Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
JardaB píše:Voseru je vic - tankovani, uzavrene garaze, servis...
LPG leda do starych hodnelitrovych strepu, CNG uz je vůbec o nicem.
yndezit píše:Heini píše:... ale ušetřil celkem asi jenom 60tKč...
To už podle mne stojí za to se ohnout. Sám si musí odpovědět jestli potřebuje jezdit do garáží - mmchodem a hrozí v reálu něco, když tam vjede? - a servis si musí najít, ale píše že už mají Astru v LPG. Rozštelování je to jediné čeho bych se trochu bál, ale stejně může mít rozštelovanou naftu taky.
Kibitz píše:Tracid píše:Me jde ciste o ekonomiku provozu. Proste chci auto, ktere bude splnovat urcity standard a zaroven bude jezdit co nejusporneji. Podle toho co jsem zatim dohledal by to melo vychazet lepe ve prospech LPG (nafta vetsinou pri nakupu drazsi nez benzin+prestavba, plus vyssi cena paliva). Takze pokud bys to podlozil nejakou kalkulaci kde vyjde nafta lepe budu jen rad.
Jsem maximálně ochoten si prohlédnout tvoji detailní kalkulaci, podle které se rozhoduješ a tu ti případně upravit blíže realitě.
yndezit píše:Heini píše:... ale ušetřil celkem asi jenom 60tKč...
To už podle mne stojí za to se ohnout. Sám si musí odpovědět jestli potřebuje jezdit do garáží - mmchodem a hrozí v reálu něco, když tam vjede? - a servis si musí najít, ale píše že už mají Astru v LPG. Rozštelování je to jediné čeho bych se trochu bál, ale stejně může mít rozštelovanou naftu taky.
Heini píše:Nádrž jsem měl jenom 40l, tankuje se na 80%, takže 32l. A LPG pump není tolik, a na dálnici to žralo 10l/100km, takže při delších cestách vycházelo tankování cca po 250km...
JardaB píše:Bezpecnost je ten nejmensi problém - benzin hori lip...
motorol píše:Výpočet není tak snadnej,protože v zimě to jede na benzín důl než se to.zahřeje. navíc ceny nafty a lpg jdou proti sobě- v zimě je nafta na minimu a lpg na max. V létě naopak. Ale taky mi odhadem vychází, že když je štěstí usetris těch 100 000,-
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků