Motor 2.8 V6/142 kW je skvělá, a vzhledem k nízkým cenám ojetin s velkoobjemovými benzíňáky velmi zajímavá volba. Má vynikající výkonový průběh, táhne už prakticky od volnoběhu (50ku v poho i na 4ku při 1500 rpm), a na dvojku může jet až 110 km/h. Jediné jeho zápory jsou:
- velká spotřeba (město i 18 l/100 km) a potřebuje N98
- vyšší spotřeba oleje (často kvůli ztvrdlým guferům ventilů)
- dva katalyzátory a 4 lambda sondy (při koupi zajet na emise, výměna je drahá)
- choulostivé rozvody kvůli častému zadírání vodní pumpy.
Ta ventilová gufera se dají sehnat z druhovýroby za pár stovek, ale protože je jich 30, chce to levného mechanika. Zadřená vodní pumpa sice nepřetrhne rozvodový řemen (funguje jako napínák mezi rozvodovými koly u hlav válců a pohání ji hřbetní strana řemene), ale když z ní uniká chladicí emulze, rozvody zamastí, a ty pak přeskočí - motor se potká.

Takže jediné skutečné mínusy jsou vysoké PR a žravost. Do města nevhodné, na dálnici téměř ideální...