Jaké auto?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pufko 19. 1. 2012 12:19

Cruze stojí 316000,- Kč a má 5 dverí nie 3ako Golf, 4x el okna, hliníkové disky, tempomat, multifunkčný volant... http://www.chevrolet.cz/modely/cruze/cr ... udaje.html
Si dovybav toho Golfa a budeš vidieť kde si s cenou, len za 5dver dalších 33000,-kč

Golf je lepší to nepopieram, ale iba v hlavách koncernovo zaujatých ludí... :-P
Naposledy upravil pufko dne 19. 1. 2012 12:23, celkově upraveno 1
pufko
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod kefish 19. 1. 2012 12:21

speleo píše:Ale je to asi manuál, "slečnopaní" by ráda automat :hm


veleja píše:ráda bych auto bez automatické převodovky (v životě jsem s tím nejela, nemám chuť se to učit)


:hm
Jsem podpisový virus. Prosím, zkopírujte si mě, abych se mohl rozšířit.
kefish
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 19. 1. 2012 12:21

pufko: nauč se číst ;-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 1. 2012 12:22

pufko píše:Cruze stojí 316000,- Kč a má 5 dverí nie 3ako Golf, 4x el okna, hliníkové disky, tempomat, multifunkčný volant... http://www.chevrolet.cz/modely/cruze/cr ... udaje.html
Si dovybav toho Golfa a budeš vidieť kde si s cenou, len za 5dver dalších 33000,-kč


Prvni si zjisti fakta.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 19. 1. 2012 12:24

Hlavně o cruze má smysl uvažovat jen v dieslu, benzínové motory nejedou a hodně žerou.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod tommy407 19. 1. 2012 12:42

veleja píše:Nedá se to podsvícení "budíků" změnit v nabídce? Jezdím často v noci a červená světla mě vážně hodně ruší. Nikdy jsem si to neuvědomovala, dokud jsem nezačala jezdit v KIE.

Neda, ale je skutecne problem v te cervene? U toho korejskeho zazraku to totiz, mam pocit, v nekterych vybavach neslo ztlumit a svitilo to takovou intenzivni oranzovou. Nicmene standardem je, ze to samozrejme ztlumit jde ;-)
tommy407
Nováček

Odeslat příspěvekod Beaumont 19. 1. 2012 12:55

miromen4 píše:Jsi si jisty že je Golf drahy a to včetně sevisu a nahradnich dilu oproti jine běžne konkurenci ?

Kolik stojí hodina práce v ofiko značkovém servisu VW? U Fiatu mezi 450 a 600 Kč vč. DPH, podle toho který je to servis a co se dělá (elektrika / klempířská / mechanika apod.). Podobně je na tom třeba Ford nebo ten zmiňovany Chevrolet.
Pokud vím, tak u VW se platí výrazně víc, klidně kolem 800 Kč/hod.

Nepochybuji, že díly i opravy se dají pořídit levněji jinde než v ofiko servisu, ale u nového auta v záruce a když se tazatelka v autech příliš nevyzná to jaksi není relevantní. A samozřejmě i ten Fiat (Ford, Chevy...) se dá servisovat ne-ofiko.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy407 19. 1. 2012 13:05

vanos píše:Vzhledem k zadání i rozpočtu nemá vůbec smysl uvažovat nad něčím jiným, než je golf. Prolez si ho, projeď se s ním, a pokud tě nakonec přece jen neosloví, tak teprve pak se má cenu bavit o jiných variantách. Jinak jasná volba.

Sice jsem spis nepritel tohodle auta, ale musim souhlasit, ze pokud jde o nejdospelejsi auto s co nejkratsi delkou, tak to bude Golf. Oproti nizsi tride delsi jen o nejakych 20-30 cm, coz je vzhledem k vyssi bezpecnosti rozumny narust. Takze tam bych taky zacal.

Cenove vyjde taky zajimave, ale jedine jako skladovy vuz, do 350 tis. by asi nemel byt problem neco zajimaveho najit. Z ceniku se to moc kupovat neda a 33 litru za druhy par dveri by priplacel snad jedine pufko...
tommy407
Nováček

Odeslat příspěvekod speleo 19. 1. 2012 13:17

kefish píše:
speleo píše:Ale je to asi manuál, "slečnopaní" by ráda automat :hm


veleja píše:ráda bych auto bez automatické převodovky (v životě jsem s tím nejela, nemám chuť se to učit)


:hm


Hm... recht, pardon, blbě sem si to přečetl.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 1. 2012 13:22

Beaumont píše:
miromen4 píše:Jsi si jisty že je Golf drahy a to včetně sevisu a nahradnich dilu oproti jine běžne konkurenci ?

