Náhon na přední, zadní, či všechna kola a proč?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Preferuji
náhon na přední 20 %  17%  [ 20 ]
náhon na zadní 24 %  21%  [ 24 ]
náhon na všechna 66 %  57%  [ 66 ]
je mi to jedno 4 %  3%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 114

Odeslat příspěvekod Dobrý duch 9. 12. 2010 19:32

uz sem tam zas
Dobrý duch
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 12. 2010 19:46

Teda jak ty to delas... :-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dobrý duch 9. 12. 2010 20:51

napisu prispevek, dam odeslat a pak se du kouknout jak mi pribyl ve statistice
Dobrý duch
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 12. 2010 23:36

Heh, jako ja. 8-D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod - doktor - 9. 12. 2010 23:37

to neznám
Ferdinand
- doktor -
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 12. 2010 23:38

Nazdaj doktoje. ;-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod - doktor - 9. 12. 2010 23:39

zdar, soudruhu náčelníku!
Ferdinand
- doktor -
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 11. 12. 2010 13:58

Před několika dny se tady probíraly praktické rozdíly, v běžném provozu, mezi xDrive, Toresenem a Haldexem. S Haldexem ani s Torsenem zkušenosti nemám, ale BMW xDrive a Subaru mám doma. Do žádné situace, kdybych si řekl, že mě ten nebo ten systém zklamal nebo nepříjemně zaskočil, sem se zatím nedostal. Připojování a odpojování přední nápravy, u xDrive, je prováděno natolik inteligentně, že za jízdy jej vůbec nevnímám. Paradoxně, na kluzké silnici, se cítím bezpečněji v BMW, což je, ale z velké části dáno, přítomností veškeré, dnes, dostupné elektroniky na palubě. Kdežto Subaru má z elektroniky jen ABS.

Ale jinak, takováto srovnávání jsou hodně amatérská. Nejsem schopen zajistit, abych si „testovací trať“ projel za stejných podmínek, oběma vozy, okamžitě po sobě. Navíc, každé auto má odlišné zimní pneu, hmotnost a jeho rozložení, světlou výšku, druh paliva. Ono, i ta prohlášení, jedině Torsen, xDrive apod., poněkud kulhají. Asi opravdu, jen málokdo, si auto kupuje, jen na základě typu pohonu 4x4. Auto je souborem všech vlastností, které musí člověku sednout, ne jen pohon všech kol.
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod Heady569 11. 12. 2010 15:22

+1
D3vilR4ge
Heady569
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dobrý duch 11. 12. 2010 15:44

souhlasit s tim muze jenom tajtrlik. ono to zni desne libezne, ale jinak je to dost k nicemu. ja napr. kupoval vylozene auto s danym pohonem a koupil jsem to, ktere jej melo. to, ze nejaky system pohonu nekomu zatim stacil ma byt co? ja napr. nikdy nevyuzil airbagy, ale nebudu prece rikat, ze zadne airbagy jsou to same, jako nejake.
vse je o tom, ze se tu ceka, az se to bude potrebovat. to je jako s pojistenim baraku. roky neni treba a pak najednou se neco stane a je treba. pak se ukazue, co je a neni dobre a co si pojistili a co ne. to same ty systemy. dokud nejsou treba, pusobi, ze to vyjde nastejno, ale v okamziku kdy treba ten system je, ukaze se co a jak funguje. nekdy to nemusi prijit nikdy, nekdy to muze prijit petkrat tydne apod. ale mit nefunkcni system, kdyz bude treba zrovna dobre neni a pak si clovek poridil neco co je do znacne mirky k nicemu.
vytvaret nejake testovaci podminky je k nicemu. klidne napisu, ze pri testu na sjezdovku nahoru vyjely jenom auta s pripojovacim systemem a co? znamena to, ze je ten system lepsi? horsi? ne. Jenom to, ze v nejakem testu, ktery realne nikdy nenastane vyhrali. Proc? to nikdo nezjisti. A o tom to je.
pripojovaci systemy spatne nejsou, jsou lepsi jak nic, ale full time je full time. Kor u xdrive je zasadni problem, ze se pripojuje predek. u haldexu, kdy se pripojuje zadek, reaguje system na prokluz prednich kol, tudiz aktivuje se jeste, nez se napr. zadni kola dostanou do kaluze, u xdrive ne, tam je to zpozdeni jeste vetsi a horsi.

takze pokud je mozno koupit vyspely system rovnou i s tim, ze se nevyuzije treba nikdy, je to lepsi, nez kpovat poloviacata reseni, ktera muzou stacit, ale kdyz to bude opravdu potreba, tak selze.
Dobrý duch
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 11. 12. 2010 15:53

Vyvrátil už někdo oficiálně tvrzení, že H4 je připojenej pořád? :hm
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Captain Slow 11. 12. 2010 16:38

Mě by skoro víc zajímalo, který výrobce má nejlepší systém ESP, které je podle mě důležitější než systém 4x4...
Captain Slow
VIP moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dobrý duch 11. 12. 2010 16:43

řidič BOB píše:Vyvrátil už někdo oficiálně tvrzení, že H4 je připojenej pořád? :hm


tam neni co vyvracet, H4 je pripojeny porad, ale je to tak, ze to nema zadny efekt.

-- 11. 12. 2010 15:44 --

Captain Slow píše:Mě by skoro víc zajímalo, který výrobce má nejlepší systém ESP, které je podle mě důležitější než systém 4x4...


a co je dle tebe to spravne nastaveni? jine nastaveni ESP bude vyzadovano u bezneho auta, jine u sportaka... takze zadne "nejlepsi" neni
Dobrý duch
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 11. 12. 2010 17:04

DD: tím pátem ale nečeká na prokluz :hm
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Dobrý duch 11. 12. 2010 17:09

samo ze ceka, cim vice prokluzuje predek, tim vice jde na zadek ;)
Dobrý duch
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků