Pohodlné auto, 50k/rok, 700.000,- bez DPH

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Yersinia Pestis 29. 6. 2012 13:10

Zdravím, chtěl bych poradit s výběrem auta.
Počítám s nájezdem cca 50k za rok, velká část bude po dálnici => solidní výkon a rozumná spotřeba. Bohužel většina po klasické staré roletě (a ještě k tomu přesně úseky které se budou opravovat :roll: ), tak i díky tomu uvítám hlavně pohodlí nad zážitkem s jízdy.

Finance jsou cca 700.000 bez DPH. Pokud by existoval nějaký oprávněný důvod připlatit cca 100 tisíc, můžu o tom uvažovat, ale raději bych peníze navíc použil jinde.

Preferoval bych spíše non-combi varianty. Rodina zatím není a neplánuje se, takže není třeba řešit praktičnost kufru atd. Psa taky nevozím :-)

Osobně se v tom zrovna nevyznám, kdekdo sáhne po klasice jménem Passat, ale jsou i další varianty?
Yersinia Pestis
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dix_ 29. 6. 2012 13:12

Peugeot 508 GT.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 29. 6. 2012 13:15

S tím 508 bych docela i souhlasil. Je to skvěle utlumené a ani na nízkorpofilových 19" to nebyl kdovíjaký opruz, takže na normálnější velikosti kol bych řekl, že to bude velmi příjemné :)
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Plechus 29. 6. 2012 13:18

BMW 320d F30
Plechus
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 29. 6. 2012 13:19

c5 s hydractive?
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod azari 29. 6. 2012 13:53

BMW 320d, Audi 2.0 TDI, Mercedes 200 CDI
azari
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 29. 6. 2012 13:58

jednoznacne C5 s dvoulitrem HDi, bude stacit klidne i 100kw, bude to jezdit do 6l na dalnici
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yersinia Pestis 29. 6. 2012 15:05

tak zatím díky za tipy. Kdybych se měl podívat na tu C5 a trochu si pohrát s konfigurátorem:

To odpružení Hydractive. Stojí to za ten příplatek, stejně tak jako ten asistent rozjíždění? to jsou tak nějak jediné dva rozumné bonusy co vidím oproti té střední výbavě ale cenový rozdíl 65k :-|

100kw bude stačit? Je pravda, že kolega má tuším 103kw u Passata a nestěžuje si.

Celkově mi to zatím vychází C5 vs. 508 nakonfigurováno za +/- stejné prachy. To mi to moc neulehčili. Teď co z toho je lepší...
Yersinia Pestis
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Katikakus 29. 6. 2012 15:12

Projed si oba vozy a uvidis, co ti bude vyhovovat vic.
Katikakus
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 29. 6. 2012 15:29

C5 se kupuje hlavne kvuli podvozku - pohodli.
Pokud zvazujes to, ze by sis koupil C5 bez hydractive, tak se radeji podivej jinde. I kdyz i na klasickych perech je to auto pohodlejsi nez konkurence. 100kw/320Nm je plne dostacujicich aby udrzelo konstantni rychlost 180km/h po cele delce dalnice D1 a to vcetne kopcu. Bavim se o auta s pohotovostni hmotnosti 1.5t

-- 29. 6. 2012 16:31 --

Asistent pro rozjizdeni je co?

jeste dodatek maximalka vyse zmineneho auta v avataru
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 29. 6. 2012 16:57

Taky bych se přimluvil za to hydractive.

asistent rozjezdu do kopce je k tomu, aby ti to nepopojíždělo dozadu, když to neumíš :-)
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zandome 29. 6. 2012 17:16

jazdim na Passat 2.0TDI, spotreba je vyborna, minule som isiel tempomat 120km/h za 4,7l. Pohodlie velmi dobre, je to na 16kach, na nejake zavodenie to nie, chcelo by to sirsie gumy, ale na tych 200 sa to rozbehne a nema to problem udrzat. Ocenujem na tom najma ticho, Passat je vyborne odhlucneny a sedadla /verzia Comfortline su prijemne aj na dlhe cesty.
Okrem toho Passat (bez toho, ze by som ho nejako presadzoval, len davam svoje skusenosti) je nove auto, chvilu este nebude novy model, kdezto C5 uz sa par rokov predava, mne by vadilo keby o rok bolo moje auto uz stary model.
Myslim, ze do Passatu sa da doobjednat aktivny tempomat, skusal som to v inom aute a na dialnicu super vec.
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jiri r 29. 6. 2012 19:41

já bych vzal tu c kvůli těm lepším tlumičům a budeš se cítit i na horších cestách jak v bavlnce jestli chceš pohodlí.
jiri r
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Koubes 29. 6. 2012 20:15

to mor: taky bychsilně uvažoval o C5 s hydractive, komfortem ho jen tak něco nepřekoná
BMW 433i GC cca.
Seat Leon 1,4TSI FR- zatím bez čipu, ale prostě to nejede
H(B)6 nebo R6 s fofrklackem v plánu
Koubes
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Katikakus 29. 6. 2012 20:26

zandome píše:Okrem toho Passat (bez toho, ze by som ho nejako presadzoval, len davam svoje skusenosti) je nove auto, chvilu este nebude novy model, kdezto C5 uz sa par rokov predava


Soucasna generace Passatu je na trhu od roku 2005, kdezto C5 byla predstavena az o tri roky pozdeji - v roce 2008.

Neplet si prosim facelift Passatu s novou generaci, to by te opravdu nikdo nebral vazne... ;-)
Katikakus
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků