Volkswagen Passat 2.0 TDi Comfortline

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod HondaMan 16. 1. 2009 09:20

Já bych se nebál ani té nafty... po dálnicích se to moc nekurví a imo ten motor vydrží bez problémů...
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 16. 1. 2009 09:24

deli mluvi o 2 kilech tis. km, ze na tom aute chces najet. a ze se boji vydrze. ja mluvim o rychlosti presunu :-)
vydrz ja neposoudim. ale rozvody sou menene. tak snad jen to turbo. praskani hlavy motoru...proc byt tak negativni.

tak rikas 180-200? to by slo :D no tak to bych na 103kw zapomnel. ta uz bude na hrane. v FSI sem tolik nejel. tak nevim. ale to 125kw je ve 180kmh vcelku pohodlne. vidim to jak optimum mezi spotrebou a hlukem. opravdu jen aerodynamicky hluk. zere tak 9-9,5. 3500rpm. zadne peklo pro motor...ale tech 200 samozrejme taky neni velky problem.
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 16. 1. 2009 09:29

911: Ono by výkonem stačilo i těch 103kw. není to žádný zázrak, ale s naší 407 2,0Hdi 100kw jezdím po dálnici +- 180 a není to tak strašný...
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jintaj 16. 1. 2009 09:32

Naftové motory (zejména moderní typy s PD, C-R, DPF a dalšími fičurami kvůli EURO 4, 5...) mají obecně menší životnost do první generálky, než benzínové.
Jintaj
Fanatik roku 2008

Odeslat příspěvekod 911 16. 1. 2009 09:35

HM - jj, to 103kw jezdi 200 v pohode. ale ten motor se bude urco vic namahat. uz tam nebude takova rezerva.mozna vyssi otacky. nevim presne.
125kw +-180 ne ze to neni tak strasne, ale je to uplne nejlepsi ze vsech rychlosti, co umi :-)
Naposledy upravil 911 dne 16. 1. 2009 09:36, celkově upraveno 1
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MaWa 16. 1. 2009 09:35

tak ted jezdim s 81kW 160-180km a taky to jede ze jo :)

asi do nej pujdu...proste se mi libi no :(

jeste jeden dotaz...pokud by byly problemy viz tenhle odkaz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=79858 a bylo to v servise opravovany, tak predpokladam ze by to bylo napsany v servisni knizce ? protoze v te servisce jsou jen pravidelne kontroly, 30, 60 a 90tis, jinak zadne nadstandardni orpavy udajne nebyly...
The computer allows you to make mistakes faster than any other invention, with the possible exception of handguns and tequila...
MaWa
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 16. 1. 2009 09:40

btw. ta cena je podle me docela dobra.
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vsevedko 16. 1. 2009 10:12

Jazdil som s Passatom Variantom 2.0 TDI PD, 103kW 8 mesiacov (01-08/2008).
Auto je to pekne, pohodlne, ale ten motor mi oproti inym CR pride naozaj hlucny. Niekto tu odporucal 1.9 TDI 77kW. Tak ten snad uz len so stuplami do usi, alebo so sluchovou vadou. Kamarat ho ma v golfe a ked som to nastartoval, hladal som okolo seba Zetor Chrystal az som pochopil, ze ten hluk ide spod kapoty.
Ale spat k passatu. Za 8 mesiacov sa pokazilo iba radio ;-) V lete. Svojich 6 zaseknutych CD som dostal spat tento utorok. Mojmu sefovi odisla prevodovka po 80k km (tiez 2.0 TDI PD, 103kw)
K 180-200 km/h. 200 to vytlacis, max som s tym siel tusim 210, ale to je uz na hranici toho, co to auto zo seba vytlaci. 125kW by bolo v tomto pripade lepsie. Ale zalezi na sprevodovani, lebo moja terajsia toyota avensis 2.2D4D, 110kW sa tiez nad 200km/h velmi nehrnie. Tam uz straca dych.

Este k vybave. Tiez som mal comfortline, lebo zevraj ku kombiku sa nedal dat business balik. Divne, ze koncom roka to uz slo. Tak sa na to popytaj, lebo s business balikom sa da dost usetrit. Uz tam mas bi-xenony, polokozu a dalsie veci. V comfortline vela veci chyba - vyhrievanie sedadiel, predne park. senzodry a pod.
vsevedko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Deli 16. 1. 2009 10:17

MaWa píše:jeste jeden dotaz...pokud by byly problemy viz tenhle odkaz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=79858 a bylo to v servise opravovany, tak predpokladam ze by to bylo napsany v servisni knizce ? protoze v te servisce jsou jen pravidelne kontroly, 30, 60 a 90tis, jinak zadne nadstandardni orpavy udajne nebyly...

tak co vím, tak většinou se do servisky nic mimořádného nepíše, jen garančky

jinak k cestování kolem 200 se hodí každej kw, tj. v tomhle směru je asi 125kw lepší, o tom žádná...
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikdo 16. 1. 2009 10:19

FSI má v passatu kamarád a nadává na línou žíznivou mrchu kudy chodí. IMHO podobný případ jako kdysi 1,8 pětiventil, atmosféra nic moc, s turbem legendární motor.
nikdo
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dusan 16. 1. 2009 10:20

MaWa píše:jeste jeden dotaz...pokud by byly problemy viz tenhle odkaz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=79858 a bylo to v servise opravovany, tak predpokladam ze by to bylo napsany v servisni knizce ? protoze v te servisce jsou jen pravidelne kontroly, 30, 60 a 90tis, jinak zadne nadstandardni orpavy udajne nebyly...


Ne. Do servisni knizky se vzdycky pisi jenom servisni prohlidky, seznam oprav je pouze u dealera v databazi, v servisce na ne ani neni kolonka. Ono ostatne u nekterych aut by pak serviska vypadala jako roman od Jiraska. :-)
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 16. 1. 2009 10:21

nikdo píše:FSI má v passatu kamarád a nadává na línou žíznivou mrchu kudy chodí. IMHO podobný případ jako kdysi 1,8 pětiventil, atmosféra nic moc, s turbem legendární motor.


FSIcko je docela dobry motor, ale nesmi jezdit ve meste. Tam je pomerne vysoka spotreba, na druhou stranu pri rozumne jizde na dalnici spotreba nebude zas o tolik vyssi nez u toho TDI.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 16. 1. 2009 10:23

MaWa píše:no, s tou vydrzi jste me trochu znervoznili...

doufal jsem, ze ten motor vydrzi neco podobneho (alespon trochu), jako moje nynejsi oktavka 1.9tdi 81kW...o tu kdyz se lidi staraji, tak vydrzi udajne i 600tis km...a tohle vydrzi tak 250tis ? to je docela malo, doufal jsem, ze to za 4 roky s 250tis najetymi bude jeste tak nejak prodejne ale pokud ten motor vydrzi tak malo, tak asi maximalne na nahradni dily za par korun :(


Ono to neni tak, ze by se moderni diesel po 250tis rozpadnul na prach, jenom se proste postupne zkrati "servisni intervaly" a zvysi se servisni naklady na takovou uroven, ze pro cloveka co hodne jezdi bude vyhodnejsi koupit jine auto nez sypat penize do tohohle.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 16. 1. 2009 10:25

911 píše:to uz radsi 1,9 a nejaky slusny chip.


Problem 1.9TDI je pouze petistupnova prevodovka, kterou zadny chip nepredela. :-l Pro nekoho kdo chce hodne jezdit po dalnici a rychle docela problem.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 16. 1. 2009 10:34

Dusan - jasny. tady bych uvazoval jen o DSG.

nikdo - tak horsi nez petivnetil jednaosm myslim nemuze byt nic. zalezi z ceho kolega presel. jestli to byl nejaky turbocosi, tak byl postizen turboefektem a to se pak zda, ze to nejelo. ja presel z turbodehtu na atmo a taky to trvalo, nez sem si uvedomil, ze ono to docela jede, jen to neni tak citit :-)
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků