Jakou destu nejlepe?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod buck12345 20. 6. 2015 10:06

* Omluva vsem zucastnenym; nebyl jsem si jist spravnpsti umesteni tohoto topicu; nikam jinam nez sem, doufam ze je to ok.

Oc jde? hledame destu pro prepravu palet a zbozi na nich. Jdeme do koupi z druhy ruky, coz nemeneni nic na faktu, ze se stale nedivame na cenu, pozadukeme nejlepe moznost zdvihu kolem 1500kg, 3 kola, a take ,,side shift,,

cena kolem 2000e

dokazal by nekdo ze zkusenejsich harcovniku vybrat typ, model?

diky
buck12345
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 20. 6. 2015 10:13

Still r50-16, případné pronájem nového cca 12.000 mesicne
:D 8-) :shock:
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 20. 6. 2015 10:32

elektrika nebo motor, kontejnerovej zdvih, nebo normální, do jaký vejšky potřebujete zvedat těch 1500kg a kde je pak těžiště palety?

Pokud na tohle odpovíš, dá se zjistit jestli ta tříkolka vyhoví, boční posuv se dá většinou domontovat, pokud má rozvaděč volnej segment, což většinou má.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 20. 6. 2015 10:44

Přeprava venku, nebo v hale? Palety EURO rozměr, nebo nějaký jiný?
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod buck12345 20. 6. 2015 11:54

pech. píše:elektrika nebo motor, kontejnerovej zdvih, nebo normální, do jaký vejšky potřebujete zvedat těch 1500kg a kde je pak těžiště palety?

Pokud na tohle odpovíš, dá se zjistit jestli ta tříkolka vyhoví, boční posuv se dá většinou domontovat, pokud má rozvaděč volnej segment, což většinou má.



:arrow: provoz venku
:arrow: zdvih euro palety
vyska + - 3-4m ?

http://www.mascus.be/laden-en-lossen/gebruikte-elektrische-heftrucks/toyota-5fbe18/46bi2j8i.html


toto se mi celkem zamlouva 8-)
buck12345
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 20. 6. 2015 11:59

Musí to být nutně trojkolka?
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod buck12345 20. 6. 2015 12:14

nemusi. mame to na farmu, nenajezdime denne tisice, pendlovat mezi kamionem a skldadistem, 2x- 3x denne nakladat a vykladat zbozi, ne vice
buck12345
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 20. 6. 2015 12:33

na farmu, kde budou občas nerovnosti tříkolku nebrat, ta je opravdu jen po rovným, protože má horší stabilitu. Na ven spíš motorovou, jestli plyn nebo naftu, to už je na tobě, je to celkem jedno, ale vzhledem k tomu, že tam určitě máš spoustu strojů na naftu, tak možná spíš tu naftu, plyňák ale líp snáší studenej provoz, když to bude jen občas. Problémem elektriky která je samo o sobě dobrá je to, že když se toho někdo bude zbavovat, bude baterie v ***** a nová stojí spoustu peněz.

1500kg/3,5m - sleduj zátěžový diagramy tohle už je dost.

Ta tebou uvedená desta má max. zatížení na vzdálenosti 0,5m od desky, tzn pokud s tím chceš zvedat paletu euro, která se do aut dává napodýl, máš vzdálenost ideálního těžiště 0,6m - kde už je zátež snížená skoro o třetinu, takže v paletě na podýl už bude povoleno zhruba 1,25 tuny a ne skoro dvě.
Takže tvoje nároky horko těžko splní nějaká dvoutunka, radši bych vzal dvaapůlku.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kbn-001 20. 6. 2015 14:10

Nevím jestli se nepletu, ale něco podobného jsme měli a tyhle kolečka strašně trpí provozem i na klasickém asfaltu. Do haly kde je hladky beton dobrý, ale po venku průser. Za necelý rok jsme je měli ohoblované a začínali se i drolit.
kbn-001
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 20. 6. 2015 14:41

ony ubejvaj po hale... malejma kolama se dohání stabilita vůči menším vnějším rozměrům. Na ven se to ale pokud možno nedává.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků