Auto pro ženu do města - bezpečnost

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 12. 2019 09:06

nic takoveho nebude
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaIIx 16. 12. 2019 09:32

Nějaké zdroje dat by by byly, možná někdo něco najde.

In its studies, the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) has found that a heavier vehicle will typically push a lighter one backward during the impact. As a result, there is less force on the occupants of the heavier vehicle and more on those in the lighter vehicle, according to IIHS. The organization's fatality data bears this out. The lowest 2015 death rate by vehicle type is for very large SUVs: 13 deaths per million registered vehicles. The highest is for mini cars: 64 deaths per million registered vehicles.


https://www.edmunds.com/car-safety/are- ... -cars.html
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 12. 2019 09:39

ja myslel ze u nas, nicmene bych ani necekal, ze bude neco ve svete to zase priznam
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaIIx 16. 12. 2019 09:45

No primárně mě zajímala EU. Ale toto na mě vypadlo z Google a lepší než nic. Ta tabulka v článku není úplně marná. Když někdo najde další data, tak sem s tím.

-- 16. 12. 2019 09:48 --

V USA asi ani neznají auta velikosti Aygo, IQ, Panda, , Smart, Ignis, že? Jejich mini je velikost Polo? A very large budou u nás malé náklaďáky.
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 12. 2019 13:23

Svedska pojistovna vydava kazdorocne seznam "bezpecnych aut" podle pojistnych dat :

https://www.folksam.se/tester-och-goda- ... r-ar-bilen

The survey covers the consequences of real accidents and the results of crash tests, as well as the performance of safety equipment, in order to reflect the safety characteristics that we know to be of
greatest importance. In total, we have assessed the level of safety of 324 car models based on 202,000
real accidents. We have analysed how 59,200 drivers and passengers were injured and assessed the risk of suffering an injury leading to long-term health issues. In order to obtain a broader perspective, we have supplemented these results with crash test data and information on whether or not important safety equipment was available.


Shodou nahod jezdim presne tim vozem ktery chvali v uvodu :mrgreen:

The winner car 2019 in "How safe is the car?" Is Toyota's model RAV4 13-18. It is considered 52 percent safer than the average car. This is the fourth time Toyota has won.
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod JardaIIx 16. 12. 2019 13:57

Toto se mi moc nelíbí, z toho ani nevyplývá, jestli zohledňují počet prodaných aut. Celý je to takový divný mix dat, spíše rating a ani mi to nejde přepnout celé do angličtiny. Ale díky, snaha se cení :-)
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 12. 2019 13:59

...jsou to data z realnych nehod, nevim co muze byt vice vypovidajici zdroj.
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 12. 2019 14:11

tak je rozdil pocet nehod pokud je aut 10 nebo 100 ze...
anonymni

Odeslat příspěvekod Michal220 16. 12. 2019 14:23

Moik má i děti?Rěšíte bezpečnost pro řidiče ale co ti na zadních sedadlech když někdo nedobrzdí.Vzadu je u malých aut deformacni zóna skoro 0cm.https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyundai/i30/18530344 Vzal bych něco takového.
Naposledy upravil Michal220 dne 16. 12. 2019 15:10, celkově upraveno 1
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 12. 2019 14:40

goes píše:tak je rozdil pocet nehod pokud je aut 10 nebo 100 ze...


Proto taky Tesla prskala ze je nezahrnuli do vysledku protoze bylo malo nehod tenhle a minuly rok :D
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod JardaIIx 16. 12. 2019 16:24

Michal220 píše:Moik má i děti?Rěšíte bezpečnost pro řidiče ale co ti na zadních sedadlech když někdo nedobrzdí.Vzadu je u malých aut deformacni zóna skoro 0cm.https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyundai/i30/18530344 Vzal bych něco takového.


Já bych řekl, že neřešíme řidiče, ale obecně, počet zranění/úmrtí na nějaký počet aut nebo ještě lépe ujetých km.

Je jasné, už kvůli fyzice, že malá auta budou při střetu s větším autem a v některých dalších typech nehod v nevýhodě. Jde o to si udělat představu, jak moc velkou nevýhodu to statisticky představuje a data z nehod neřeší právě jen řidiče, řeší všechny pasažéry.

I30, to asi doporučuješ k tomu původnímu dotazu, jinak I30 nemá s mini auty nic společného. Mini auta jsou do města a okolí naprosto úžasná záležitost. Jedno mám a jediné co, tak si říkám, jaké by to asi bylo, kdyby do té krabičky narazilo něco většího.
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 12. 2019 20:07

nevim co vymyslis, paranoidni ridic by mel zacit u sebe a sve rodiny aby meli nadrilovane dopravni situace, kazdorocne skola smyku a bezpecne jizdy atd... to bude mit podobny efekt jako uvazovani miniauto vs i30 napr. :D
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod JardaIIx 16. 12. 2019 20:39

Nevymýšlím nic, zajímá mě to. Z pohledu statistiky.
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 12. 2019 21:12

z pohledu politiky neni zajem o to rikat lidem ze nejlepsi je mit velky, tezky a nejlip novy auto, protoze CO2 ze... a neni zanedbatelny fakt ze urcite typy ridicu pritahuji urcite znacky vozu :D
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod Nekenieh 17. 12. 2019 00:00

Je smutné sledovat "zodpovědnou matku" v dvoutunovém vysokém širokém dlouhém....autě, které v podstatě neovládá, na okresce se neumí potkat s náklaďákem, o vyhýbacím manévru nemluvě, ....atd, atd. O bezpečnosti takového počínání mám jisté pochybnosti. Možná by to v Puntu zvládala lépe a radostněji.
Nekenieh
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků