Větší auto do 25 tis. - O II, Ford C-MAX, Ford Focus

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 8. 2009 14:24

K86 píše:naftaky od PSA ceskou naftu snasi v pohode, samozrejme se nesmi tankovat sra-cky.


A to ti u nás samozřejmě benzínky zaručí, že? :kuk:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod risomas 25. 8. 2009 14:36

1.8 benzin od forda sice nie je zly ale ma takmer rovnaky vykon ako 1.6 TI-VCT a rovnaku spotrebu ako 2l. takze ak chces jazdit usporne a len obcas dynamicky tak ber 1.6 (najlepsie tu TI-VCT) ak na dynamike zalezi viacej tak ten 2l bude lepsi.
C5 X7 Tourer 2.2
risomas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 8. 2009 14:51

MELLO píše:
K86 píše:naftaky od PSA ceskou naftu snasi v pohode, samozrejme se nesmi tankovat sra-cky.


A to ti u nás samozřejmě benzínky zaručí, že? :kuk:


to ne, jako nikde, dokonce ani stat v podobe COI
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 8. 2009 14:53

risomas píše:1.8 benzin od forda sice nie je zly ale ma takmer rovnaky vykon ako 1.6 TI-VCT a rovnaku spotrebu ako 2l. takze ak chces jazdit usporne a len obcas dynamicky tak ber 1.6 (najlepsie tu TI-VCT) ak na dynamike zalezi viacej tak ten 2l bude lepsi.


1.6s 85kw se musi hodne vytacet aby to trochu jelo, daleko vice nez 1.8l ktery alespon trochu normalni vykonovou krivku a ne nic - nic - nic plnej jako tebou navrhovany motor.
tabulkove hodnoty jsou sice pekne, ale relaita hodne odlisna.
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod k-o-l-m-i 25. 8. 2009 21:11

A co takhle Ford Focus Kombi 1.6 TDCi 80kW? Má někdo zkušenosti?
Život je plný nejasností...
k-o-l-m-i
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomason focus 26. 8. 2009 22:15

1,6 Tdci ano ,ale ne se 100tisícy na krku.Většinou má EIV normu a filtr DPF to se neslučuje s couráním po městě a okolí.Oproti 1,8 Tdci ,je choulostivý na údržbu ,pokud ji někdo nedodržoval -prodlužoval ,nebo nějak jinak obcházel ,většinou odejde turbo .Což ty při koupi nezjistíš.1,8Tdci je bez filtru a má piezo vstřiky Siemens a měli by vydržet víc než solenoid od Bosche v 1,6Tdci .Každý systém CR potřebuje kvalitní naftu ,ani jeden z nich ,nepřechroustá pančovanou naftu a odejde tak jako tak .1,8 Tdci FII mám .DPF u 1,6 stojí asi 30 tisíc vydrží asi 150-200 tisíc km.Hodně zálaží ,jak moc najedeš a kde .
Focus II 1,8TDCI
tomason focus
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků