Auto pro mladou rodinu, Hyundai ix20?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 12:48

Beaumont píše:Všichni víme, jak se Škoda / VW staví k problémům s rozvody u TSI a není to nic hezkého.


Jak se k tomu staví? Mám dojem, že pokud s tím měl někdo problémy, tak se to bez problémů vyřešilo v rámci záruky nebo kulance + na to byly nějaké servisní akce. Navíc ten 1,2 TSI ve Fabii a Rapidu by měl být díky aplikované metodě pokusu a omylu už z nejhoršího venku.

-- 16. 9. 2013 12:49 --

ajif píše:ta ix20 je celkem vybavená, kouká, že to má nejmíň 30 čudlíků na palubce, páčkách, volantu i středové konzole :hm



...a to se vyplatí. :D
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 9. 2013 12:51

pravdu díš :love:
anonymni

Odeslat příspěvekod Lucky-x 16. 9. 2013 12:53

Co vím tak to TSI u Fabie je dnes vyřešené pomocí softwaru ŘJ, takže je to TSI také udušené. :-) Tady je opravdu jediná rozumná volba ta 1.4 :-)
Beyerdynamic DT 990, Audinst HUD mx1, wasapi, foobar2000

Sám Chaplin se inkognito účastnil soutěže o svého nejlepšího dvojníka a skončil až třetí.
Lucky-x
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 12:54

A co ještě víš?
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 16. 9. 2013 13:05

Beaumont píše:
Lucky-x píše:Pokud vím, tak problém s TSI je už vyřešený... bohužel vím i jak je vyřešený a tak bych to nechtěl. 1.4 je celkem jasná voba.

Problém je vyřešený u nové generace těch motorů s řemenem, tedy např. u Rapida nebo nové Octavie. Do Fabie se bohužel stále montuje stará generace s problémovým řetězem...

A kromě toho co už zmínil ajif, tak bych spolehlivost nových motorů s řemenem hodnotil nejdřív za rok.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 16. 9. 2013 13:24

ajif píše:
Beaumont píše:
Lucky-x píše:Pokud vím, tak problém s TSI je už vyřešený... bohužel vím i jak je vyřešený a tak bych to nechtěl. 1.4 je celkem jasná voba.

Problém je vyřešený u nové generace těch motorů s řemenem, tedy např. u Rapida nebo nové Octavie. Do Fabie se bohužel stále montuje stará generace s problémovým řetězem...

no vidíš, ani nevíš, že rapid a fabia mají stejný 1.2TSi, tudíž oboje s řtězem. Řemen má zatím jen OIII

Tak to omluva za dezinformaci. Nicméně o to je to horší...

-- 16. 9. 2013 13:26 --

spitfireXIV píše:
Beaumont píše:Všichni víme, jak se Škoda / VW staví k problémům s rozvody u TSI a není to nic hezkého.


Jak se k tomu staví? Mám dojem, že pokud s tím měl někdo problémy, tak se to bez problémů vyřešilo v rámci záruky nebo kulance + na to byly nějaké servisní akce.

Tak jednoduché to bohužel není... Viz např. zde:
http://www.autoweb.cz/ctenarsky-test-volkswagen-golf-12-tsi/
Svolávačka nebyla vůbec - kdyby ano a vyřešili to, tak by to bylo naprosto OK.

D1.8T: Taky pravda...
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 13:30

Tak ona ta výměna rozvodů u 1,2 TSI není ani časově ani finančně moc náročná, navíc motor varuje rachtáním po startu dostatečně dopředu. Tím nechci tvrdit, že je to OK, ale nedělal bych z toho KO kritérim pro výběr auta. Motor jinak jede ve srovnání s atmo 1,4 nebo 1,6 výborně, auto s ním je tiché a spotřeba rozumně nízká. A nikde není napsáno, že se neTSI a neturbo auto nemůže pokazit.
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 16. 9. 2013 13:33

Však píšu: TSI pouze po dobu záruky. Pak už bys tu (druhou, třetí...) výměnu rozvodů platil ze svého a levná by ti asi nepřišla :-(
O uživatelské příjemnosti TSI (a jiných čtyřválcových turbomotorů) není spor.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 13:35

A kolik těch výměn při předpokládaném nájezdu 100 tisic km bude?
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod runner42 16. 9. 2013 13:37

fkabl píše:Lucky. Už jsem ti tu psal. Napíšu ještě jednou a naposled. Můj čas je drahý. Sedni si, vem si papír a tužku a poctivě si sepiš, co vlastně od auta očekáváš a hledáš.


S tímto lze částečně souhlasit. Mám dojem, že tady někteří vybírají auta jako malí haranti. Možná že jsou...
Já rodninná auta kupuji podle přínosů, nikoliv podle atributů (jestli má 72 nebo 75kW a podobné podružnosti). Přínosy jsou

1. jestli plní svůj účel
2. jestli je bezpečné
3. jestli na něj mám
4. jestli je pohodlné
5. jestli se mi líbí
.
.
99. co si o něm myslí nějací borci na internetu

Při výběru rodinného auta jsou na prvním místě potřeby rodiny. Měl by sis sakra rozmyslet, jestli chceš auto s minimálními deformačními zónami jenom proto, že do něj dávají kožené sedačky v akci. IX20 má podlě mě minimální deformační zóny čímž vypadává na prioritě 2 a přestože na něj můžu mít, je pohodlné, líbí se mi a chlapi v hospodě říkají že je to bomba, tyhle věci už nebudu nikdy posuzovat protože IX20 je venku z výběru.

Podle atributů jako jak je těžká výměna rozvodů nekoupíš rozumně auto nikdy, protože podobné kraviny odvádějí pozornost od skutečných priorit.
Naposledy upravil runner42 dne 16. 9. 2013 13:39, celkově upraveno 2
runner42
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 16. 9. 2013 13:37

Beaumont píše:Však píšu: TSI pouze po dobu záruky. Pak už bys tu (druhou, třetí...) výměnu rozvodů platil ze svého a levná by ti asi nepřišla :-(
O uživatelské příjemnosti TSI (a jiných čtyřválcových turbomotorů) není spor.

:oboze
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 16. 9. 2013 13:38

spitfire: Těžko říct, možná žádná, možná tři... Rozhodně tady na Autorevue už někdo psal o dvou výměnách, tj. třetích rozvodech v autě (tuším to bylo u Yetiho 1.8 TSI?), ale nevím při jakém nájezdu.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky-x 16. 9. 2013 13:43

runner42: Můžeš mi vysvětlit jak je to s deformačními zónami u ix20? Vždyť to auto má 5* :-) Nerozumím tomu, může mi to někdo rozumně vysvětlit? Případně hodit nějaký článek?
Beyerdynamic DT 990, Audinst HUD mx1, wasapi, foobar2000

Sám Chaplin se inkognito účastnil soutěže o svého nejlepšího dvojníka a skončil až třetí.
Lucky-x
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 9. 2013 13:46

beaumont: O 1,8 TSI něco málo vím... :potichu
Ale ta 1,2 je relativně nezáludná a riziko potenciálních problémů není tak velké. Jinak samá pozitiva.
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 16. 9. 2013 13:49

a sociální jistoty.. :D
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků