Spolehlivé auto do 80 tisíc

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod speleo 9. 1. 2014 09:04

Dtto Jelass, plechy budou trošku problém (poměrně atyp na česko), obecně náhr. díly bývají dražší než běžná konfekce, jinak bych neviděl problém. Kolega v práci měl podobného (staršího): http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda ... oFrom=list a byl spokojen. Lehce to teda kvetlo, ale jinak držák.

-- 9. 1. 2014 08:05 --

Jelass píše:Určitě bych zkusil najít kus s 1.6i, s tím papírem to nebude tak horký, viz. euroncap.


http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda ... oFrom=list
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anubix 9. 1. 2014 11:13

75k je už trošku přes limit..jinak Ačkům bych se chtěl vyhnout.
Anubix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 970ka 9. 1. 2014 14:36

Takovou malou radu.Možná by pro Tebe,když autům nerozumíš bylo nejlepší koupit auto ze svého okolí od nějakého známého,který si jde zrovna pro nové.Jestli dáš 40tkč nebo 60tkč je úplně jedno,protože to budou stejně krámy a když tomu nerozumíš,tak to stejně nepoznáš,které je na tom lépe.Jakou značku bych také neřešil,vzal bych něco běžného ,evropského,páč nevíš co Tě čeká.Když jsem byl mlád dostal jsem takovou radu.Pokud koupíš auto třeba za 50tkč,mělo by Ti zbýt ještě jednou tolik,čili dalších 50tkč a toho se celý život držím.Na doraz jde jen hazardér :-))
Carrera S, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 9. 1. 2014 14:45

Já bych teda čistě osobně šel do nějakýho Focuse I. poFL 1.6 16V 74kW. Dílů hromada, daj se sehnat i jako sedany, do sedmi litrů spotřeby se to tak tak vejde. Nejde o exotické auto, všude všeho mraky, opraví to skoro každej, atd.

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

Dokonce lze sehnat do osmdesáti tisíc i dvojkovýho Fíkuse, ale to vypadá nějak podezřele:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

Určitě se u takto staré a levné ojetiny vyplatí se nevydat ze všech peněz, nechat si minimálně 1/3-1/2 ceny na ponákupní opravy a výdaje.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 1. 2014 14:46

Uz mas chlapa speleo?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anubix 9. 1. 2014 14:56

Co se týče financí, tam není problém, každopádně už jen z principu nechci do auta nacpat dost prachů, protože můžu změnit práci a jezdit s ním budu fakt výjimečně.

Prioritou pro mě je, aby se mi to auto líbilo vizuálně, bylo spolehlivé, bezpečné a moc to nežralo. A ta Honda se mi hodně zalíbila, šla by i ta Corolla, jenže v té verzi co se mi líbí v bazaru není. Marnej není ani ten Nissan Alemra nebo Kia Rio.

Fordy, škodovky, Goldy - to se mi nelíbí právě už jen z toho důvodu, že to má každej. Já se penězma nevydám ze všeho co mám, takže na nějakou opravu popřípadě bude, ale nechci koupit auto za 70 tisíc a pořád ho opravovat. To si pak můžu koupit starou peluchu za 35 tisíc, 3 roky s tím jezdit a pak ho nechat sešrotovat. U auta za 70k už očekávám že to nebude až taková srač-ka a vydrží to třeba 6 let aspoň.
Anubix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speleo 9. 1. 2014 15:04

To si maluješ podle mě hodně na růžovo. I auto za 70-80k bude chtít údržbu, protože bývají většinou kolem deset let stará a prostě tam ty věci věkem odcházejí. Podvozkový díly, spotřebák v motoru (svíčky, zap.kabely, výfuk,...), karoseřina, baterka, atd.
Trefit na prokazatelně udržovanej a vypiplanej kus je hodně loterie, na to bych nesázel a radši si připravil peníze bokem. Stejně po nákupu budeš muset (nebo aspoň měl bys) tomu udělat prvotní servis - výměny/kontrola provozních náplní (chladící, brzdovka, olej), filtry (vzduchový, kabinový, olejový), možná rozvody, baterka, atd. Pokud to auto prodělá, při dobré konstelaci hvězd a předchozí rozumné údržbě a stylu používání, tak 2 roky by to mohlo bez větších dalších investic jezdit. Ale připraven bych byl radši na druhou variantu a to jest, že se sem tam něco furt bude sypat a ty opravovat.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anubix 9. 1. 2014 15:12

speleo: Díky za info, ale tak to můžu očekávat asi od každýho auta v týhle ceně ať to bude jakejkoliv model, to bych si pak nesměl koupit asi nic.
Anubix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speleo 9. 1. 2014 15:17

Tak jasně, to se ti tu snažíme naznačit. Nepočítal bych s bezúdržbovým pětiletým ježděním, ale maximálně ročním až dvouletým a to jen po předchozí ponákupní servisní prohlídce a preventivně-nutných opravách.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 9. 1. 2014 15:18

U aut v té cenové kategorii si nech určitě 10 tisíc bokem. Kupříkladu stačí, aby chyběla druhá sada pneumatik a hned máš třeba 5 tisíc fuč.
Já jsem musel hned po koupi vyměnit baterku, pak běžný servis, pak jsem kupoval druhou sadu disků a pneumatik, udělal přestavbu na LPG, koupil loketku, objevila se první závada v podobě nefungujícího stahování oken ... takže během roku jsem jen na těchto věcech do auta za 100 tisíc nasypal dalších 50.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod speleo 9. 1. 2014 15:32

Escort za tehdejších cca 135 tisíc vydržel s dvacetitisícovým prvotním servisem (protože značkový autoservis) jezdit bez údržby cca 3-4 roky. Pak se teprv začal významněji sypat.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 9. 1. 2014 15:43

Anubix píše:75k je už trošku přes limit..jinak Ačkům bych se chtěl vyhnout.

áčka, áčka áčka :D Když k tomu budeš přistupovat obezřetně a nebudeš brát nějakou tu jejich půjčku, tak tam koupíš stejně dobrý ( nebo špatný ) vůz, jako kdekoliv jinde. Co jsme tak posbíral po netu, tak platí, že podezřele levná auta jsou kaše a naopak za dobré kousky si nechají zaplatit. Spíš fakt nepřistoupit na tu jejich psychologickou hru...
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 9. 1. 2014 16:19

Za ty prachy bych bral jedině Ford Focus od roku cca 2002 1,6 74kw
Výborný podvozek, spotřeba ok a celkově je na to spoleh.
A náklady na opravy jsou dneska srovantelné s felicíí. Dělal jsem si tabulku cen dílů.

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 9. 1. 2014 16:25

Takže chceš spolehlivý vůz do 80k.
- Měl by mít jakýstakýs výkon, ale nízkou spotřebu.
- Nejraději Japonec, ale Mazda rezne, Civic se ti nelíbí, Toyota tak napůl a o Nissanu nic nevíš.
- Do 80k, ale 75 už je přes limit, takže tak asi 70+-1k.
- Nejlépe menší sedan, možná liftback, ale ne Octu.
- Musí se ti líbit, ale zase jich nesmí jezdit mraky, které se líbí ostatním.
- Nesmí být od nejmasovějších značek, ale s nízkými náklady na servis.
- Musí to být výjímečně spolehlivý kus a přitom snadno k nalezení na síti z tepla obýváku.

Tož hodně štěstí! 8-)
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod Jelass 9. 1. 2014 16:29

Neverending story.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků