Ford focus II nebo III vs Golf V vs Honda Civic ( UFO)

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jelass 18. 1. 2014 14:20

Ja nepisu o ecorunu.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 19. 1. 2014 10:35

Honza42 píše:Takže se sice s Hondou dá zajet ecorun jako s tou Astrou, ovšem je otázkou proč potom platit za takový motor. Já bych se odpíchl od hodnoty 20% nejlepších, tj. snaha o rozumnou úspornou jízdu v rámci předpisů. Tak vychází Honda 1,8 o 0,7 litru nad Astru 1,4. Je to přibližně, ale alespoň něco. O nákupní ceně se radši nezmiňuji.
Benzinový Fordy se spotřebou nic moc, když navíc uvážíme, že 1,8 103kW od Opla je blíže 2,0 107kW od Forda, než fordovské 1,8 92kW.


Takže když pominu naprosto mimo argument ceny u ojetiny, protože tam je to trochu jinde, než u nákupu nového auta, tak jsem nějak nepochopil, proč si nekoupit auto s motorem, který má stejnou spotřebu jako nějaká jednačtverka, ale když na to přijde, tak je schopný i trochu jet, narozdíl od té jednačtverky? :hm
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 19. 1. 2014 10:50

Honza42 píše:Benzinový Fordy se spotřebou nic moc, když navíc uvážíme, že 1,8 103kW od Opla je blíže 2,0 107kW od Forda, než fordovské 1,8 92kW.


1.8 od hondy budiz, ale od opla teda moc ne. mozna vykonove, ale stovka za 10,5s vs 9,3s je uz docela rozdil
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 1. 2014 11:55

Mr.Semtex píše:
Honza42 píše:Takže se sice s Hondou dá zajet ecorun jako s tou Astrou, ovšem je otázkou proč potom platit za takový motor. Já bych se odpíchl od hodnoty 20% nejlepších, tj. snaha o rozumnou úspornou jízdu v rámci předpisů. Tak vychází Honda 1,8 o 0,7 litru nad Astru 1,4. Je to přibližně, ale alespoň něco. O nákupní ceně se radši nezmiňuji.
Benzinový Fordy se spotřebou nic moc, když navíc uvážíme, že 1,8 103kW od Opla je blíže 2,0 107kW od Forda, než fordovské 1,8 92kW.


Takže když pominu naprosto mimo argument ceny u ojetiny, protože tam je to trochu jinde, než u nákupu nového auta, tak jsem nějak nepochopil, proč si nekoupit auto s motorem, který má stejnou spotřebu jako nějaká jednačtverka, ale když na to přijde, tak je schopný i trochu jet, narozdíl od té jednačtverky? :hm


Jistě maš pravdu ale auto neni jen motor.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 19. 1. 2014 12:03

O důvod víc, proč jít do Civica.. 8-)
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 19. 1. 2014 12:06

Já mám teda vlohy na ecorun nulový, ale jestli je těch 7.8L ze Spritm., tak to nevím, co s těma autam dělají. Já mám při nějakém podílu města problém se dostat nad 7.5L.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 1. 2014 12:16

Mr.Semtex píše:O důvod víc, proč jít do Civica.. 8-)


Jeden z mala duvodu proč jit do Civica. Podvozek byl pro mě jedno velke zklamani a dost se to podepsalo na celkovy pohled Civica. Je zajimave že u sedanu je udajně podvozek povedenějši se zaměřenim na komfort. Zřejmě delši rozvor + jine podvozkove komponenty a jeho sladěni udělali sve.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 19. 1. 2014 12:24

Nemá náhodou vzadu lichoběžník nebo tak něco? Jáko podvozek je o hovně, to bez diskuze. NA 16" výrazně lepší, vzhled moc neutrpí. Na druhou stranu, kdo to pozná a jinak kombinace ceny, prostornosti, výbavy, spolhlivosti a motoru ( pro dost lidí i designu ), ti nenabídne nikdo jiný.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 1. 2014 12:32

Nevim zda ma i odlišnou konstrukci ale to je jedno. Ja puvodně do Civica chtěl jit ale ten podvozek mě važně zklamal protože to mělo docela zasadni vliv na celkovou jizdu. A odhlučněni podvozku je taky pěkně odflakle ale to se mohlo s FL zlepšit. Dalšim duvodem byl opravdu špatny vyhled vzad. O mě nešlo ale o přitelkyni ktera byla v době vyběru řidič začatečnik. Každopadně koupi jakehokoliv HB si člověk moc nepomuže.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 19. 1. 2014 12:44

Se senzory není problém. Bez nic velký, to tam to sklo ani nemuselo být :D :D

Ten výčet plusů jsem myslel samozřejmě u ojetin. Když jsme koukal po těch Focusech, tak 1 z 10 měl takovou výbavu, jako Civic Sport a těch je mým odhdem nadpoloviční většina
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 1. 2014 13:36

Tak je to určitě o preferencich. Člověk nemuže chtit od jednoho vyrobku aby měl vše nej ale někdy stači jeden větši nedostatek a ten zabije ten zbytek. Kdyby Honda nepodělala u Civicu podvozek tak dnes je zřejmě doma.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paolo_ 19. 1. 2014 15:59

Honda vedela, ze udelala chybu. Proto na zaruku menila zadni tlumice, ale clovek se sam musel ozvat. Proste tlumice made in Turkay! Fclift tyto problemy uz nema. Stacilo jen dat jine tlumice a odpruzeni.
paolo_
Nováček

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 9. 4. 2014 22:02

miromen4 píše:
Mr.Semtex píše:O důvod víc, proč jít do Civica.. 8-)


Jeden z mala duvodu proč jit do Civica. Podvozek byl pro mě jedno velke zklamani a dost se to podepsalo na celkovy pohled Civica. Je zajimave že u sedanu je udajně podvozek povedenějši se zaměřenim na komfort. Zřejmě delši rozvor + jine podvozkove komponenty a jeho sladěni udělali sve.

Sedan má vzadu multilink.
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 10. 4. 2014 07:27

jj v jinem tematu kde se taky řešil Civic 8G jsem si to dohledal ale dalo to docela praci.....se divim že se s tim Honda nějak zvlašť nechlubila.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 4. 2014 11:14

paolo_ píše:Honda vedela, ze udelala chybu. Proto na zaruku menila zadni tlumice, ale clovek se sam musel ozvat. Proste tlumice made in Turkay! Fclift tyto problemy uz nema. Stacilo jen dat jine tlumice a odpruzeni.


To nestačilo......až v 9G to vyřešily.Ale jinak spostě lidem to nevadí, ten podvozek dri dobře, jenom neumí dobře tlumit některé nerovnosti a tluče to do kastle.Mě to vadilo, jinak ale dobré auto.Klidně bych doporučil....
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázali.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků