Malé SUV poraďte

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Jaké malé SUV?
Škoda Yeti 7 %  25%  [ 7 ]
Mitsubishi ASX 1 %  3%  [ 1 ]
Suzuki Vitara 11 %  40%  [ 11 ]
Jiné 8 %  29%  [ 8 ]
Celkem hlasů : 27

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 5. 2016 06:37

To souhlasim, kdo jiny by za 450litru dodal auto s manualnimi okny a klimatizaci a jaks taks rozumnou vybavou ovsem naprosto bez dynamiky za 650Tisic. Naopak povazuji Vitaru za jednu z nejblbejsich moznosti. Nema v podstate zadnou rozumnou vybavu a to malo ma krute zaplacene. Nicmene u Suzuki je to bezne, ze se plati za vzduch v kabine.

Neni to spatne auto, ale urcite ne pro toho, kdo hleda nejlepsi pomer ceny a vybavy. Na to tu jsou jini adepti.

Na druhou stranu nejmensi uzitnou hodnotu ma Yeti, bo kufr je vazne maly. Ale jinak i pres sve stari nabizi kurfa hodne a hlavne na rozdil od Suzuki nebo Mitsu nabizi i motory, ktere jsou alespon trosku vhodne na jizdy mimo mesto.

Protoze mit Suzuki, kde prazdne auto ma stovku za 12-13 s, natoz nalozene je proste v dnesni dobe naprosta hruza. Takze ta dynamika 80+ nebo dalnicni 100+ bude otresna, motory budou tocit a tocit a naprosty diskomfort.
anonymni

Odeslat příspěvekod salam01 4. 5. 2016 07:25

Jedině pak Vitara S a nechat přelakovat zrcátka. Ale to už je cenově mimo.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 5. 2016 08:27

2008 neni 4x4
Potrebujes 4x4?
potrebujes SUV?
nestacil by suzuki S-Cross?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 4. 5. 2016 09:48

no šak nepše, že chce fórkolku, chce co najlevnější, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod JohnnyFive 4. 5. 2016 10:03

Koza má pravdu. Kitaru nebrat, pokud se očekává alespoň náznak dynamiky. Duster 4x4 TCe :love:
JohnnyFive
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 5. 2016 10:05

Duster nebrat pokud se ocekava alespon naznak auta :D
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rousini 4. 5. 2016 10:53

Psal jsi o špatné automatické převodovce, palubce ala kolotoč, malém kufru...
2 dny jsem se vozil v BMW X3 2.0d.
Ničeho podobného jsem si nevšiml. V ceníku to startuje 1,1M...
rousini
Nováček

Odeslat příspěvekod Jelass 4. 5. 2016 10:56

Kamarad ma velmi dobre zkusenosti s pisledni x3 2.0d xdrive. Ve 180kkm generalka prevodovky a vymena xdrive.

-- 4. 5. 2016 11:58 --

K86 píše:Duster nebrat pokud se ocekava alespon naznak auta :D

Na presednuti z Lada Niva dobry.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rousini 4. 5. 2016 12:01

Tyhle auta se berou na podnikatelský leasing a pak tradá. 200kkm je z hlediska prvního majitele OK...
rousini
Nováček

Odeslat příspěvekod SUVecko 4. 5. 2016 14:23

metyn píše:no šak nepše, že chce fórkolku, chce co najlevnější, Meta

Je to tak, pohon 4 kol nepotřebuji. Důvodem pro výběr SUVéčka je krom toho, že se mi to vzhledově líbí, i to že v tom budu vozit k lékaři své starší příbuzné, kteří mají již problémy s nastupováním do nízkých osobních vozidel typu sedan ..., vycházím z předpokladu, že vyšší konstrukce SUV mi automaticky zajistí, že sedačky budou výše než v nějakém sedanu a že se jim bude snadněji nastupovat a vystupovat z vozidla.
SUVecko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod metyn 4. 5. 2016 15:00

no jako podle mňa tá 2008 s obyč atmosférů by ti na to bohatě stačila, moc ani nežere , no anebo teda tá dachna dastr, ve dvojkolce okolo 250 mega, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod nomadm 4. 5. 2016 16:11

a co třeba nabízí Yeti, nebo jiná konkurence ve výbavě navíc oproti té zatracované Vitaře? A ten zatracovaný, líný, starý, a já nevím jaký ještě motor, je u Vitary dost pádný důvod, pro č do ní lidi jdou... To je holt otázka priorit...Tazatel myslím nepsal, že kupuje dálniční dostavník...takže na běžné ježdění s výhledem spolehlivosti do budoucna, ta 1.6 ve Vitaře není rozhodně špatná volba...

