od 3MPS 23. 5. 2014 21:34
Jakožto majitel vozu Infiniti ti musím poradím Infiniti. Máš li koule na to, že nehcheš splynout s davem a chceš se od něj absolutně odlišit, chceš li auto, které má xkrát lepší jízdní vlastnosti, než nějaký X5 či nějkaé Audi Q XXYY, pak neváhej a jdi do něj. Ale budeš se muset smířit s tím, že servis fakt není levný, díly stojí fakt balík a provoz auta silěn prodraží havarijní pojistka, protože naši nenažranci tě omastí díyk velkému objemu a novosti auta. Já osobně bych šel cestou benzínu, s naftou zkušenost nemám. Ale než se ze mě stal infinitista, projel jsem se s FX37 a mohu říct, že X5 nemá nejmenší šanci se tomu vyrovnat v pohodlí (protože X5 skáče jak koza, zatímco FX jede cesta necesta a ani to nevnímáš), tak motorickým projevem (šlo o benzínový třílitr, který třeba v e60 jede dost dobře, ale na X5 mu už pár kW zřejmě chybí). FX37 má vysoké sportovní geny v sobě, zatáčky jsou pohoda, auto krásně vede stopu, prostě chce to zkusit. Bohužel, spotřeba není nejmenší a při klidné jízdě se s FX nejde dostat pod nějakýcj 11 ltrů. ALe zase ten, kdo chce Infiiti v bnezínu, tak s tím holt počítá a pak to neřeší (ale občas mě to štve:-) )FX i ostatní modely mají své kouzlo, řada lidí tvrdí (a zde to není výjimka), žeInfiniti jsou škaredá auta, ale to je silně subjektivní, jako u ženskejch. Někdo rád hubeným někdo tlustý. Infiiti je projevem toto, že člověk nemusí patřit mezi šedý průměr a má mnohdy vytříbený vkus a nároky, je to auto či značka pro individualisty. Rozhodně jich nepotkáš denně víc, než žádný, to mi věř a když už, je to svátek. Za to dost lidí se za tebou otočí, už jen třebas kvůli zvuku benzínového motoru, který je hezký a kdo má třeba Nissana 370, tak to potvrdí. K Volvu - XC60 se s Infiniti srovnat taky nedá, protože to he hračka pro ženskou, naposledy jsem jel s XC60 včera v Mondi ve Štětí, má ji projektový manažer. Upřímně, než XC60, tak radsši tu X5.
Landcruiser už nemá moc co nabídnout, současný model není dyzajnově tak hezký (aspoň pro mě), jako ten předchozí, jízdní vlastnosti jsou typicky off-roadové, tzn. jedeš pos ilnici bez jakékoliv odezvy, řízení je silně přeposilované, nemastné neslané, auto se v zatáčkách naklání jak závodní plachetnice, na příčnách hrbech vyloženě plave. Naftový D4_D 3litr má s autem dost práce, protože běžné provedení se 127kW stačí tak do terénu,a el na dálnici už to je mrzutost, navíc spotřeba nafty je také docela vysoká-podle slov mého kolegy je to 10/100 jako minimum. Mně navíc nesedí sedačky, nemaí žádné boční vedení a na hladké kůži jsem byl rád, že se mohu držet volantu. V terénu je to ovšem jiná liga a ne parodie, jako X5 na širokých gumách. LC je prostě tvrďák a v terénu ukáže, kam jasně patří, spolu s Touaregem například.
Ještě bych si dovolil upozornit na variantu Chevrolet Tahoe. Toho má soused ob pár baráků z ulic, má benzínovou verzi s V8 a je to kus auta s paárdním zvukem. Tu právě vyměnil za Toyotu Sequioa, která je proti LC hezká a s V8 i silně charizmatická, jak velikostí, tak zvukem, ale boužel i spotřebou. Vedle stojící Volvo XC90 druhého souseda vypadá vedle Tahoe ši Sequoji jako dětská hračka:-) Zejména Sequioa má obrovské charizma a majitel musí být opravdu nadšenec, který přsně ví, co hledá a co čeká a taky ví, že tohle auto prostě v Čechách za rok na silnici nepotká.
Moje volba by byla Infinti FX50.