Stránka 6 z 7

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 18:59
od Mino
Jelass píše:Tak to jsem nevedel s tim motorem, tak jako tak tech 7.5 a 11L uz vypada normalne :))


1, Jj, předFL má K20A6, poFL má K20Z2. Je tam třeba rozdíl v průběhu krouťáku, kdy novější verze má výrazně silnější spodek pod 2000 rpm i střední pásmo okolo 3500pm. Zatímco stará verze je typická atmosféra se zvýrazněným zátahem kolem 4500 rpm (a zvadnutím kolem 3500 rpm), nová táhne "s trochou nadsázky" od volnoběhu po omezovač furt stejně. Viz zhruba 165 vs 150 Nm při 1000 rpm, cca 170 vs 157 Nm při 1500 rpm, 176 Nm vs 171Nm při 2000rpm... a cca 185Nm vs 176Nm při 3500 rpm.

2, Prostě záleží na trasách. Tazatel říkal, že bude jezdit předeším okresky bez dálnic, takže tam bych čekal, že tu okreskovou trasu pod 6 dá bez nějaké větší snahy (alespoň já se všemi atmosférami včetně EU5 verzí mimo město jezdil za plus minus udávanou mimoměstskou spotřebu, většinou tak jedno dvě deci nad - u 8G pak udávají 5,5, u 9G cca 5,0, takže předpokládám, že takových hodnot by mělo být zhruba možné dosáhnout i u Civicu). A s nějakým tím popojížděním navíc by se do 6,5 měl bez problémů vejít. Jeho trasy jsou ty, keré by měly způsobit, že by mohl mít jednu z nejnižších kombinovaných spotřeb, kterou s tím autem lidé dosahují.

Pochopitelně, okresková spotřeba není kombinovaná, šlo mi o tu spotřebu do práce, tu okreskovou. Třeba mně na Accordu do práce a zpět (25km tam a 25km zpět, lehčí město, několik semaforů + 90-110 čtyřproud) na PP většinou svítí 6,3 (6,6 reál), na dálkových trasách většinou 6,2 na PP, tedy 6,5 reál (to je téměř pravidlem ať jedu kamkoli,... pokud je to na Slovensko, kde se člověk musí kvůli policajtům více hlídat, to jde srazit i na těch reálných 6, ale níž se to s tím Accordem podle mě nedá, ani kdybych se rozkrájel - no možná až postaví ten obchvat Třince). S dalšími popojížděčkami to ale samozřejmě vzroste a na celé poslední nádrži mám zatím 7,0 (7,4 reál). 6km městská trasa na volejbal mimo špičku 8,5-9, okrajová městská 2,5km trasa na volejbal se zpomalovacími prahy, odbočováním a furt něčím, 12,5 :-)

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 19:07
od Jelass
Je fakt, ze ta stara me projevem motoru velmi zklamala.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 19:07
od soldado
Do práce jezdím sám, jinak je to jak kdy ale většinou s přítelkyní a psem.
Zatím se mě nejvíce líbí civic. škodovka mě nesmí před oči - na tu jsem alergickej :-D

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 19:19
od Kurt Heimreich
Chybu tím určitě neuděláš, akorát počítej s tím, že na 9G to nejspíš nebude, 8G bere o trochu víc, než jsem psal (mám 9G 2014 1,8 sport) a má podvozek naladěný do tvrda. Naopak má praktičtěji udělaný interiér s více odkládacími prostory.

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 19:20
od anonymni
D1.8T píše:S 1.2tsi jedu okresky v rámci rychlostních předpisů těsně nad 5l uplně v pohodě.

Já teda nevím, ale když jsem vyfiltroval na spritmonitoru Fabie 77 kw 2010-14 tak mě teda hodnoty nějak zázračné nepřipadali. http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Průměr 6,66 litru nijak zázračný není pokud se dají okresky bez problémů jezdit těsně přes 5 litrů.

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 20:21
od Jean ViC
novej civic je 10g? nebo 9gFL?

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 20:28
od yndezit
Taky by se mohla líbit Mazda 2 s 1.5 atmo, dál je tu Swift, někdo už psal Yaris, taky je tu Jazz. Tahle auta s motory 1.3 - 1.5 budou hodně úsporná a spolehlivá, tedy lepší pokud ji majitel bude chtít mít déle. Za cenu že nebudou na závodění, ale na klidné dojíždění. Pokud to bude chtít zanedlouho prodat, asi by bylo lepší něco z evropy. Bohužel o třídu větší auta jsou jako nová o dost nad 300tkč.

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 20:33
od anonym
Vzal bych dvoulitra z aktuální produkce Mazdy. Ačkoliv jsem si nepřečetl ani název tématu, jen reaguji na poslední příspěvek. Ikdyž si myslím že jsem do tohoto vlákna už psal :hm

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 20:57
od yndezit
Byla by fajn, jenže začíná na asi 350ti za 1,5 myslím.

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 21:10
od anonym
To nevadí

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 5. 2015 22:07
od Jelass
Jean ViC píše:novej civic je 10g? nebo 9gFL?

9gfl

-- 6. 5. 2015 23:11 --

soldado píše:Do práce jezdím sám, jinak je to jak kdy ale většinou s přítelkyní a psem.
Zatím se mě nejvíce líbí civic. škodovka mě nesmí před oči - na tu jsem alergickej :-D

Auto dokupy v pohode, ale ma maly rejd a mista v interieru, kterych se casto dotykas maji mizernou vpravu. FL ale zlepsil ten podvozek. Orig. 17" jsou na pred fl utrpeni.
Jinak uzivatelsky ok. Hezky se rid4, mista na kompakt mraky, magic seat a uhel otevreni zadnich dveri bomba. A krom zakl. motoru ma takra vzdycky komplet vybavu. Preferuj verzi 1.8i Sport ( jen nazev vybavy ), poznas podle vyhr. sedadel. Vzhledem k mizernymu vyhledu vzad pocitej s dodelanim senzoru.
Nevim o zadny chronicky vade.

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2015 01:58
od D1.8T
soldado píše:Do práce jezdím sám, jinak je to jak kdy ale většinou s přítelkyní a psem.
Zatím se mě nejvíce líbí civic. škodovka mě nesmí před oči - na tu jsem alergickej :-D


Ono se těžko radí, když je vágní zadání. Civic 8g imo žije z předchozí pověsti hondy a nijak zázračný auto to neni. Jízdně se mi moc nelíbí, ale jezdil jsem na 17", na 16" je údajně daleko lepší. Z hlediska spolehlivosti je to jedna z nejlepších voleb.

Když koukám do inzerce, tak 300tis. je na Civic blbá částka. Výběr zánovních 8G je mizernej, u 9G by to stačilo na 1.4i. Ale to je další věc kterou jsem nikde nevyčetl, nároky na výkon.

-- 7. 5. 2015 03:03 --

PaulZ píše:
D1.8T píše:S 1.2tsi jedu okresky v rámci rychlostních předpisů těsně nad 5l uplně v pohodě.

Já teda nevím, ale když jsem vyfiltroval na spritmonitoru Fabie 77 kw 2010-14 tak mě teda hodnoty nějak zázračné nepřipadali. http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Průměr 6,66 litru nijak zázračný není pokud se dají okresky bez problémů jezdit těsně přes 5 litrů.


Malý benzínový turbo, velkej rozsah spotřeb, když po něm chceš málo, v tomto případě okreska v rámci rychlostních předpisů, bere málo. Chceš po něm hodně, bere hodně. Všechny čísla co padly jsou v relaci.

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2015 04:20
od Jelass
Diky vcelku tragickymu jizdnimu projevu prvnich roku vyroby nevim, jestli zije z minulosti, ptz to o Civicu 8g kazdej vi.
Ojete vozy taky na honda.cz

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2015 04:45
od D1.8T
Každej? To těžko. Jinak ceny jetých rok starých 9G 1.8i s 10-30tis. km jsou stejný za který se prodávaly nový. Kroupy v tom asi hrajou roli, ale to už teď nikdo nerozliší.

Re: Jaký benzínový 5dvř Hatchback s co nejnižší spotřebou.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 5. 2015 12:29
od Kurt Heimreich
K tématu Civic a okresky. Plynulá úsporná jízda 60/90, se zahřátým motorem, ne dle rádce řazení, ale mezi 2 a 3 tisíci. Výsledná 5,5 PP, takže reálná cca 5,3. Nebýt pumpičkářů, co mi nedali přednost a musel jsem z devadesátky úplně zastavit, bylo by to ještě o deci níž. Na atmo 1,8 104 kW na 225/45R17 super, ale s TSi by to bylo 4,6—4,8.

Něco přidá studený start, něco hustší provoz v pracovní den, takže těch 6 je opravdu reálných, dlouhodobé 5,5 už se mi moc nechce věřit.

Obrázek