Konkurence k Skoda Octavia Tour II family, 1.6MPI za 300k Kc

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dawwwid 14. 4. 2011 13:32

Ahoj vsichni,

oslovil jsem par Skoda dealeru a z cenikove ceny 325k Kc jsem se dostal na 304k Kc za:

Skoda Octavia Tour 1.6MPI family

+ hlavove a bocni airbagy
+ delene sedacky
+ deaktivace airbagu
+ centralni zamykani s DO
+ detaily (rezerva, operka, ...)
__________________________________________________________________________________

1. myslite, ze se da cena ukecat jeste vic?

2. jake auto byste videli jako konkurenta k vyse uvedenemu? Pozadavky: kufr kolem 500 litru, dobry pomer cena/spolehlivost, pozdejsi moznost predelani na LPG

Diky,
David
Skoda Octavia II., tdi 77kW, 2010
Dawwwid
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 4. 2011 13:50

Z dané třídy nějaký oholenější Megane kombi, I30CW, Ceed SW, nějaká základní 308 SW, o třídu níž má 500 litrů hurvajz Kombi a Ibiza ST, ale tam těch kufr počítají všetně vybrání u kol, takže je v praxi hůř využitelný.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 4. 2011 13:57

K OII Tour neexistuje prakticky žádná jiná rozumná nabídka v té ceně.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 14. 4. 2011 13:59

OII Tour nemá žádnou konkurenci. :-D
Carrera S, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dawwwid 14. 4. 2011 14:01

Diky za nazory. Je na tom Renault a Peugeot porad stejne se spolehlivosti nebo to posledni roky trochu vytahli? Jak byste tyhle dve znacky porovnali se Skodovkou, co se tyce kvality a co se tyce prechodu na lpg?
Skoda Octavia II., tdi 77kW, 2010
Dawwwid
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod robbert 14. 4. 2011 14:06

Všechno ostatní je horší. Hlavně, pokud bereš to, že servis je na ostatní daleko. :-D

neřeš to, kup to a bude.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 4. 2011 14:07

Dawwwid píše:Diky za nazory. Je na tom Renault a Peugeot porad stejne se spolehlivosti nebo to posledni roky trochu vytahli? Jak byste tyhle dve znacky porovnali se Skodovkou, co se tyce kvality a co se tyce prechodu na lpg?

Kamarád má megane II 1,6 na LPG najeto přes 100 tkm bez problému. Co se týká "kvality", jsou rozdíly ve zpracování, co se týká kvality ve smyslu poruchovosti, škoda se vytrvale zhoršuje, naopak Turci montující megana se vytrvale zlepšují, takže zásadní rozdíl ve spolehlivost bych nečekal.
Naposledy upravil m4lcolm dne 14. 4. 2011 14:07, celkově upraveno 1
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 4. 2011 14:07

Přesně tak, žabožrouty vůbec neřeš a vem škodovku
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dawwwid 14. 4. 2011 14:35

Kolik % se da normalne usmlouvat u Skodovky nebo obecne? Ma nekdo zkusenost?
Skoda Octavia II., tdi 77kW, 2010
Dawwwid
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DoubleSix 14. 4. 2011 14:57

Dawwwid : Renault Megane 1.6 kombi za 299 900 Kč. Bezpečně nejlepší nabídka na trhu.

Ale pokud máš problém s <> ve znaku, tak si kup Škodu a buď šťastný.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 14. 4. 2011 15:08

Dawwwid píše:Diky za nazory. Je na tom Renault a Peugeot porad stejne se spolehlivosti nebo to posledni roky trochu vytahli? Jak byste tyhle dve znacky porovnali se Skodovkou, co se tyce kvality a co se tyce prechodu na lpg?

Nevím o žádném důvodu, proč by Renault a hlavně Peugeot měly být nějak méně spolehlivé nebo kvalitní než Škodovka...? :hm Samozřejmě že u všech se v historii najdou méně povedené modely (P307 před FL, Laguna II před FL), ale Škodovky taky měly (popř. stále mají) slabá místa. P308 i Mégane III jsou podle dosavadních informací v pohodě.

Pokud Tě zajímá LPG, co takhle Fiat Linea, který už ho rovnou má i se zárukou?
http://www.fiat.cz/akcni-nabidka/
http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/cz110_linea_353.pdf
Za 260 tis. + 27 tis. za LPG je verze 1.4 s klimou, bočními + hlavovými bagy a rádiem s mp3...
Obrázek
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dawwwid 14. 4. 2011 15:25

Beaumont ->

Kdyz se kouknes po bazarech na to, jak si drzi cenu Skoda a Renault, tak na te rozdilne zivotnosti asi neco bude.

Kurna ten Fiat nevypada vubec zle! Bohuzel ma pro me jednu velkou nevyhodu, ktera me u meho stavajiciho auta - Toleda denodenne rozciluje. Velmi omezeny pristup do kufru. Skoda.

-- 14. 4. 2011 15:27 --

Tim jsem myslel skoda jako skoda a ne skoda jako Skoda...;)
Skoda Octavia II., tdi 77kW, 2010
Dawwwid
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod risomas 14. 4. 2011 15:32

co sa tyka drzania ceny to plati iba v CR a SK vsade inde skoda straca rovnako ako jej podobne shity.
Za 300kc stoji aj focus combi (270 necombi) a kufor bude vacsi a vyrazne vyuzitelnejsi.
C5 X7 Tourer 2.2
risomas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dawwwid 14. 4. 2011 15:38

I v Rakousku (kde ziju) si Skoda drzi cenu o trochu lip nez ostatni shity, protoze Volkswagen...
Skoda Octavia II., tdi 77kW, 2010
Dawwwid
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 14. 4. 2011 15:39

Já jsem před 3 lety řešil podobný případ. Potřeboval jsem v roce 2008 koupit rodinné auto, benzín a jako varianta byla v té době Oktávka, taky 1,6 tuším že 75kW či tak nějak. Byl jsem se s tím v saloonu projet, auto nový, auto hezký, cena asi 370 tisíéc + zimní kola navíc... Jeden mj dobrý známý, který se kolem aut motá už drahně let, mi poradil, a´t si jako aletrnativu zkusím NEZÁVAZNĚ i něco jiného, než je Oktávka, a doporučil mi paár tipůn apotenciální kandidáty rodinných aut. Mezi tím bylo i SUbaru Legacy 2,0R, coby 3-letá ojetina s proveřenou historií nabízená konkretním majitelem, ne bazarem. Jel jsem se na to podívat s tím, že užranýho japonce (japonec až nakonec, se říkalo, ne??) si nikdy nekoupím, vysoké POV? spotřeba pod 10 nejde, díly budou jistě drahý a prostě kdesicosi. ALe řekl jsem si, abych si pak něco někdy nevyčítal, přeci jen 400 litrů není málo peněz za kus plechu (za slušné reprobedny a zesák pro domácí poslech například je to akorát, spíše ještě málo:-) a tak jsem tam tedy jel, až někak k rakouským hranicím.Z domu asi 250km.

Když to zkrátím, to bylo v roce 2008. Dnes mám SUbaru doma dvě:-) Takže jinými slovy, než koupit auto nový, se někdy může vyplatit zkusit si i něco slušného ojetého, se zaručeným původem, stavem a pod. Já měl tedy štěstí, že jsem narazil na opravdu poctivého člověka a auto bylo fakt v tom stavu, o jakém mluvil do telefonu, když jsem si s ním sjednával schůzku. Přijel jsem tam a domů jsem odjížděl v SUbaru. proti Oktávce je to jiná třída a servisně? Zatím jsem dělal jen předepsané úkony = rozvody a servisy olejů. A cenově: Naprosto srovnatelné s das Auto koncernem. Spíše levnější, protože ´tuk ´tuk ´tuk - zatím se nic nemuselo opravovat (ke dnešku 115.000km).Kupoval jsem ho s 65.000km, tedy velice zánovní auto. Km prověřené jednak servisem, kam to jezdilo, jednak celkovým stavem.

Možná, že i slušná ojetina je varinata, jak vysolit skoro 400 litrů peněz...Tím nikomu samosebou SUbaru nevnucuji, ale jaski to byla propti Škodě Oktávii, Monedu, Pežotům a pod. jasná volba. A nelituji toho.

Kufr - ano, airbagů 6, LPG ano-není problém přestavět, a navíc - zdaleka se tolik nekradou, coby Oktávky.
Naposledy upravil 3MPS dne 14. 4. 2011 15:42, celkově upraveno 1
3MPS
Štamgast

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků