Mercedes C kombi

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dusan 18. 5. 2011 12:36

kefish píše:Jsou vysledky nekde dostupne? Spotreba benzinu ve vyssich rychlostech je aktualne tema, ktere me hodne zajima.


Ted je nemuzu najit, bylo to tak tri ctyri roky zpatky, zajimava zjisteni co si pamatuji:

- C200K absolutni vitez testu pred Passatem 2.0TDI
- nejhorsi kombinace 4 valcovy benzin s petikvaltem (Peugeot 407 pri vysokych rychlostech atakoval 20 litru na sto)
- Touareg 5.0 V10 TDI mel stejnou spotrebu jako mnohem vykonnejsi Cayenne Turbo a to v celem rozsahu az do okamziku kdy lehce pres 200km/hod odpadnul (Cayenne Turbo zvladnul, pravda se silenou spotrebou, jit az nekam k 270km/hod).

Jinak jeden z nejlepsich testu co jsem kdy cetl, skoda ze ho neopakuji s novymi auty.

ace2 píše:S automatem v zimě nejsou vůbec žádné problémy. Ani po mechanické stránce, ani po stránce řiditelnosti. Navíc ten automat máš možnost tlačítkem přepnout na zimní režim, kdy se rozjíždí plynule na dvojku a plynový pedál má pak menší citlivost.


Tenhle automat ma docela problemy se zivotnosti, ale ne se slabymi navic benzinovymi motory jako jsou kompresory. Ale ve vetsich autech s 320CDI maji zivotnost jenom lehce pres 200.000km pak je ten kroutak dieselu "ukrouti".
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 18. 5. 2011 12:43

nejak zacinam nechapat tazatele, najezdi toho vice mene prd, chce mercedesa a vybira motor podle teoreticke spotreby a hledi na kazdy litr? viz treba rozmysleni jestli 200K s 10l ve meste nebo 180K s 9l ve meste.
7,5l na dalnici je podle me utopie.
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stik3 18. 5. 2011 12:56

K86: Pockaj pockaj jak si dosiel na to ze riesim nejaku spotrebu? Motor by bol vybrany hned len je problem s jeho dostupnostou a preto pribudla moznost 220cdi ktorych je podstatne viac a tym sa zvacsil vyber.
Dusan: Takze kupit kludne aj auto s cca 180tis km a nebat sa automatu je prijemne zistenie :-)
Stik3
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 18. 5. 2011 13:14

Jestli chcete rychlé auto s vynikající výbavou tak pak C280 to jsou vesměs všechno bohatě vybavené modely a i když na to šlápenete při 200 tak to pořád citelně akceleruje. Jistě spotřeba je kolem 13 litrů, no ale co už že :D

Dušan: Když jsem neukroutil já na E320 CDI automat, tak pochybuju, že nevydrží 200 tis normální jízdy. Navíc bez problémů jezdí ten automat i v MLkách. Netvrdím, že občas nějaký kus zařve, ale o chronickém problémů automatů od Mercedesu jsem nikdy neslyšel.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hexacore 18. 5. 2011 13:17

Stik3 píše:hexacore: No a ked das combi, automat, xenony a rok 2003-2005 tak ti ich najde spomenutych 31 :D Ta 230k je zbytocna a ak je to pravda stym 98oktanovym benzinom tak je absolutne vylucena. Navyse naozaj ta recenzia pre ten motor nevyznela vobec ale vobec dobre. Je nejaka ina alternativa okrem MB Ccka? Mne by tiez stacil sedan ale kombik sa mi viac lubi a predsa len vyletov, chat a bordovaciek za rok absolvujem niekolko a s bandou sme sa uz naucili jazdit ekonomicky po troch v aute, takze kombik sa vyuzije tak na tych 20-30% casu :D


Tezko se da najit rozumna alternativa k MB C200K, nebo ne?

Potom uz C5 Citroen nebo Peugeot 407, Mazda 6 :)
hexacore
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Duri13 18. 5. 2011 13:18

Ten motor 200k, to je "C 200 BlueEFFICIENCY 135kW"?
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 18. 5. 2011 13:22

no blueEfficiency je už pokud se nepletu zcela jiný motor přeplnovaný turbem a ne kompresorem.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stik3 18. 5. 2011 13:24

Duri13: Nie nie to je stary 120kW motor. To co ty myslis ze zrejme novy v terajsej generacii Ccka.
hexacore: No ako A4 s benzinom nula bodov a automat ani nehovorim a 320i E46 sa mi moc nepozdava posobi na mna ovela starsim dojmom ak MB. Este ma napadol Lexus ale tam neviem ako je na tom automat.
Minimalne moje poziadavky su autoklima, tempomat, xenony. Vstavanou navigaciou nepohrdnem ale nepotrebujem ju.
Stik3
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Duri13 18. 5. 2011 13:27

OK, diky, takze to je este predosla verzia, teraz uz v ponuke nie je :(
To len keby som niekedy kupoval nove C-cko... :nenapadne
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod furgon 18. 5. 2011 13:30

Vem 220CDI nebo 270CDI, s automatem se jezdit v zimě dá jako s klackem, měl jsem v céčku obojí. Olej v automatu měň po 50kkm, 90 už může být pozdě, v mercedesu dělají komplet výměnu oleje za 4k. Po koupi zjisti, jestli byly na 100kkm dělaný podložky pod vstřikama, jinak je nech udělat ať se nedočkáš krtkova dortu. C200K má naprosto zoufalej zvukovej projev, jako jakejkoliv jinej benzínovej čtyřválec v MB.
furgon
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 18. 5. 2011 13:37

Tak zrovna vestavěná navigace v autech roku 2003-2005 a podobně je dnes spíš za trest.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 18. 5. 2011 13:41

To zalezi na znacce, ano zrovna Mercedes byl celkem dost zaostaly, takze bude otazkou pouzitelnost. Ale treba BMW (a nebo i trapna Toyota) jiz od roku 2003 montovaly DVD navigace s kompletnim pokrytim Evropy vcetne CR do urovne cisel domu.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stik3 18. 5. 2011 13:41

furgon: No si tu prvy obhajca dizla... No zrejme si vytipujem par kuskov ako 200k tak 220cdi a pojdem ich kuknut a budem sa rozhodovat podla stavu.
Inak o nejaky zvukovy prejav mi moc nejde.Ci uz moja zvukovo dizlova Alfa alebo sluzobne fabka s 1.4tdi alebo 1.9tdi ochcavka alebo uzasny Opel Astra s 1.6twinportom tak toto bude oproti tymto uplne uzasne :D
Stik3
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kefish 18. 5. 2011 13:48

Dusan píše:Ted je nemuzu najit, bylo to tak tri ctyri roky zpatky, zajimava zjisteni co si pamatuji:

- C200K absolutni vitez testu pred Passatem 2.0TDI
- nejhorsi kombinace 4 valcovy benzin s petikvaltem (Peugeot 407 pri vysokych rychlostech atakoval 20 litru na sto)
- Touareg 5.0 V10 TDI mel stejnou spotrebu jako mnohem vykonnejsi Cayenne Turbo a to v celem rozsahu az do okamziku kdy lehce pres 200km/hod odpadnul (Cayenne Turbo zvladnul, pravda se silenou spotrebou, jit az nekam k 270km/hod).

Jinak jeden z nejlepsich testu co jsem kdy cetl, skoda ze ho neopakuji s novymi auty.

Nemuze to byt tohle? http://www.einszweidrei.de/zzedit/vollg ... rei-de.htm
Jsem podpisový virus. Prosím, zkopírujte si mě, abych se mohl rozšířit.
kefish
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 18. 5. 2011 13:52

Stik3 píše: Je nejaka ina alternativa okrem MB Ccka?

Že se ptáš... Přinejmenším:
- Alfa 159
- BMW 3er
- Volvo S60

-- 18. 5. 2011 14:59 --

Dusan píše:(...)
Jinak jeden z nejlepsich testu co jsem kdy cetl, skoda ze ho neopakuji s novymi auty.

Ale jo, alespoň částečně:
http://www.autobild.de/artikel/diesel-gegen-benziner-verbrauchstest-1539244.html
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků