SUV/MPV 4x4, nafta, do 35k ojro

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod 970ka 3. 2. 2013 23:27

PublicEnemy píše:Nová Kuga je sice hezká, ale tak nějak těžká a i s tím nejsilnější dieselem není dynamika nijak přesvědčivá. A pokud by chtěl automat, tak nedoporučuju, je přinejlepším průměrnej. Nicméně jízdní vlastnosti nejsou tak hrozný, podvozek je měkčí a v zatáčkách se to trochu víc houpe, ale jinak celkem OK.

A já mám úplně opačnou zkušenost,koupil jsem to pro paní, na zimu,takže to mám doma a občas se s tím svezu.Je to takovej kotrmelec ,ale co mu právě nechybí ,je poměrně živý motor a to i ten slabší,jezdí to za 7,5 l,a co je zajímavé,tak se to vůbec v zatáčkách nehoupe a už vůbec nenaklání a celkem zlehka se to ovládá,pro ženskou ideální vůz,bohužel je z toho naprd výhled,takže ji zase po zimě prodám,teď je ale dobrá.Píšu to proto,že nevím kde berete pořád ty zaručený pravdy,že by jiná osobní zkušenost? Čemu já se ale vyhýbám,to jsou právě japonské a korejské výrobky.Na prodej dobrý,někdy,ale do baráku si to po zkušenostech nikdy neberu.Vzal bych radši Tiguana,ale ta přístrojovka,je fakt otřesná,těžko radit,nelíbí se mi už nic.Nejlepší dojem na mne z poslední doby udělala krabice jménem Freelander,pohodlí,živý motor,prostor za volantem,dobrý výhled,přístrojovka teda taky slabota,ale svezení celkem dobrý.
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PublicEnemy 3. 2. 2013 23:57

970ka: A nemyslíš ještě tu první generaci? Protože ta druhá přišla na český trh někdy v posledních dnech. Současný model je vlastně globální auto (jako Focus) a třeba v USA se prodává už rok pod názvem Escape.
PublicEnemy
Nováček

Odeslat příspěvekod Diesel 3. 2. 2013 23:58

Vana666 píše:
Diesel píše:..Lepšie nastupovanie, z mojej A5 skoro ani nedokáže vyliezť. A lepší prehľad o dianí pred sebou, lepšie vidno jamy na ceste atď...

Aha, pokud má zdravotní problém tak samozřejmě jo. Ale samotný lepší výhled by mě pro vyšší auto určitě nepřesvědčil, tam ty výrazné nevýhody (hmotnost, dynamika, náklony vs.tvrdost, spotřeba...) podle mě převažujou


Tak nemusí to byť zase vysoké ako transit, úplne stačí ako ten s-max. Btw navzdory jeho hmotností má relatívne slušnú dynamiku aj s 140k naftou, podvozok je príjemne komfortný a nekýva sa ako koráb, spotrebu som už spomínal, tá je priam zázračná :D Ako vravím, bral by ho znova ale..

tým sa dostávam k tomu 4x4, jemu stačí aby vedel že to tam je a nemusí to byť tip top systém, aj tak to poriadne nikdy nevyužije. S s-maxom sa dostal zatiaľ všade kam potreboval, problém bol len pri plnom naložení, ale nové auto už bude behať v podstate prázne. Je to paradox, ale chce to tam, pre každý prípad.
A5 3.0 TDI quattro MT
Diesel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pufko 4. 2. 2013 00:08

... asi preto že sa vozil tvojím quattrom a voči S-Maxu je to zásadný rozdiel v trakcii na šmyklavom povrchu, s kým sa dnes stretnem a prešiel na 4x4 tak nelutuje , u mnoho ludí to je len stále taký prežitok že 4x4 nevyužijú ...
pufko
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod 970ka 4. 2. 2013 00:14

PublicEnemy píše:970ka: A nemyslíš ještě tu první generaci? Protože ta druhá přišla na český trh někdy v posledních dnech. Současný model je vlastně globální auto (jako Focus) a třeba v USA se prodává už rok pod názvem Escape.

Jo myslím tu starou,tu novou si schválně půjčím,ale předpokládám,že pojede líp,než ta stará,jak je zvykem.
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 4. 2. 2013 00:16

970ka píše:Na prodej dobrý,někdy,ale do baráku si to po zkušenostech nikdy neberu.


Ale proč? ptž když něco dotáhneš, je tam potřeba něco vyměnit a je to drahý a blbě se to shání, nějaký ty prkotinky, ale to normálního majitele sotva potká a když tak jednou za životnost. Nebo je jinej důvod?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PublicEnemy 4. 2. 2013 00:42

970ka: Jako dynamika docela zklamání, i s tím nejsilnějším dieselem (163 koní) to nejede nijak oslnivě, totéž platí i o automatu, který je prostě pomalý. Ale podvozek je docela komfortní a jízdní vlastnosti celkově nejsou nijak špatný. Je vidět, že primárně tohle auto vyvíjeli pro Ameriku a pro evropský trhy bylo následně upraveno. Holt, globální auto. Stejně tak je to i u Focusu.
PublicEnemy
Nováček

Odeslat příspěvekod C3luar 4. 2. 2013 00:53

tak ako ono slovo dynamická jazda pri SUV v globále, ktoré sú brané ako vozy dominantné a silnejšie je také 50 na 50. :-\ ;-] pokiaľ tam nieje často najsilnejšie možné riešenie motorizácie ktorá je dostupná, tak je to vždy o takom lepšom priemere a je jedno aká značka ...

Honda, Ford, VW atď ... vyložene športové alebo vyslovene dravé to v istom zmysle nebude nikdy. Treba brať skutočne do úvahy že tie autá majú aj svoju váhu a pod. Na druhú stranu kúpiť si také auto riešim hlavne teda aj veci ako komfort, kvalitu, dizajn a celkovú vizuálnu stránku + spotreba a vlastnosti ktoré u toho vozu využijem. Riešiť kvalitu pohonu a systému 4x4 u SUV má skutočne zmysel pokiaľ to bude aj v praxi použité. Nakoľko 80% končí v meste a tam sa to nejako razantne neprejavuje ...

Ja by som kľudne počkaj na tú Kugu a skúsil alebo prípadne aj tie vozy ktoré tu boli spomenuté, podstatné je aby to sadlo hlavne ocovi keď v tom bude tráviť čas :hm
---------------------------------------------------------------
NB:
>Toshiba Satellite P50B (new 2014)
>Toshiba Satellite A-300 (6 years and still run ...)
>Toshiba Tecra A8 (sweet dreams)
Mob: NOKIA Lumia 625
Auto: Ford Fiesta (MK6)
C3luar
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 4. 2. 2013 01:57

pufko píše:... asi preto že sa vozil tvojím quattrom a voči S-Maxu je to zásadný rozdiel v trakcii na šmyklavom povrchu, s kým sa dnes stretnem a prešiel na 4x4 tak nelutuje , u mnoho ludí to je len stále taký prežitok že 4x4 nevyužijú ...


Jasně, všichni jsou blbci a nevědí co potřebujou. Naštěstí mají tebe, abys jim to vysvětlil. :oboze
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pufko 4. 2. 2013 07:25

Vyjadruj sa za seba nie za všetkých
pufko
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Vana666 4. 2. 2013 07:51

asi nikoho nepřekvapí, že plně souhlasím s pufkem
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 4. 2. 2013 08:47

PublicEnemy píše:970ka: Jako dynamika docela zklamání, i s tím nejsilnějším dieselem (163 koní) to nejede nijak oslnivě, totéž platí i o automatu, který je prostě pomalý. Ale podvozek je docela komfortní a jízdní vlastnosti celkově nejsou nijak špatný. Je vidět, že primárně tohle auto vyvíjeli pro Ameriku a pro evropský trhy bylo následně upraveno. Holt, globální auto. Stejně tak je to i u Focusu.

Nevím s čím jezdíš,ale pro mě naopak velké překvapení,jeden z nejživějších malých "offroadů" s nejlepší odezvou za volantem.A to máme 140 koňovou verzi.Pocitově živější ,než CR-V,Hyundai apod.Spíše je to tím,že je to menší vůz a motor z Mondea s tím nemá takovou práci.
Jelass píše:
970ka píše:Na prodej dobrý,někdy,ale do baráku si to po zkušenostech nikdy neberu.


Ale proč? ptž když něco dotáhneš, je tam potřeba něco vyměnit a je to drahý a blbě se to shání, nějaký ty prkotinky, ale to normálního majitele sotva potká a když tak jednou za životnost. Nebo je jinej důvod?
Je zajímavé,že prkotinky se zrovna těchto vozů netýkají.Tyto vozy jsou určitě spolehlivější,než zbytek světa,ale když se něco přihodí,tak je to normální průser,nikde nic není.A i 10 ti letá záruka je k hownu.
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 4. 2. 2013 09:40

TAk Kuga jezdí téměř jako osobní auto. Je skoro srovnatelná s Focusem. Výhles ven je trošku omezenější, ale člověk si na něj zvykna. Navíc, je to auto koncipováno hlavně na normání ježdění s tím, že 4x4 je dobrý pomocník. Proto třeba u předchozí generace bylo jeho zapínání naprosto automatické. Nybyly tam žádné hejblátka či zamykání pohonu. Ideální auto, pro lidi, kterým vyhovuje vyšší posez a řízení "osobního auta". Tředba v Tiguanu má řidič pocit, že jede v něčem větším, necítí tam až takovou odezvu od volantu. To auto je ve srovnání s Kugou takové umělejší a člověk tam cítí tu váhu a ty rozměry.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pufko 4. 2. 2013 10:44

Nech si hovorí kto chce čo ked si raz mám priplatiť nie zrovna malú sumu za pohon 4x4, tak nech ten pohon aj má aj nejakú kvalitu, priplácať si napríklad 2-3000€ za to že budem mať vzadu samolepku 4WD a budem mať problém pri 10cm snehu, v tom teda nevidím význam. Za mňa určite CR-V AKO jeden z favoritov
pufko
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 4. 2. 2013 11:02

Pufko: Znovu se ptám, kolik těch SUV jsi vyzkoušel, že víš, že mají problém na 10 cm sněhu?
Jak už bylo řečeno úspěšnost ti z největší části nedělá pohon ale pneumatiky...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků