Výběr sedanu do 750k Kč

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2014 20:35

ano jsou podobne, ale zalezi co to je podobne. Pro nekoho 500 a 1500 je podobne pro nekoho je podobne 500 a 600
anonymni

Odeslat příspěvekod skype 25. 6. 2014 20:36

Na starší auta bývají slevy, ale u nových je to opravdu podobný. Třeba olej, brzdy apod. není rozdíl skoro žádný - něco vyjde levněji tam, něco jiného zase jinde.
skype

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2014 20:39

I na nove byvaji slevy tam i tam, nicmene ano, A4 vs. Subaru bude mit ten servis pohodny +- autobus.

Nicmene za 750tis. s DPH je soucasna A6 o nicem. Rocni co by stala za to je nerealna.
anonymni

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 6. 2014 20:40

skype píše:Na starší auta bývají slevy, ale u nových je to opravdu podobný. Třeba olej, brzdy apod. není rozdíl skoro žádný - něco vyjde levněji tam, něco jiného zase jinde.


Táta tam servisuje od novoty auto za 710 tisíc, tedy cca podobná hladina a taky pohoda. Jako jasně, olej asi moc rozdíl nebude, ale ty brzdy už mi přijdou, že se budou lišit. Stejně jako hodinová taxa za práci. A to nemluvím o tom, kdyby se mělo ***** něco netypického. Tam bude podle mě největší cenový rozdíl.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skype 25. 6. 2014 20:41

goes píše:ano jsou podobne, ale zalezi co to je podobne. Pro nekoho 500 a 1500 je podobne pro nekoho je podobne 500 a 600

Normohodina na novou C5 není 500Kč. Když jsem to trochu zjišťoval, tak to byl skoro dvojnásobek..je možný, že teď je to o něco jinak.
A ve výsledku je jedno, jestli prohlídka stojí 12 nebo 16 tisíc, je to rozdíl pár halířů na kilometr.
skype

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2014 20:43

Tak toto je servis po 60tkm u nove A6 3.0 TDI. Mimo rozpocet je pouze desinfekce klimy + predni kotouce a desticky, tak muzete porovnat...

Obrázek
a
Obrázek[/quote]
anonymni

Odeslat příspěvekod skype 25. 6. 2014 20:48

Nemám v hlavě ceníky, ale řekl bych, že u jiných značek to bude +- stejný. Třeba u Toyoty je servis po 15tkm, takže to co ušetřím zase ztratím tím, že tam jsem dvakrát tak často.
skype

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2014 20:52

zase mas mene toho oleje, nemenis ho v prevodovce apod. jinak nejake filtry to je +- stejne, asi bude jina hodinovka apod. Proste vyjde to o neco draz, nez nektere jine znacky, ale zase ne tak zasadne. Neco byva treba i hodne levne.
anonymni

Odeslat příspěvekod K86 25. 6. 2014 21:04

brzdy vydrzi jen 60tkm?
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2014 21:08

Nezalezi vydrz brzd na stylu jizdy? Jinak s ohledem na to, ze motorem v podstate nebrzdim a brzdim stale jen brzdami a vzdy a porad tak holt nevyrzi to co jinak. Jinak mi kotouce nikdy moc nevydrzely. Navic to mas 2 tuny tak se to zda.
Kazdopadne nebyly na limitu, ale jelikoz piskaly pri brzdeni, tak sem je nechal vymenit bo mne to stvalo, ale dle stavu tech 20-30tkm by vydrzely jeste.
anonymni

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 6. 2014 21:08

Můžu to trochu ledabyle srovnat s C4 Picasso 2.0 16V. Průměrná cena servisní prohlídky v našem případě je 7021 Kč. Servisně auto za 6 let provozu a 102tkm vyšlo včetně prohlídek na 38 802 Kč.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2014 21:09

No to je uz pak rozdil. Tusim, ze po 30tkm to stalo nejak 14.
anonymni

Odeslat příspěvekod K86 25. 6. 2014 21:11

goes píše:Nezalezi vydrz brzd na stylu jizdy? Jinak s ohledem na to, ze motorem v podstate nebrzdim a brzdim stale jen brzdami a vzdy a porad tak holt nevyrzi to co jinak. Jinak mi kotouce nikdy moc nevydrzely. Navic to mas 2 tuny tak se to zda.
Kazdopadne nebyly na limitu, ale jelikoz piskaly pri brzdeni, tak sem je nechal vymenit bo mne to stvalo, ale dle stavu tech 20-30tkm by vydrzely jeste.


jéééé... já nerejpu na adresu OOOO, ja se jen ptam, ze se mi to zda docela dost malo, zhruba tak pulka normalniho najezdu
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 25. 6. 2014 21:36

aikoN píše:
PoliceCollector píše:Za třičtvrtě milionu (což je už docela slušná částka) nemá asi cenu kupovat vůz na konci modelového života...


Právě naopak - vůz na konci životního cyklu bude nejvíc vychytaný, co se poruch týče. Kdežto u nového modelu jsou první majitelé často beta testery ;-)


Také si myslím, že vůz na konci životního cyklu bude spíš vyladěn.

V neděli se v rámci Peugeot Emotion Day podíváme s otcem na 508, pak zkusíme omrknout C5 a Mondeo.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2014 21:40

K86 píše:
goes píše:Nezalezi vydrz brzd na stylu jizdy? Jinak s ohledem na to, ze motorem v podstate nebrzdim a brzdim stale jen brzdami a vzdy a porad tak holt nevyrzi to co jinak. Jinak mi kotouce nikdy moc nevydrzely. Navic to mas 2 tuny tak se to zda.
Kazdopadne nebyly na limitu, ale jelikoz piskaly pri brzdeni, tak sem je nechal vymenit bo mne to stvalo, ale dle stavu tech 20-30tkm by vydrzely jeste.


jéééé... já nerejpu na adresu OOOO, ja se jen ptam, ze se mi to zda docela dost malo, zhruba tak pulka normalniho najezdu


ja to jako rypani neberu, ono obecne u automatu je to blbejsi, bo lidi tolik nebrzdi motorem jako v manualu a tim padem mivaji automaty mensi najezd. Jako tech 90tkm by to dalo, coz u sebe povazuji na kotouce za dobry vysledek. Jiny by najel treba 150tkm pri jinem stylu jizdy.

-- 25. 6. 2014 21:42 --

Mne by akorat na aute na konci zivotniho cyklu vadilo to, ze sotva si ho kupim, uz je to stary model. Vetsinou nove generace byvaji cenove vyhodnejsi, to co je u stareho za priplatek miva nove v zakladu apod.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků