Já tam nevidím ani jednu 1.4 crdi. No nic. Budiž, řekněme, že lpg opravdu bude brát 8+0,5. Nafta 1.4 bude jezdit za 5. Jak ses ve výpočtech popral s tím, co ti tu všichni ze zkušenosti tvrdíme...zajíždění si při tankování, občas jízdu jen na benzín s prázdnou lpg nádrží, v některých zemích okolo prakticky nulová síť čs (hned za hranicema je to například rakousko). Máš tam na ostravsku levný lpg, ale budeš jezdit jenom na ostravsku? Průměr je dnes na JM kolem 18,5kč. Teoreticky máš vypočtenou úsporu něco přes 90tis. Realita bude ještě o kus níž, kvůli těm všem "drobnostem" a to vše rozloženo na neskutečných 7let
7let po který se budeš otravovat s tankováním co 400km(v praxi dřív, aby ti náhodou nedošel plyn), hledáním čerpaček, plánováním tras podle výskytu čerpaček, rezervou v kufru, seřizováním lpg, hledáním parkování kam můžeš zajet...
Nakonec budeš rád, když ušetříš 70t za 7let. Pokud ti to za to stojí, tak do toho. Jestli nepotřebuješ kufr, tak si do něj dej pořádnou válcovou nádrž a eliminuješ jednu zásadní nevýhodu.