Dzordz5: No to jsou typický moderní počty

, kdy se počítá, že dýzl jezdí za 5

a pouze se přepočítává cena paliva a vidí se pouze okamžité náklady.
Kvalitní nafta není zaručena ani na "značkových" čerpačkách. A když uspoříš těch 25tis ročně, kolik že stojí ty vstřiky?

A olej v dýzlu po 15tis, fajn, jako první majitel si to dovolit můžeš, ale odesere to ten chudák, co si to auto po tobě koupí v bazaru, což ale tobě může bejt u pr..ele. To je fakt. A to nemluvím o katastrofálním jízdním komfortu (TDI, CR je na tom líp), problémech v zimě, DPF filtrech, palivových čerpadlech atd. Ale to je furt dokola- prostě se nemůže počítat jen s náklady na palivo. A už vůbec nen u starýho auta, tam těch drahých prů..erů může být mnohem víc.
Blbý je, že dobrý a kvalitní auta se už nevyrábějí. Jen pasti na peníze.