To souhlasim, kdo jiny by za 450litru dodal auto s manualnimi okny a klimatizaci a jaks taks rozumnou vybavou ovsem naprosto bez dynamiky za 650Tisic. Naopak povazuji Vitaru za jednu z nejblbejsich moznosti. Nema v podstate zadnou rozumnou vybavu a to malo ma krute zaplacene. Nicmene u Suzuki je to bezne, ze se plati za vzduch v kabine.
Neni to spatne auto, ale urcite ne pro toho, kdo hleda nejlepsi pomer ceny a vybavy. Na to tu jsou jini adepti.
Na druhou stranu nejmensi uzitnou hodnotu ma Yeti, bo kufr je vazne maly. Ale jinak i pres sve stari nabizi kurfa hodne a hlavne na rozdil od Suzuki nebo Mitsu nabizi i motory, ktere jsou alespon trosku vhodne na jizdy mimo mesto.
Protoze mit Suzuki, kde prazdne auto ma stovku za 12-13 s, natoz nalozene je proste v dnesni dobe naprosta hruza. Takze ta dynamika 80+ nebo dalnicni 100+ bude otresna, motory budou tocit a tocit a naprosty diskomfort.