s 2.0i a tam jsem jezdil mezi 9,5 a 10,5.


Kruci, jak jis s tím jezdil? To nebylo po dálnici 130, že?
Já mám 3,7 s AT a když bych se měl dostat na 12/100, nevím, jak bych musel jet. Nebavím se o městě, tak rozumnej člověk bude jezdit něčím jiným.


Mě to dost zvedalo město, dálnice obykle jezdím 130-150 tacho, takže skoro žádnej nadlimit. Mickey má sice 5er ale zase v manuálu a průměrnou spotřebu má podobnou, takže bych řekl, že to bude ok. Jinak já taky nemusím počítat každej litr, ale když to mám aktuálně vyloženě jako dopravní prostředek, tak taky nechci platit víc než je nutný, 50k ročně už zase takový drobný pro většinu lidí nejsou. To ať si ale každý rozhodne sám. Mě se jenom nelíbilo, že ze mě hned děláš pomalu idiota co řeší každou korunu když se zeptám, jestli náhodou spotřeba nebude moc vysoká na tohle využití, obzvlášť když se dva ze tří požadavků týkají nízkých nákladů.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 16:19
od kofola2
Ahoj ted sem se tak koukal na inzeráty a zaujalo mě Subaru Impreza 2.0i s automatem.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 18:31
od tombas
Proč ne, ale ta spotřeba taky nebude 6l.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/712927.html

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 20:06
od kofola2
tombas: uvažoval jsem o tomto https://www.autoesa.cz/subaru/impreza/h ... /783129089
ale jak čtu ty recenze na autoesa tak asi dám od toho ruce pryč. Nějak se mi nezdá ten nájezd. Bohužel nemají uveden vin abych si jej mohl zkontrolovat.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 20:12
od 970ka
Auto je moc nezajímá,taky se o něm moc nedovíš,největší bussines je ten debilní úvěr,je to prostě banda moderních lupičů.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 20:18
od tombas
kofola2 píše:tombas: uvažoval jsem o tomto https://www.autoesa.cz/subaru/impreza/h ... /783129089
ale jak čtu ty recenze na autoesa tak asi dám od toho ruce pryč. Nějak se mi nezdá ten nájezd. Bohužel nemají uveden vin abych si jej mohl zkontrolovat.

VIN si můžeš vyžádat a pokud jsou seriózní, tak ti ho pošlou, ale aaačka a esa jsou známí loupežníci, takže by bylo lepší najít si soukromý inzerát.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 20:26
od Nissan350Z
970ka píše:Auto je moc nezajímá,taky se o něm moc nedovíš,největší bussines je ten debilní úvěr,je to prostě banda moderních lupičů.

Lidi jim na to skáčou, i když je na internetu hafo případů, kdy je ojebali.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2017 20:35
od K86
kofola2 píše:tombas: uvažoval jsem o tomto https://www.autoesa.cz/subaru/impreza/h ... /783129089
ale jak čtu ty recenze na autoesa tak asi dám od toho ruce pryč. Nějak se mi nezdá ten nájezd. Bohužel nemají uveden vin abych si jej mohl zkontrolovat.


Jestli nepotrebujes 4x4 tak si ho nekupuj, dynamika dolu, spotreba nahoru...

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2017 18:56
od kofola2
K-86 tak 4 x4 až tak nepotřebuju ale bylo by fajn.

Chci se vás zeptat co si myslíte o této Mazdě? Je to sice přes limit ale láká mě to.

http://www.tipcars.com/mazda-3/mazda-3- ... 36387.html

Nebo byste raději vzali něco jiného? Chci se zeptat do kolika tisíc km by jste se tak dívali ať to vyloženě není hujda. Trochu bojuju totiž u některých ojetin s podle mě vysokým nájezdem.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2017 19:15
od speleo
To bude docela slabý, ne? 1.6 77kW ještě navíc v automatu... když automat, tak aspoň dvoulitr, což je zrovna motorizace, která se Mazdě povedla.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2017 20:13
od ktjunior
S podobnymi pozadavky jsme skoncili u Ford Focus 2.0 TDCi Powershift prevodovka. Zatim 2,5 roku bez problemu. Co jsme koukali na ceske inzeraty, tak sehnat rozumny automat nebylo jednoduche, v nami preferovanem benzinu pak velmi tezke, nakonec jsme se smirili s naftou.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2017 17:16
od kofola2
ktjunior: naftu právě moc nechci. Spíše bych auto nižší střední/střední třídy a vzhledem k měsičnímu nájezdu bych se rád vešel se spotřebou od 6 do 8 litrů max.9 l.

Re: Auto s automatem 150 - 180 tis.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2017 14:46
od kofola2
Ahoj ještě se vás chci zeptat na váš názor na Fiat Croma v automatu, co sem se tak dočetl má to klasický HDM ať už 1.9 nebo 2.4 v naftě se prodávají za docela dobré peníze. Líbí se mi i co se týče prostornosti.