Kolik stojí hodina práce v ofiko značkovém servisu VW? U Fiatu mezi 450 a 600 Kč vč. DPH, podle toho který je to servis a co se dělá (elektrika / klempířská / mechanika apod.). Podobně je na tom třeba Ford nebo ten zmiňovany Chevrolet.
Pokud vím, tak u VW se platí výrazně víc, klidně kolem 800 Kč/hod.

Nepochybuji, že díly i opravy se dají pořídit levněji jinde než v ofiko servisu, ale u nového auta v záruce a když se tazatelka v autech příliš nevyzná to jaksi není relevantní. A samozřejmě i ten Fiat (Ford, Chevy...) se dá servisovat ne-ofiko.


Zaleži v jakem kraji ale v FM kde je AutoHeller je na servise vždy dost staršich aut vč. felicii. Kolega tam jezdi se staršim Passatem 1.9 TDI a stěžoval si na hodinovou sazbu 400kč. :hm
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 19. 1. 2012 13:34

Tak to jsou tedy ty regionální rozdíly opravdu velké. V Brně a Praze si VW - pokud vím - účtuje za hodinu práce kolem 800 Kč (vč. DPH).
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom-Machy 19. 1. 2012 13:41

Nepřečetl jsem sice všechny komentáře, ale musím reagovat :
Jak slečna/paní píše, bydlí v centru Prahy a vzhledem k požadavkům na velikost sem pochopil že parkuje automobil venku.
Tudíž se mi nabízí jestli se vůbec vyplatí nový automobil ? :-l
Bydlím také v centru Prahy, zatím ještě nemám garáž protože jsem ještě nepořídil nové auto, ale pokud bych kupoval nové auto tak bych rozhodně měl zařízenou garáž.
Pokud se i přesto rozhodne pro nový vůz tak bych asi vynechal koncernové značky(často velký zájem zlodějů)
Z vlastní zkušenosti můžu říct že co měsíc to se objeví nový škrábanec či jiné poškození na autě zaparkovaném před domem.
Navíc už sem párkrát viděl vybrané světlomety z vozů Škoda Octavia...

Ale jinak pokud i přesto se slečna/paní chystá koupit nový vůz i třeba koncernu VW tak bych doporučil v této velikosti asi VW Golf 1,Tsi
Peugeot 106(1,1) - Hyundai Lantra(1,6 81kW) - Peugeot 206 GT(2,0 99kW) - VW Golf IV(1,6 74kW) - Peugeot 406(2,0HDI 80kW) - VW Golf(1,9TDI 81kW) - BMW 3er(2,0D 100kW) - Fiat Stilo(1,6 76kW)...Stilo pouze na zimu
Tom-Machy
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 1. 2012 13:48

Beaumont píše:Tak to jsou tedy ty regionální rozdíly opravdu velké. V Brně a Praze si VW - pokud vím - účtuje za hodinu práce kolem 800 Kč (vč. DPH).


Když jsem byl poprve ve FM ve VW tak jsem hned zaregistroval že je tam nějak moc aut na servise a to hlavně starši kusy. Ale nějak jsem se o to nezajimal proč. Až kolega ktery ma pravě Passata a v posledni době řešil nějake věci a stěžoval si pravě na cenu servisu tak jsem zjistil že jezdi do Hellera ve FM. A když mi řekl že si za hodinu berou 400kč tak jsem mu řekl ať si zjisti ceny jinde ale tohle je vic než dobra cena na origo. Otazka kolik berou za hodinu u novějšich kusu protože koleguv Passat je ročnik 2005.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 19. 1. 2012 13:54

Tak to je docela možné, že na starší auta mají nižší sazbu, něco podobného jsem taky nedávno viděl - snad u Opela nebo Peugeota...?
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 19. 1. 2012 14:48

Bývá obvyklé, že se hodinová sazba liší nejen podle druhu práce (mechanika, karosárna...), ale liší se i pro jednotlivé modely - Superb 1200,- Fabka 600,- apod.
Tuhle politiku fakt nechápu, dále je mi odporná ta (nejen) koncernová Long Life politika, která prokazatelně způsobuje větší opotřebení motoru a zvyšuje riziko poruchy. Podle mě je to záměr, protože přes záruku to vydrží a pak už nikdo nechce, aby to jezdilo déle.
Rozumný člověk mění olej a filtr po 15 tis. km bez ohledu na bláboly výrobce.

Velké riziko krádeže nebo poškození jednoznačně mluví proti VW a Škodě.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků