4x4 nad 300 koní, automat? 4-5 sedadel

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Beaumont 29. 12. 2010 20:05

hikeen píše:Cadillac CTS-V ale u nás stojí trochu víc bohužel....Ale ten zvuk, výkon je impozantní, interiér taky vypada dobře. Jen nevím, jak to jede do zatáčky?


Asi dost dobře, když zajede Nordschleife pod 8 minut (přesně 7 min 59,32 s), zatímco BMW M5 (E60) to trvá 8:13...
A kromě toho CTS-V vypadá a zní opravdu fantasticky :love: :love:
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mitch 29. 12. 2010 20:24

Vypominam si ze to byl sen PJ zajet Nordschleife pod 8 min :-)
Mitch
Lambokiller
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 29. 12. 2010 22:53

Mitch píše:Nova Impreza je pekna, v hatchbaku je nadherna, ale ten novy seden, ten zadek - otresne, fuj


Souhlasím, že HB se dá...jenže myslim, že HB skončil a teď už je zas jen sedan pokud se nepletu.
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Marvin_z_Atlantidy 30. 12. 2010 13:18

Chrysler 300C 5.7 HEMI AWD. Vozil sa v tom niekto? Viem o tom len, ze to ma vypinanie valcov, Dynamika by moha byt slusna, ako tak by to mohlo splnovat zadanie.
Marvin_z_Atlantidy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod SpeedShot 30. 12. 2010 18:17

Tak... Dneska jsem se koukl na STI, EVO, CC, a Lexus ISF. Na lexus jsem se na netu nedíval, ale bylo mi řečeno, že je to zadokolka, takže nic, ale vypadá velice pěkně. CC standard, luxusní "limuzína", ke které asi nemusím nic dodávat. Přišel jsem do showroomu Mitsubishi a hned tam stálo rudě červené EVO, říkám si: "to je krasavec". Sednul jsem si do něj, a co nevidím. Takový strašný interiér jsem v životě neviděl. Plasty laciné, zpracování strašné. Opravdu mě to velice zklamalo. Poté jsem přijel do Subaru, sedl jsem si do sti a musím říct, že je to opravdu fantastické. Moc se mi interiér sti líbí. Sedačky s alkantarou, červené podsvícení budíků. Opravdu povedené. Ještě ale pořád nejsem rozhodnut, jen vím, že EVO rozhodně nechci. V pondělí se svezu STI a ve čtvrtek v CC 3,6 4motion auto. Poté uvidím, co a jak. :)
SpeedShot
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod nikdo 30. 12. 2010 19:35

Jestli uvažuješ o CC 3,6 tak ti o zajímavé svezení asi moc nepůjde, to auto je velmi těžké na čumák. Motor je na něj moc těžký, 1,8 TFSi je řidičsky zajímavější volba. Při tomhle rozptylu bych ale to zmiňované 300C buď HEMI AWD nebo SRT zvážil, kupodivu se s tím dá i vyblbnout. Interiér...zatím nic moc, ale nový model je prý lepší. Tam ale zase pos****li vnější vzhled.
nikdo
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 30. 12. 2010 20:02

No, jsem zvědav na verdikt, nezapomeň se pochlubit, co vyhraje.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SpeedShot 30. 12. 2010 20:09

Vím, že to možná bude znít hloupe a někomu to bude trhat uši, ale ještě se pokouším sehnat Sti v automatu, jelikož se pro Japonský trh dělá. Snažím se najít někoho, kdo se domluví japonsky, jelikož bych se potřeboval zeptat, zda na auto evropan dokáže dosáhnout a zda je možná levostrané řízení. Spoustě lidí se to asi nelíbí, že někdo chce Sti v automatu, ale pro mě je to praktičtější a jsem lehký zastánce automatu, jelikož je to "luxusnější".
SpeedShot
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ace2 30. 12. 2010 20:10

u toho STI by mě dost vadilo, že jízda v tom autě bolí. Jsou tam cítít i namalované pruhy na silnici (bez legrace) a jízda po D1 skutečně bolí.

Jestli to chceš jen jako hračku tak asi fajn, ale jako auto na denní ježdění ve sportovním duchu STI fakt moc nebude.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SpeedShot 30. 12. 2010 20:18

Možná jsem si vymyslel hloupost. Chtěl bych 4x4, 300 koní, automat = hračka, ale na normální ježdění, né po dálnici. Sti se mi prozatím líbí nejvíce, jsem zvědavej na projížďku, ale jak říkám, automat by bodl. :)
SpeedShot
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kralíček Azurit 30. 12. 2010 20:27

nikdo píše:Jestli uvažuješ o CC 3,6 tak ti o zajímavé svezení asi moc nepůjde, to auto je velmi těžké na čumák. Motor je na něj moc těžký, 1,8 TFSi je řidičsky zajímavější volba.

Jenom takovej dotaz - ve kterém z těch autech si jel? Protože říct o 1.8TSI, že to je řidičsky zajímavá volba, je přinejmenším hloupé.
Jsem známá postavička z TV reklamy 90. let!
kralíček Azurit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 30. 12. 2010 20:34

Marvin_z_Atlantidy píše:Chrysler 300C 5.7 HEMI AWD. Vozil sa v tom niekto?

Ano, zajímavé to jistě je, pokud je majitelem arabský šejk :D Ale vážně - dynamika je velmi slušná - horší je, že to auto je koncepčně zastaralé a tak se ta dynamika dá využít maximálně tak na rovině :-/ Uvnitř je to materiálově ok, i když na tak "velké" auto to na mne působí stísněně...a pokud jsem si už dělal legraci ze spotřeby, tak při využívání potenciálu motoru se s tím dá jezdit za 25-50l/100km.
Lepší volba je ale 6.1STR8 8-)
Naposledy upravil řidič BOB dne 30. 12. 2010 20:46, celkově upraveno 1
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod nikdo 30. 12. 2010 20:37

V obou. Píšu zajímavější, srovnávám s tím 6V.

Možná volba na kritéria 4x4, 300 koní, automat je téměř Subaru Legacy 3.0, dělalo se ve více verzích (SpecB...kdo zná, rozumí), má ale "jen" 245 kobylek. Jsou i v automatu. IMHO na to auto stačí.

-- 30. 12. 2010 20:39 --

300C HEMI je tak za 15 dlouhodobý průměr a kupodivu to umí i okresky (rozhodně lépe než zvažovaný CC). A vzhled je bomba. Chce to zkusit, ale odhaduju že se u nás špatně hledá předváděčka.
nikdo
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod řidič BOB 30. 12. 2010 20:55

nikdo: v Legacy H6 zrovna jezdím...jen v uvozovkách je skutečně na místě - krom toho, že interiérově je to naprosto děsné, tak motoricky snad ještě horší! V režimu "I" to nejde prakticky vůbec, ve Sportu řekněme, že tak obstojně, ale zbytečně a nesmyslně to řadí a ve SportSharp je teprve znát, že to nějaké koně má. Převodovku bych snad ani automatem nenazýval - nic horšího jsem v autě s podobným výkonem neviděl.
BTW: za 15 jezdím s tím Legacy a to nijak zvlášť ostře. Takže pokud máš s 5.7V8 Hemi dlouhodobou 15, tak to jenom potvrzuje moje domněnky ;-)

-- 30. 12. 2010 20:58 --

nikdo píše:kupodivu to umí i okresky (rozhodně lépe než zvažovaný CC)

Kdybych v obou autech nestrávil nějakej ten kilometr, tak Ti snad i uvěřím... Ale takhle Ti dám jednu radu: bež se najíst, abys z hladu neplodil takovéto blbosti. Ještě tomu někdo uvěří :-l
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod ace2 30. 12. 2010 21:06

Tak zrovna bych řekl, že rozdíl ve spotřebě Subaru STi a Chrysler s HEMI nebude nijak výrazný.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků