Auto s automatem 150 - 180 tis.

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Neurotic 7. 1. 2017 14:12

Co tohle a když to bude moc žrát tak předělat do plynu? https://www.sauto.cz/osobni/detail/niss ... oFrom=list
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod kofola2 7. 1. 2017 14:55

Neurotic: Nebude to Murano už přeci jen drahé na servis. I když ano koukal jsem i po něm ale prostě na takové auto se necítím. Nevím myslím si že to bude právě drahé na servis.
kofola2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 7. 1. 2017 16:04

Pro toho malamuta, co má v v avatru tu shnilou škodofku (a pro toho druhýho taky):

viděl jsi někdy motor ze SUbaru na stole? Vyndanej z auta? 100% tvrdím, že ne, jinka bys tohle nikdy nevyblil.Odstrojenej motor má na výšku s bídou půl metru včetně vany. POkud se ti nezdá sání, OK, pak nemá cenu se s tebou bavit.

Ad zrychlení: ano - F1 to není. Ale pán chce spolehlivý auto, nepíše v zadání, že to má mít 0-100 za 6s. Takže tady jsou tvé argumenty vedle.

Motor vyndávat? Nač? Výrobce sie DOPORUČUJE kontrolu ventilových vůlí, ale kdo má Subaru a jezdí na benzín, tak ví, že při kontrole (předepsaná ve 105.000km) josu ventily jak z partesu. A pán o LPG nic nepíše.
Takže zase vedle. A hlavně - na KONTROLU MOTOR VEN Z AUTA NEMUSÍ. Tož tak. Ani u SOHC, ani u DOHC.

Ad pohon 4x4: vize zde:

https://cloud.tapatalk.com/s/586ead6e23 ... st_maj.pdf

myslím, že víc komentářů není třeba.

Ad Murano: jde o CVT, takže je třeba být obezřetný. LPG - proč ne, ale pravidlená kontrola ventilových vůlí a opravdu schopného servisáká je nutností - mohu poradit a doporučit, kdyby byl zájem. Jedno Murano jezdí na LPG v mém bydlišti a při nájezdu 240.000km se na motor nesáhlo. Ani na CVT, pokud vím.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod K86 7. 1. 2017 16:23

nerikam, ze subaru je spatne, ale pro colveka kterej neni fanda znacky, nebo vylozene nechce 4x4 tak je to volba zbytecna
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 7. 1. 2017 16:29

Onehdá měl kolega podobný požadavek, vyhlídl jsem Avensis s 2.0i s 5AT, ale jediný kus v Čr nebyl v úplně dobrém stavu, a s 1.8i po r.v. 2005 v dané ceně nebyl vůbec. Japonce bych ale měl v hledáčku jako první.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Razor6 7. 1. 2017 17:02

Nebudou u toho Subaru s AT při nájezdu tazatele pokud nemá být na plyn dost vysoký náklady na benzín?
Razor6
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 7. 1. 2017 18:45

Co to je za pojem" vysoký náklady" ? Legacy s 2litrem a AT bez VDC je primárně předokolka. Bude jezdit za 8/100, jako kterýkoliv jiný dvoulitr z té doby a za ty peníze. Když bude s VDC, bude to za 8,5 za permanentní 4x4. je to moc? Není, protože PHM v provozu auta je to poslední, co by mě trápilo.

Daleko víc mě trápí poplatky za tankodormy, silniční daně, předražené zlodějské autoriziované servisy, HAV/POV atd... Ale za své peníze dostaneš benzín,m který ti umožní někam zajet, něco vidět atd... Takžýe řešit, jetsli auto žere 6nebo 8/100 při tomto nájezdu, je víc než směšné.

Ale každý svého štěstí strůjcem a ať si každej koupí smradlavýho dýzla, ale at mi s ním nejezdí pod oknama.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod K86 7. 1. 2017 18:47

Problémy s erekcí? Nebo nejakej jinej problém?
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 7. 1. 2017 18:48

speleo píše:Tomu se taky vyndavá každejch 60 tisíc km motor z kastle kvůli seřízení vůle ventilů? :))

Alespoň se o tom ví že se mají seřizovat vůle, jsou motory co mechanici říkají to se seřizuje samo a ***** pritom musi se manuálně. A po 200tis km většinou se to docela hodí seřídit vůle
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Razor6 7. 1. 2017 20:07

3MPS píše:Co to je za pojem" vysoký náklady" ? Legacy s 2litrem a AT bez VDC je primárně předokolka. Bude jezdit za 8/100, jako kterýkoliv jiný dvoulitr z té doby a za ty peníze. Když bude s VDC, bude to za 8,5 za permanentní 4x4. je to moc? Není, protože PHM v provozu auta je to poslední, co by mě trápilo.

Daleko víc mě trápí poplatky za tankodormy, silniční daně, předražené zlodějské autoriziované servisy, HAV/POV atd... Ale za své peníze dostaneš benzín,m který ti umožní někam zajet, něco vidět atd... Takžýe řešit, jetsli auto žere 6nebo 8/100 při tomto nájezdu, je víc než směšné.

Ale každý svého štěstí strůjcem a ať si každej koupí smradlavýho dýzla, ale at mi s ním nejezdí pod oknama.


Proto se taky na tu spotřebu ptám, 8l je ještě jakž takž v pohodě, ale i tak se dá dost ušetřit výběrem jiný motorizace. On ten rozdíl v nákladech na palivo může být totiž i dost velkej. Já třeba nejsem nějakej příznivce nafty, spíš naopak, ale protože jezdím hodně dálnice a mám nájezd mezi 25-30k ročně, tak se mi to holt sakra vyplatí. Taky mám radši benzín a před tou D5 jsem měl benzínový R6 BMW, ale při předchozí spotřebě 12l/100km vs nynější 6,5l už mám ročně na palivu úsporu kolem 50k. To výrazně převyšuje všechny roční náklady, co na auto mám. Poplatky tady jsou akorát 1500 za roční známku, v porovnání se zahraničím skoro zadarmo, silniční daň soukromá osoba neplatí, v autorizáku není důvod servisovat, povinko snad nejlevnější v evropě, havarijko u těchhle starých aut fakt nemá cenu řešit. Máš tam něco dál? Tohle brečení slyším furt, místo aby byli lidi rádi, že se tady dá provozovat auto s libovolně velkým a výkonným motorem v podstatě za cenu servisu a paliva bez desetitisíců za pojištění a daně. Furt mi teda vychází, že náklady na palivo jsou u těchto starých aut nejvyšší položka. Btw měl jsem 2l atmo benzíny z tý doby a hodně záleželo na stylu jízdy. Dalo se za 8, ale pak to bylo utrpení, obvykle to stejně dělalo kolem 10l průměr.

PS. za svý peníze si taky koupím naftu a zajedu si a uvidím ještě daleko víc, protože dojedu dál ;-) Výhodu benzínu vůbec nevidím v cestování, ale naopak v zábavě právě za cenu vyšších nákladů (všechno platí pro auta z období o kterém se bavíme, neberu v potaz nový diesely, kde je často jedna past vedle druhý)
Naposledy upravil Razor6 dne 7. 1. 2017 23:02, celkově upraveno 4
Razor6
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mikey89 7. 1. 2017 20:48

A co to bylo za bavora? Já i s 3,0 mám průměrnou spotřebu kolem 11 a to nejezdím nijak na spotřebu.... Dálniční spotřebu mám cca 8 pokud jedu v rámci zakonných limitů..
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Razor6 7. 1. 2017 21:14

Měl jsem 330i e46. Dlouhodobou jsem měl 11,6 (zaokrouhlil jsem na 12). Spotřebu koukám jsem měl teda podobnou jako ty. O trochu těžší noha nebo víc města :-)) . Jinak jsem ale měl taky třeba Peugeota s 2.0i a tam jsem jezdil mezi 9,5 a 10,5.
Naposledy upravil Razor6 dne 7. 1. 2017 21:31, celkově upraveno 1
Razor6
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mikey89 7. 1. 2017 21:17

Tak taky to byl ten samý motor, 170kw ne? :) Je fakt že to město to může dost zvednout...
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Razor6 7. 1. 2017 21:24

Jestli je v 5er M54b30, tak bude stejnej :). Město a automat to zvedne dost.

-- 7. 1. 2017 21:58 --

Jinak k tématu, mě z výše uvedených důvodů prostě při nájezdu přes 25k ročně (což při 100km denně bude určitě) vychází líp nějaká slušná spolehlivá nafta. 2l benzíny s HDM už jsou moc žravý (třeba výše doporučená C5 ve 2.0i automat si podle spritmonitoru bere v průměru 9.4 na 100km), ty menší jsou zase lenivý. Kromě nafty bych ještě uvažoval o výše zmíněným LPG, který má zase ale taky pár mínusů a omezení. Vzhledem k tomu, že tazatel požaduje spolehlivost a levný servis, tak předpokládám, že mu o náklady docela jde a auto má mít na dojíždění a ne zábavu.
Naposledy upravil Razor6 dne 7. 1. 2017 22:42, celkově upraveno 2
Razor6
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mikey89 7. 1. 2017 22:08

Jojo, M54B30, akorát já to mám s manuálem, tak možná i proto :)
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků