Výběr auta ( 5dv hatback )cca do 150 000kč

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod miromen4 2. 3. 2014 21:58

D1.8T píše:
miromen4 píše:Jo jenže běžny člověk asi nebude mit tucha že jina verze karoserie rovna se jine naladěni navic když se tak zdaleka neděje všude. A když jde o auta se stejnym motorem vybavou atd.


A zadní nápravu...


jj naprava je stejna ale min.jsou použite jine tlumiče a pružiny
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 2. 3. 2014 21:58

Takže celou dobu ti jde o slovíčko "ufo"? Chudáčku.

-- 2. 3. 2014 21:59 --

miromen4 píše:jj naprava je stejna ale min.jsou použite jine tlumiče a pružiny


sedan má víceprvek
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 2. 3. 2014 22:04

co to ......pokud vim tak maji zaklad podvozku shodny.....
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 2. 3. 2014 22:06

D1.8T píše:Takže celou dobu ti jde o slovíčko "ufo"? Chudáčku.

Nepochopil, to byl jen přídavek na který ses chytil. Ale jinak vidím, že to těžce neseš, tak já tě příště nechám, až bude psát jeden o koze a druhej o voze.

-- 2. 3. 2014 22:14 --

miromen4 píše:co to ......pokud vim tak maji zaklad podvozku shodny.....

Právě že nemají.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soldado 2. 3. 2014 22:19

Dik za názory, ale nemohli by jste si tohle řešit někde jinde?
soldado
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 2. 3. 2014 22:21

To je tady uplně normální. Tvoje téma na tom ještě velmi dobře :))
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 2. 3. 2014 22:26

miromen4 píše:co to ......pokud vim tak maji zaklad podvozku shodny.....


Takže totok mi nějak uteklo.....dvojite lichoběžníkove zavěsy zadnich kol
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 2. 3. 2014 22:33

Jelass: nemám pocit, že máš bejt na co pyšnej. Neustále se mi tady snažíš předhodit, že Civik 8g a Civik 8g je něco upně jinýho, ale zatim jsem neviděl, jedinej technickej argumnet. Jen povýšenecký žvásty. Za který jsem ti teda jen tak mimochodem celkem vděčnej, dodávají celý diskuzi správný obraz.

Nehledě na to, že já to řešil z pohledu cílovýho zákazníka, pokud někdo pokukuje po CIVIC 8G a má v hledáčku hatch, který považuju za mnohem horší než sedan, pak je zcela legitimní na to upozornit. Nevidim žádnej důvod, proč bys měl tohle korigovat nebo jakkoli komentovat. Autor vlákna zatrhl sedan z důvodu psa, což považuju za korekní, tvoje komentáře nikoli. Z mojí strany diskuzi končím, šancí podpořit tvoje tvrzení technickýma argumentama jsi měl dost a žádám tě abys na mě nereagoval.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 2. 3. 2014 22:44

Stejně tak legitimní je upozornit na to, že srovnáváš nesrovnatelné. Ne z pohledu zákazníka, ale z pohledu celkového vyznění vozu, jeho nastavení atd. atd. O technice to ani tak není, tam rozdílů tolik není. Jinak je to jak na pískovišti, takže je vše v pořádku a vyhrál jsi.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 2. 3. 2014 23:00

Lumpo píše:janda:

aktuálně mám od novoty najeto 160tis km... a co se *****?

vstřiky komplet ve 120tis km
čerpadlo taktéž 120tis
dvouhmota 130tis (na OII běžně 200-250tis)
150tis výfuk - totálně shnilej - u OII o něm ani při 300tis nevíš
zadní tlumiče a jejich uložení 155tis km
neustále nějaké tyčky stabilizátorů, silenbloky atd atd...
ESP řešeno několikrát - kroužek pod volantem, čidlo v kole opakovaně
centrál - občas nereaguje na dálku - baterkou to není
140tis km - engine fault - auto zdechlo a v servisu den kroutili hlavami, pak se vzpamatovalo a nikdo neví proč...

na víc si ted nevzpomenu...

No jo, ale ty máš naftu :D To je jiný level. To se nedivím. Levný provoz, drahý servis. My máme na firmě benzíny a jediné, co se měnilo z tebou vyjmenovaného, tak u "mého" Focuse zadní tlumiče po cca 130 000 ježdění. Z toho dost po Praze. Takže to není závada, ale výměna opotřebeného dílu. Jinak nic. Máme dvě auta od novoty. Můj má nějakých 150 000, kolegy cca 130 000. Spolehlivost absolutní.

-- 2. 3. 2014 23:04 --

a7gkiller píše:Ten focus si nejdřív vyzkoušej. Segra má kombi a místo vzadu je sotva pro děcka. Kašli na to co se kde píše v testech o mírách pro nohy. Já při 185cm je tam strčím a cítím se značně nepohodlně. Jízda a podvozek je špička, to jo..

Já mám nějakých 183 a za sebe si sednu luxusně. Já si ale dávám sedačku na kolmo. Pokud jí máš na ležáka, může být místa méně.
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 3. 2014 23:24

Jen aby
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 3. 3. 2014 08:50

janda: některé věci jako je výfuk, kosti, dvouhmota atd nesouvisí s motorem...
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků