toyota avensis v mazda 6

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pustina 14. 3. 2012 11:25

zdravím, po několika názorových veletočích a několikaset stránkách diskuzí mi ve výběru zůstala 2 rodinná auta – kombi

mazda 6 a toyota avensis RV po 2005, cena kolem 200 000, dovoz asi nejspíš z německa

– rozhodující je pro mě spolehlivost a potom bezpečnost

toyota avensis 1.8 nebo 2.0 vvti + spolehlivost (alespoň co se statistiky týče :-) je v několika žebříčcích vždy v top ten), nižší spotřeba ve srovnání s mazdou, komfort, bezpečnost
- vypadá moc reprezentativně, konzervativně – nevím jak to říct – ale není to rozhodující

mazda 6 + dynamičtější vzhled a jízda, spolehlivost nižší, ale dobrá; u mazdy mě děsí ta koroze

esteticky jsou dle mého pohledu na tom stejně, víc jsem v okolí potkal avensisů, ale nevím kdo má levnější servis

díky za radu , diskuze na značkových mám projetý
pustina
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod orgasmic 14. 3. 2012 11:57

Kdyz je pro Tebe rozhodujici bezpecnost a spolehlivost, tak proc nejdes cestou OII 2.0FSi? Jede stejne jako Tebou jmenovani konkurenti, ale s nizsi spotrebou a hlavne levnejsim servisem.

PS: Az se desim, jestli tohle tema objevi Dusan :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 14. 3. 2012 12:19

No co, no, pomluví Octu, vychválí Avensise, C5 nebo Passata...
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
1997 Škoda Octavia 1.9 TDI SLX Ghetto Line
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 14. 3. 2012 12:44

Ave: motor 2.0vvti bez problému, 1.8vvti do 5/2005 žraly olej, problémy s bloky apod.
6: líný motory, strašně, vyšší spotřeba, drahej autoriz. servis.

Do 2.0FSI bych šel tak po 3 letech výroby, kdy odstranili problém právě s tou spotřebou.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 14. 3. 2012 12:45

hobitt píše:No co, no, pomluví Octu, vychválí Avensise, C5 nebo Passata...

Nene, pomluví všechno :D
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 14. 3. 2012 13:09

Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 14. 3. 2012 13:10

Obavam se, ze s takhle postavenymi parametry nelze vydat jiny verdikt nez Toyota Avensis. Pokud se bavime o spolehlivosti, tak ani Mazda ani Octavie nemaji na dvoulitroveho Avika, tedy auto ktere nema zadne zasadnejsi problemy. Navic ten motor dokaze byt az neskutecne usporny. Co se tyce bezpecnosti, tak Avensis byl ve sve dobe jednim z nejlepsich aut v ramci stredni tridy, prvni auto v EU se sedmi airbagy. Solidnich pet hvezd, na ktere nedosahla ani Mazda, ani Octavie.
Samozrejme jsou tam i nevyhody Avika jako, ze je to neskutecne nudne az tupe auto, ale bavime-li se ciste o technickych a funkcnich vlastnostech, tak bohuzel v ramci sve doby nema moc konkurenci.
Mazda 6 vypada zajimaveji, je mnohem zabavnejsi na rizeni, ale technickou kvalitou je to proti Toyote druhy suteren. Masivni problemy s korozi, odhlucneni na urovni aut o dve tridy nize, konstrukcne skvele auto nasledne zkurvene ekonomickymi vlivy.
Octavia 2.0FSI neni uplne idealni volba, spotreba je pomerne vysoka, i kdyz hodne zavisi na rezimu jizdy (ve meste az strasidelna, mimo mesto celkem dobra), neni jich moc na trhu a pokud jsou tak malokdy nejaka rozumna vybava. Beznejsi ten motor byl ve Scoutech, ale to je pomerne draha ojetina s omezenym vyuzitim.
Pokud chce tazatel ciste funkcniho kombika a rezignoval na jakoukoliv radost ze zivota, tak je Avensis proste bez konkurence.

P.S. Zklamu kolegy, ale nebudu se vyjadrovat ani k C5, ani k Passatu, kdyz se tazatel pta na dva konkretni modely.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod No06 14. 3. 2012 13:30

By mě zajímalo jestli je téma kde místní specialisté nedoručili oktávku.. ať se jedná o dálniční křižníky, přibližovalo po městě, luxusní třídu, rodinný univerzál vždy je jedna konstatnata. Myslím, že příště až někdo bude chtít terénní speciál, tak mu bude řečeno proč si radši nekoupí oktávku.
No06
Nováček

Odeslat příspěvekod Rybak 14. 3. 2012 13:38

Jelass píše:Do 2.0FSI bych šel tak po 3 letech výroby, kdy odstranili problém právě s tou spotřebou.


mas o tomhle nejake detailnejsi info, docela by me to zajimalo. nikde jsem o tom neslysel ani necetl.
Rybak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 14. 3. 2012 13:39

Ne, to mu doporucime Scout pyco.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 14. 3. 2012 14:28

orgasmic píše:Kdyz je pro Tebe rozhodujici bezpecnost a spolehlivost, tak proc nejdes cestou OII 2.0FSi? Jede stejne jako Tebou jmenovani konkurenti, ale s nizsi spotrebou a hlavne levnejsim servisem.


Ale on nehledá kokurenci pro Aurise nebo Mazdu 3.. :D
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod a7gkiller 14. 3. 2012 15:15

proč ve výběru není Honda Accord? Spolehlivostí je tom stejně, ne-li lépe, obecně 7.generace patří k tomu nej v těchto letech (2005+). Honda motory, asi nepřeženu, když benzíňáky označím za špičku ve třídě a podvozek je spíše do sportovna, trochu tužší, ne však nepohodlný. Místa taky dost a výbava vždy s digi klimou a komplet v elektrice, tempomat a podobný použitelný věci.
a7gkiller
Nováček

Odeslat příspěvekod Jelass 14. 3. 2012 15:21

Psát tady, že je Octa nižší střední a cenou střední je stejná sebevražda jako to napsat na šh :potichu

Rybak: mám to od mistra, ten to má ze školení Škodovky, někdy v r. 2006. Šlo o to, že motor byl nastaven tak, aby pracoval s ochuzenou směsí, lambdou pod 1 a tím dosahoval snížení spotřeby. Jenže se ukázalo, že motor jede vlastně furt v nouzáku, ptž je v Evropě benzín se špatnejma hodnotama. Když to zkoumali, tak zjistili, že ideální benzín pro ně je japonskej :-) Takže museli přepsat údaje a uznat, že 2.0fsi jezdí tabulkově za 7.1, ne za 6.9 ( obrazně )
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi Classic
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skype 14. 3. 2012 15:24

Na Avensisu s 2.0 není co pokazit. Technika je tam tak stará a vychytaná, že se v podstatě nic nekazí.
skype

Odeslat příspěvekod Dusan 14. 3. 2012 15:36

Tak obcas se samozrejme neco pokazi jako na kazdem aute, ja ted lehce zakrvacel na dvou mrtvych lambda sondach. Ale faktem je, ze nema zadne typicke problemy, ktere by znamenaly riziko zvysenych servisnich nakladu.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků