Peugeot 407 vs Citroen C5

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod hexacore 12. 5. 2011 12:34

Dobry den,

planuji si poridit ojety automobil v benzinu, mam na to zatim 150 tisic (max. bych mohl obstarat 200k) a docela se mi zalibily Peugeot 407 (rocnik 2005 az 2007) a Citroen C5 (2005 az 2007).

Prosim muzete mi poradit rozumnou motorizaci, napsat pripane zkusenosti s temito vozy. Na co se zamerit pri koupi? Co je problematicke na techto vozech?

Muj rocni najezd je 15-25 tisic KM prevazne ve meste a nekolikrat do roka dalnice. Rodinu zatim nemam, takze bych uprednostnil prozatim auto v provedeni sedan, ale kdo vi jaka bude budoucnost - proto se nebranim ani combi.

Dekuji
hexacore
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dusan 12. 5. 2011 13:48

Osobne bych Frantika koupil jenom v dieselu, solidni diesely jsou hlavni devizou Frantiku, ty HDIcka jsou lepsi nez jakykoliv francouzsky benzin.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 12. 5. 2011 13:57

P407 byly údajně dost nepovedený auta, takže bych volil Citroena C5 :)

http://www.autoweb.cz/citroen-c5-2000-2007/
http://www.autoweb.cz/peugeot-407-od-2004/
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeti 12. 5. 2011 14:18

Blběji sis vybrat nemoh. Francouz a navíc starej je vražda pro peněženku.
yeti
Nováček

Odeslat příspěvekod hexacore 12. 5. 2011 14:31

Dusan píše:Osobne bych Frantika koupil jenom v dieselu, solidni diesely jsou hlavni devizou Frantiku, ty HDIcka jsou lepsi nez jakykoliv francouzsky benzin.


bojim se prilisnych nakladu na ojety diesel (vstriky, turba, FAP) v pomeru na pocet mnou ujetych KM rocne.

-- 12. 5. 2011 15:33 --

yeti píše:Blběji sis vybrat nemoh. Francouz a navíc starej je vražda pro peněženku.


diky za reakci, ale co napsat neco konkretne? tyto auta vypadaji alespon, podle me k svetu. zajima me tedy v cem konkretne je to vrazda pro penezenku. diky.
hexacore
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dusan 12. 5. 2011 14:46

Ja vim, ze to riziko u dieselu je vzdycky, ale kdyz ony ty francouzske diesely jsou tak dobre a benziny nic moc.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeti 12. 5. 2011 17:13

Hmm, já bych šel do atmo benzínovýho japonca. To co sis vybral možná slušně vypadá, ale to je asi tak všechno.
yeti
Nováček

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 12. 5. 2011 17:30

Tak jdi a vem si rovnou dva, aby to trochu jelo.. 8-)
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 12. 5. 2011 17:40

Nevim jak u C5 ale u 407 zalezi hodne na stesti, stryc ma jednu z prvnich 407 2,0HDi a za 180tkm se vysypal jeden cep, EGR a par blbosti, kolega s rokem 08 1,6HDi je na tom podstatne hur, najeto 160 a FAP, Klouby, kompletni stabilaky predni napravy, nejakej praskej silentblok na motoru, nejde central, stahovani okna, nezamykaji se mu jedny dvere a tak
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davpro 12. 5. 2011 17:44

Asi bych se spíše poohlédl po Laguně podobných ročníků, lépe blíže k 2007. Čekal bych větší spolehlivost než těch zmíněných. Ale z uvedených jednoznačně C5. Jednak si myslím, že 407 je kvalitativně horší a druhak je v C5 daleko více místa pro cestující.
Seat Leon ST 1.5 TSI 96kw FR (2019)
davpro
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 12. 5. 2011 17:56

a hlavne pro jednoho bych se podival po nizsi tride nez je 407/c5
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeti 12. 5. 2011 18:42

Hmm. tady tomu každej rozumí :D Prostě se podívej na statistiky spolehlivosti. To jednak a druhak obě tyhle auta jsou absolutně nevhodné pro použití, které chceš - jsi sám, časté jízdy po městě. Ty auta jsou zbytečně velký a když odhlídnu od spolehlivosti, tak budeš mít zbytečně drahej provoz.
Podívej se po Toyotě corolle, subaru impreze, hondě civic, suziki swiftu. Budeš spokojenější.
yeti
Nováček

Odeslat příspěvekod Dzordz5 12. 5. 2011 18:48

Ahoj,
Obě auta o kterých píšeš jsem měl v hledáčku taky. Projel jsem diskuzní fóra (myslím ty značkový, ne ten blázinec tady), zašel za známým do servisu (cit/peg) a oslovil pár majitelů. Tady je shrnutí toho co jsem zjistil (pokud máš další dotaz, klidně napiš):

O C5 jsem uvažoval jen krátce – 3 varování od 3 majitelů a krátká návštěva u známého v servise mi stačily: V C5 se Citroen poprvé pokusil o „elektrifikaci“ auta – 4 sítě, 20 řidících jednotek a BSI – ale bylo nad jejich síly. Takže elektronika zlobí víc než ve 307 a 407 dohromady. A to už je co říct. Hrozný benzíny (kromě 3.0 V6), ale slušný nafty – 2.2 hdi bezproblémová a rychlá nafta, těch je ale v bazaru míň než pracujících v chánově.

P407 má svý mouchy taky, ale není to nic hroznýho (třeba ve srovnání s pasatem nebo vectrou). Má naprosto dokonalej podvozek, kterej mě na normální silnici uchvátil víc než mondeo a hlavně se mi líbil design. Vzadu je o něco míň místa než by člověk čekal, ale pokud nejezdíš ve 4, nebude tě to trápit.
Přední náprava na našich tankodromech vydrží tak 50-60t, ale vzhledem k tomu, že lze většinu věcí měnit samostatně, není to nějakej problém (většina lidí měnila jen spodní kulovej čep za 4t). Fapu bych se nebál – doplnění aditiva po 120t, výměna tak po 180. Většinou ale stačí repas tak za 5.
Jo, to auto je šíleně těžký - měl jsem na víkend půjčenou SW (v plný polní) s 2.0 hdi a když jsem vez do sběrnýho dvora starý gumy, váha ukázala 1790kg! Řekl bych že to je asi důvod, proč třeba ve městě ty auta žerou víc než konkurence...

Motory který stojej za zmínku:
nafta
1.6 hdi - na první pohled super, ale na tak těžký auto je slabej - odcházej turba a 2hm
2.0 hdi – subjektivně nic moc, ve srovnání s passatem (1.9, 96kw) na stejný trase o 2l větší spotřeba
2.2 hdi – supermotor, ale narazil jsem na něj jen v 1 autě od šíleného kuřáka (smrad)

Benzíny
1.8 – nebrat – žere olej, hlučném
2.0 – stejná řada jako 1.8 (EW), občas taky olej,
2.2 – výbornej motor (narazit na něj je ale zázrak)

Od koupě mě nakonec odradily 3 věci:
1) u nás převažuje nabídka děsivejch vraků dotaženejch z francie. Obvykle bouraný auto se lehce vytuní a prodává jako funglovka. Hrůza…
2) 2.2 hdi se špatně shání (nebo je nechutně drahý) a 2.7 V6 je jen s divným automatem
3) dlouhej a nízkej předek mě vadil na několika místech kam jezdím (p. garáže, chata…)

Takže pokud bych to měl shrnout – na rozdíl od zdejších „expertů“ bych tě od P407 jednozančně neodrazoval. Je to stejný jako u většiny jinejch aut – může bejt bezproblémový, ale taky můžeš narazit na past. každopádně je to auto jiný než krabicoidní konkurence.

Na základě toho co jsi napsal bych doporučil benzín 2.2 – a jel bych pro něj do DE. V každým případě je to ale na delší dobu – sehnat ho nebude jednoduchý (navíc do 200t)…
Dzordz5
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod mtb_ 12. 5. 2011 19:18

Dusan píše:Osobne bych Frantika koupil jenom v dieselu, solidni diesely jsou hlavni devizou Frantiku, ty HDIcka jsou lepsi nez jakykoliv francouzsky benzin.

by som ti vedel vyprávať o 1,6 66kW
mtb_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pufko 13. 5. 2011 06:02

Tak ako tu bolo spomenuté, benzínového japonca, na EU modeloch sa hrozne šetrí...
Honda Civic, Subaru Impreza / Legacy (odporúčam skôr AT) Subaru si skvele drží cenu, ale oprávnene. Peugeot či Citroen by mali byť výborné po stránke komfortu, ale vlastniť Peugeota alebo Subaru je taký rozdiel ako vlastniť Fabiu alebo Sandero
pufko
Pozorovatel

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků