jete do 300 nebo nove do 500, automat - mlada rodina

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 4. 6. 2016 19:38

tomanr píše:Ze si tu človek vzdy musí dávať námahu a pridávať screenshoty. (Posledný riadok-plus mám nejaké drobnosti naviac)

A co to mění na tom, že 1,2 TSI za 400 pojede na motor stejně a na podvozek líp, protože netahá pod podlahou za zadní nápravou několik pytlů cementu v podobě nádrží na CNG?
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 4. 6. 2016 19:45

Ok Astar. Máš pravdu.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 4. 6. 2016 20:00

Na to fakt tvůj souhlas není třeba, fakta jsou jasná.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 4. 6. 2016 20:05

Kedže jazdím iba za sucha, v lete, v noci a ako dôchodca tak to u mna nehrá rolu.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcat999 4. 6. 2016 23:23

970ka píše:Zrovna Ford automat powershift je dobrej,to jsou zase kydy.

Budu muset projet kamosovo dsg v octe a srovnat jej s powerhiftem, aby tu bylo jasno, co lip jede, zere a cuka :-D
tomcat999
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 5. 6. 2016 04:18

Aštar_Šeran píše:
tomanr píše:Ze si tu človek vzdy musí dávať námahu a pridávať screenshoty. (Posledný riadok-plus mám nejaké drobnosti naviac)

A co to mění na tom, že 1,2 TSI za 400 pojede na motor stejně a na podvozek líp, protože netahá pod podlahou za zadní nápravou několik pytlů cementu v podobě nádrží na CNG?


Co třeba ideálnější rozložení hmotnosti? :-P
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CZ_Honza 5. 6. 2016 07:29

Tak jsem si přečetl místní srovnání 11 kombíku. Že vyhrála predrazena Octavia mě nepřekvapuje. Jen nechápu předposlední auris. Když jsem se díval do ceníku, za půl Mega mám hodně slušně vybavené auto, údajně i tiché. Asi zkusím sehnat ptedvadecku v automatu
CZ_Honza
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 5. 6. 2016 07:33

My jednoho máme a docela to chápu. Motor na *****, podvozek hodně do komfortu a pomalý, palubka taková americká, spousta ošizených detailů.

-- 5. 6. 2016 09:04 --

orgasmic píše:
Aštar_Šeran píše:
tomanr píše:Ze si tu človek vzdy musí dávať námahu a pridávať screenshoty. (Posledný riadok-plus mám nejaké drobnosti naviac)

A co to mění na tom, že 1,2 TSI za 400 pojede na motor stejně a na podvozek líp, protože netahá pod podlahou za zadní nápravou několik pytlů cementu v podobě nádrží na CNG?

Co třeba ideálnější rozložení hmotnosti? :-P


Mr. Murphy píše:Bohužel moje hodně pozitivní pocity byly zásadně nahlodány poté, co jsem to auto pořádně naložil a jen na mokré silnici.... V autě jsem byl sám + náklad asi 250kg v krabicích zcela rovnoměrně rozložený po sklopených sedačkách a kufru....

....normálně jsem jel, mokrá silnice po dešti, středně prudké stoupání, dvoupruh,zatáčka která by se za sucha jela tak 80kmh.... na mokru jsem to jel 60kmh a na trojku v té zatáčce plynule přidal.... předek se normálně smýknul a to auto uhnulo do strany snad o metr.... prostě totálně odlehčená přední náprava kombinovaná s Michelin Energy Saver (205/55 R16)....

nejel jsem ani rychle, ani agresivně, prostě zcela běžná jízda a to auto se zachovalo jako by bylo na ledu....

zbytek cesty jsem jel ještě defenzivněji, s pocitem, že jestli někde neočekávaně vletím do kolejí s vodou tak se zabiju.... Jezdím ročně přes 40tkm, s různými auty, už roky, ale tohle se mi fakt ještě nestalo...
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfah4ns 5. 6. 2016 11:21

Zasadne nepouzivam ruzne saver gumy, zas extra to neusetri, ale nedrzi to :-)
alfah4ns
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 5. 6. 2016 11:31

Ono to tady není jen gumama, i na normálních a bez CNG to má třeba na sněhu horší trakci, v kombinaci s CNG a MES je to jen o dost víc o hubu, a to i na mokru.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfah4ns 5. 6. 2016 11:44

Jop, to kazdopadne. S benzinovou octou jsem bohuzel nejel, jen 1.6tdi a 2.0 tdi, 2. i 3.generace. Ono i ta nafta nechce moc zatacet, byt na suchu, chce spise jet rovne.
Na snehu to pak pusobi trochu jisteji, v tom smyslu, ze si to lip drzi smer, ale jak prijde zatacka, mel by lehci predek jet ochotneji, i kdyz pak muze utikat zadek.zalegi samozrejme i na rychosti, sklonu, atd. A zrychleni do kopce do zatacky je samo pro predohrabku nejmene priznivy stav, tam je klidne mozne, ze by mela tezsi nafta vyhodu. Ale vsude jinde /roviba, z kopce, i kdyz z kopce pak dost bacha na zadek, kdyz je auto hodne nalozene/, myslim, ze ne.
alfah4ns
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 5. 6. 2016 12:05

CZ_Honza píše:Tak jsem si přečetl místní srovnání 11 kombíku. Že vyhrála predrazena Octavia mě nepřekvapuje. Jen nechápu předposlední auris. Když jsem se díval do ceníku, za půl Mega mám hodně slušně vybavené auto, údajně i tiché. Asi zkusím sehnat ptedvadecku v automatu

Pokud ti bude vyhovovat CVT, tak to neni v kombiku spatna volba.
TomZ
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 5. 6. 2016 12:09

Jo, je fakt, že CVT vyřeší největší průser toho auta, tj. motor ožívající až někde mezi 4-5 tisíci.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfah4ns 5. 6. 2016 14:23

V usa jsem mel corollu s cvt a to nechces :D
Rozjezd vrrrrrrrrrn na konstantnich otackach a plynule zrychlovani, mel jsem pocit, ze ridim vysavac. Ale treba tam jde nejak nastavit, at to pouziva "stupne" misto plynuleho razeni.
alfah4ns
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 5. 6. 2016 15:02

S CVT to neznám, jen v manuálu, kde to nechceš platí bezezbytku. Mizernej průběh výkonu v kombinaci s převodama, co se dneska dávaj k turbomotorům. Ve výsledku se u 130koňovýho auta buďto smíříš s dynamikou má úrovni Fabie HTP, nebo v jednom kuse řadíš.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků