Auto pro mladou rodinu, Hyundai ix20?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 13:50

Chtěl jsem to napsat, ale to se rozumí samo sebou, ne?
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky-x 16. 9. 2013 13:52

Beyerdynamic DT 990, Audinst HUD mx1, wasapi, foobar2000

Sám Chaplin se inkognito účastnil soutěže o svého nejlepšího dvojníka a skončil až třetí.
Lucky-x
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Terminator3 16. 9. 2013 13:56

Fabia Combi nebo Roomster.
Terminator3
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 16. 9. 2013 13:57

Ten dotaz myslis vazne? :D
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 13:58

Já ne, žádné auto nemám. Ale auto mých rodičů to má lepší. :-P
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 16. 9. 2013 13:58

:D Ja ani nemusim zminovat, ze Megane ja ne to lepe, ze. :P
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky-x 16. 9. 2013 14:04

Můžete mi někdo rozumně vysvětlit jaký je rozdíl mezi 5* od německého výrobce aut a od 5* v korejském autě?
Lucky-x
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 16. 9. 2013 14:06

tak urcite tam je nejake rozmezi, kdy ziskas jeste 4 a kdy uz 5 hvezd. No a kdzy bude nejake auto mit 5 hvezd a body spodni hranici a jine auto 5 hvezd a vice bodu, tak je to asi lepsi ne? ;) Staci se taky podivat na barevne znaceni tela, kde co trpi atd...
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod runner42 16. 9. 2013 14:07

Na hvězdičky se vykašli a vem si raději ten metr a zdravý rozum, myslíš si že pět hvězdiček má nějkou vypovídací hodnotu, když je figurína řidiče po nárazu zmlácená a to i u tak lehkého auta? Co se asi stane, když tě trefí něco většího?? IX20 je auto kategori nákupní taška, pouze na steroidech. Deformační zóny jsou prťavé. Kapota je krátká. Kufr má sice papírově nějaký objem, ale jen to díky tomu, že je vysoký. Zadní cestující mají hlavu skoro u zadního okna, pri zadním nárazu a věcech v kufru je po nich :hm
runner42
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 16. 9. 2013 14:07

Lucky-x píše:Můžete mi někdo rozumně vysvětlit jaký je rozdíl mezi 5* od německého výrobce aut a od 5* v korejském autě?


Proč pořád chceš něco vysvětlovat? Líbí se Ti? Kup si ho. Potřebuješ to zdůvodnit sám sobě?

Opravdu neexistuje důvod proč by Ti mělo posloužit lépe nebo hůře než Fábia II.
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fkabl 16. 9. 2013 14:08

Pokud jde o motor, jak už jsem psal - mám 1,2 TSi 77kw v Golfu VI. (po garanční výměně zdarma při 13 tis. km, dnes najeto 50 tis.), ve služebním Rapidu 1,2 TSi 63kw (starý typ TSi, nový jen v OIII, ale už s bezproblémovými díly), ve služebním Roomsteru 1,4 63kw atmosféra a rodiče ix20 1,4. Jak už jsem psal výše. 1,4 atmo od Škodovky už nikdy. Asi předpoklad spolehlivosti, ale ve Fábii a Roomsteru šíleně hlučný a líný. Ještě tak do 80km/h se to dá přežít, ale pak vyzkoušíš ty defor. zóny při předjíždění nebo zemřeš na hluk. A pokud přežiješ i ten, vykrvácíš finančně - garančka po 15 tis. km nebo 1x ročně a spotřeba cca 7,5 l. S TSI dlouhodobá spotřeba u Golfa 6,3 a u Rapida kolem 6 l a garančka po 30 tis. km nebo 2 roky. Ale pokud trváš na atmosféře, tak ta 1,4 od Hyundai je ve všech směrech lepší. Rodiče májí dlouhodobou spotřebu 6,6-6,8 (a to převážně drbačky po městě). Servis stejný - 15 tis. km nebo 1x ročně.
fkabl
Nováček

Odeslat příspěvekod logout 16. 9. 2013 14:09

Runner: +1, pokud nemá člověk milion, tak prostě kompromisy udělat musí a kožený sedačky a podobný blbiny jsou IMHO první, co letí pryč...
Lucky: ale je to malý auto a pro něj platěj jiný normy než pro auta větší (je to dle tříd)

A z pozice člověka, co vozí v autě tři děti: rozhodně radši oželím pružnej motor, než místo. Takže bych rozhodně nezavrhoval ani Dacie (Lodgy, Dokker), což je sice auto, ve kterym člověk asi nebude mít pocit "novýho auta", ale nakonec možná udělá slušnou porci práce a vydrží rodině dýl, než i20 (do který se prostě rodina časem nevejde).
logout
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 14:16

spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 16. 9. 2013 14:27

runner42 píše:Na hvězdičky se vykašli a vem si raději ten metr a zdravý rozum, myslíš si že pět hvězdiček má nějkou vypovídací hodnotu, když je figurína řidiče po nárazu zmlácená a to i u tak lehkého auta? Co se asi stane, když tě trefí něco většího?? IX20 je auto kategori nákupní taška, pouze na steroidech. Deformační zóny jsou prťavé. Kapota je krátká. Kufr má sice papírově nějaký objem, ale jen to díky tomu, že je vysoký. Zadní cestující mají hlavu skoro u zadního okna, pri zadním nárazu a věcech v kufru je po nich :hm


To by mě zajímalo, co v kategorii supermini a miniMPV má ty defromační zóny delší či větší...
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod linein 16. 9. 2013 14:30

Jaké jiné normy, to jsou mi novinky :-) Malé i velké auto má zcela stejné nárazové testy i bodování, žádné "odlišené normy". Pouze platí, že pro srovnání mezi jednotlivými modely by se měla brát vozidla podobné hmotnosti (euroncap uvádí rozdíl do 150 kg). Testy jsou ale zcela shodné!
linein
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků