Logi.76 píše:- Auto budou pouzivat na klasicke jezdeni po meste jednou do roka na dovolenou a pak klasika sem tam tech 100km po republice praha liberec ... apod.. sme z maliho mesta v severnich cechach.
- urcjte je potreba 4 dvere a vetsí kufr neni naskodu
- dost casto je i auto vyuzívany jako nosič KOL, tz bude potreba este koupit dozadu kouli na držák na kola, a samo střešní nosič na liže
- kufr no aby se do něj vešlo třeba malý prase nebo srna otec je myslivec a obavam se že to auto se podívá nekolikrát tejdně do lesa (fabie to zvladala sqvele bez zadnych skrábancu... u nas sou v lese asfaltky a celkem slusny cesty)
- z vybavy podminka aspon nejaka klimoška kuli dovoleny, na vyhrejvany zrcátka si taky zvykl a palubní pocitac taky nutností (sledování spotreby.. manie...) inak prakticky nic zvlastního bejt nemusí..
- V okolí máme akorát aut dealera škody a vw(seat) jinak ford je nejblíž v děčíne cca 40km což v případě poruchy docela problém
- parkování v rodinem domkuv garaži pohoda
- doted 1.2 47kw takže si myslim že 1.4 ve FII nebo cokoli jinyho bude pro něj raketové zrychlení (pro mne samozdřejmě ne sem zvyklej na 132kw 1.8T
- za 3 roky s fabkou najel 50000 km a nemyslim si že by to u novyho auta bylo víc spíš mín.
Vezmu to od prostředku - 4O km k dealerovi je moc - ford se navíc diskvalifikuje cenou za tažný (přes 10t je imho zlodějina)...
a protože píšeš,že ty máš 132kw pochopil jsem to, že auto bude jezdit hlavně ve 2...
Takže ač morálně i konstrukčně starší, šel bych kvůli kufru, dealerovi a ceně do octy tour. Ale zkusil bych ještě rodiče ukecat do nějaké "sotvazajetiny" - něco takovýhohle:
http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=162950
8T km je skoro nic a auto o světelný roky dál než O1...