Za 450 je Vitara sic v chudší výbavě, ale 4kolka, když by stačila 2kolka, tak je za 455 v nejvyšší výbavě Elegance a tam opravdu není manuál klima a okna na kliky (za těch 450 ve čtyřkolce jsou přední v elektrice), za 500 už je Vitara 4x4 v plné palbě...když nebudem řešit motor (tady se tazatel nevyjádřil co preferuje), tak opravdu nemá Vitara za 500 tis. 4x4 v takové výbavě moc konkurence....650 tis. je nejvyšší výbava, nafta, automat...to je trochu mimo
nomadm
Nováček

Odeslat příspěvekod SUVecko 4. 5. 2016 16:32

Já jako tazatel preferuji hlavně nízkou cenu za vysokou užitnou hodnotu, ohledně užitné hodnoty mi nejde ale ani tak o výbavu, jako spíš o výdrž. Tedy chci mít to auto dlouho, minimálně 20 let, nepotřebuji např. žádnou klimatizaci a např. okna si můžu klidně stahovat kličkou. Nechci se ale auta zbavovat po 10 letech kvůli tomu, že rezne karoserie nebo se zadírá motor. Můj kilometrový nájezd je jen cca 10 000 km ročně.
SUVecko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod metyn 4. 5. 2016 19:00

auto na 20 roků? to dnes nemajů ani důchodci ani socky, tj jakdybys kupoval mobil na 10 roků, třeba, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 5. 2016 19:08

nomadm píše:a co třeba nabízí Yeti, nebo jiná konkurence ve výbavě navíc oproti té zatracované Vitaře? A ten zatracovaný, líný, starý, a já nevím jaký ještě motor, je u Vitary dost pádný důvod, pro č do ní lidi jdou... To je holt otázka priorit...Tazatel myslím nepsal, že kupuje dálniční dostavník...takže na běžné ježdění s výhledem spolehlivosti do budoucna, ta 1.6 ve Vitaře není rozhodně špatná volba...

Za 450 je Vitara sic v chudší výbavě, ale 4kolka, když by stačila 2kolka, tak je za 455 v nejvyšší výbavě Elegance a tam opravdu není manuál klima a okna na kliky (za těch 450 ve čtyřkolce jsou přední v elektrice), za 500 už je Vitara 4x4 v plné palbě...když nebudem řešit motor (tady se tazatel nevyjádřil co preferuje), tak opravdu nemá Vitara za 500 tis. 4x4 v takové výbavě moc konkurence....650 tis. je nejvyšší výbava, nafta, automat...to je trochu mimo


hele to ze se ti to auto libi jde videt, ja to respektuji.

Ta tvoje elegance stoji u Suzuki bratru 460tis a to ma motor se stovkou za 12,5 s. Takze neco, co kdyz nalozis jen dvemi lidmi a vyjedes mimo mesto, tak zazijes utrpeni. Ten blby Yeti s 1,2 TSI stoji bratru 420tis. Dynamicky je na tom o 2 s lepe, nicmene diky tocaku z turba je vyrazne pruznejsi, navic ma manualni 6ti kvalt a jizda bude neskutecne komfortnejsi, dynamictejsi a uspornejsi. A v edici Fresh ma v podstate vybavu toho Suzuki a zbyva ti bratru 30-40tis. na dalsi vybavu. Ano, ma mensi kufr a je to starsi model, ale proste jde o to, ze to Suzuki neni zadna extra vyhra jak se tu snazis prezentovat.

Vice jak Vitara mi dava smysl Mitsu ASX. Za tech 450tis. mas top vybavu 1,6 benal a vybavy taky plno a navic i 4x4..
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků